LIVE

Κορωνοϊός

Ο νέος τρόπος για να κερδίζεις στο σούπερ μάρκετ

1_LIDL_PLUS

Η επιβράβευση των καταναλωτών στο σούπερ μάρκετ περνάει πλέον σε άλλο επίπεδο, με έναν νέο, έξυπνο και πρακτικό τρόπο. Ο λόγος για μια νέα εφαρμογή loyalty που αξίζει να κατεβάσεις τώρα στο κινητό σου. Ενημερωθείτε!

Sponsored Content

«Στο σουπερμάρκετ, στο σουπερμάρκετ θα βρούμε/φρέσκα, κατεψυγμένα και πλαστικά/μήλα, μπανάνες, γάλα Carnation και κότες/μπιφτέκια, ντομάτες και βέβαια καλλυντικά (κι απορρυπαντικά)/» τραγουδούσε το μακρινό 1976, με λίγο σκωπτική διάθεση, ο Δημήτρης Πουλικάκος. Ήσαν οι πρώτες νύξεις για τον υπερκαταναλωτισμό, ένα φαινόμενο που πλέον έχει δώσει τη θέση του στη λελογισμένη, στρατηγική, ποιοτική και έξυπνη κατανάλωση και σε καταναλωτές που θέλουν να γνωρίζουν τα πάντα για τα προϊόντα που εμπιστεύονται.

Αλλά τι είναι το σούπερ μάρκετ σήμερα για τους περισσότερους από εμάς; Είναι το μεγάλο κατάστημα που επισκεπτόμαστε, ίσως, πιο πολύ από κάθε άλλο στη ζωή μας. Κάθε εβδομάδα τουλάχιστον μία φορά. Είναι η επίσκεψη που καλύπτει τις περισσότερες από τις βασικές μας ανάγκες, που μας αλλάζει τη διάθεση, που μας ενημερώνει για το τι συμβαίνει γύρω μας και μας παρουσιάζει στις προθήκες του τα νέα προϊόντα. Η εβδομαδιαία, καθιερωμένη, επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ είναι όμως και μια ευκαιρία για εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος, για την επίτευξη οικονομιών κλίμακας στο νοικοκυριό, για οργάνωση των αποθεμάτων, αλλά και για την εδραίωση ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής.

Σήμερα, ο καλύτερος τρόπος για να το επιτύχεις αυτό είναι να χρησιμοποιείς ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου και θα σου εξοικονομεί και χρήματα. Που θα σε ενημερώνει για τις προσφορές, αλλά θα σου γλυτώνει και μετρητά. Και κυρίως που θα είναι εύκολο να το χρησιμοποιήσεις και θα είναι πραγματικά χρήσιμο και πρακτικό, και όχι μια σπαζοκεφαλιά. Και είναι αλήθεια ότι ως καταναλωτές έχουμε δει επιτυχημένες και λιγότερο επιτυχημένα τέτοια προγράμματα πιστότητας, κάποια που αγαπήθηκαν και κάποια που ξεχάστηκαν, κάποια που χρήζουν βελτίωσης.

Τα LIDL το σκέφτηκαν καλά το θέμα και ανταποκρινόμενα σε αυτήν την καταναλωτική ανάγκη ανέπτυξαν το LIDLPlus, ένα πρόγραμμα που δεν μοιάζει με κανένα από τα υπάρχοντα. Βασίζεται σε μια εφαρμογή που κατεβάζεις στο κινητό σου, ένα app. Δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο εκτός από αυτό. Ούτε κάρτα μέλους. Μην ξεχνάμε, όσο λιγότερο πλαστικό τόσο καλύτερο για τον πλανήτη και τις ζωές μας.

Η φιλοσοφία του είναι εντελώς προσωποποιημένη, μια απόλυτα προσωπική προσέγγιση: Ποια είναι τα προϊόντα που ψωνίζεις πιο συχνά; Ε, σε αυτά θα λαμβάνεις ηλεκτρονικά κουπόνια για τις επόμενες αγορές, τα οποία θα μπορείς να χρησιμοποιείς αμέσως. Τι δεν έχει το πρόγραμμα LIDLPlus; Συλλογή πόντων! Καλύτερα, διότι έχει παραγίνει το θέμα με τους πόντους. Αυτό που χρειάζεται ένας πιστός πελάτης είναι προνόμια άμεσα εξαργυρώσιμα, χωρίς πολλά - πολλά.
Στα plus, λοιπόν, αυτής της νέας εφαρμογής περιλαμβάνονται πολλές εκπλήξεις, με κληρώσεις, διαγωνισμούς, δώρα, νέες καμπάνιες και πλούσιο ενημερωτικό υλικό. Πραγματικά το LIDLPlus Αpp είναι αυτό που έλειπε από την ελληνική αγορά.

Θέλεις να χρησιμοποιήσεις αυτόν τον νέο τρόπο για να κερδίζεις περισσότερα από τα ψώνια σου; Κατέβασε τώρα το LIDLPlus App και πέρνα αμέσως σε άλλο επίπεδο καταναλωτικής επιβράβευσης!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης