Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Σε κίνδυνο η Βενετία: Οι οικολόγοι ζητούν να απαγορευτούν τα κρουαζιερόπλοια
Σε κίνδυνο η Βενετία: Οι οικολόγοι ζητούν να απαγορευτούν τα κρουαζιερόπλοια
Η Italia Nostra ζητά την ένταξη της Βενετίας στον κατάλογο του ΟΗΕ για τις πόλεις σε κίνδυνο – Ζητούν μέτρα για την προστασία της λιμνοθάλασσας
Την ένταξη της Βενετίας στον κατάλογο του ΟΗΕ με τις πόλεις που κινδυνεύουν συνέστησε σήμερα η Italia Nostra, η μεγαλύτερη οικολογική οργάνωση της ιταλίας. Οι οικολόγοι ζητούν απαγόρευση των κρουαζιεροπλοίων από την εύθραυστη λιμνοθάλασσα, για να αποφευχθεί μια μεγαλύτερη καταστροφή.
Η έκκληση διατυπώθηκε πριν καν συμπληρωθεί ένας μήνας αφότου ένα μεγάλο κρουαζιερόπλοιο συγκρούστηκε σε μια αποβάθρα και ένα τουριστικό σκάφος στη Βενετία, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό 4 ανθρώπων και την αναζωπύρωση του δημόσιου διαλόγου στην Ιταλία για τους τρόπους προστασίας την ιστορικής πόλης, που προσελκύει 30 εκατομμύρια τουρίστες τον χρόνο.
«Η Βενετία είναι μοναδική και δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να καταστραφεί σε μεγαλύτερο ακόμη βαθμό απ’ όσο έχει ήδη καταστραφεί» δήλωσε η Μαριαρίτα Σινιορίνι, η πρόεδρος της οργάνωσης Italia Nostra, αποστολή της οποίας είναι να προστατεύει την πολιτιστική και φυσική κληρονομιά της Ιταλίας.
«Η Βενετία είναι μία από τις πόλεις που βρίσκονται σε μεγαλύτερο κίνδυνο παγκοσμίως» επισήμανε η ακτιβίστρια σε μια συνέντευξη τύπου, όπου ανακοινώθηκε η απόφαση να ζητηθεί από την UNESCO να εντάξει την πόλη στον Κατάλογο της υπό κίνδυνο Παγκόσμιας Κληρονομιάς.
Η Βενετία και η λιμνοθάλασσά της έχουν ήδη ενταχθεί στον κατάλογο της UNESCO των Μνημείων Παγκόσμιας Κληρονομιάς, όμως η Italia Nostra αναφέρει ότι ο αχαλίνωτος τουρισμός, η σταθερή φυγή των παλιών κατοίκων της και η περιβαλλοντική παρακμή αποτελούν τεράστια απειλή για την επιβίωση της πόλης.
Καθώς το να ενταχθεί στον κατάλογο «κινδύνου» δεν θα είχε άμεσες επιπτώσεις, η Italia Nostra υποστηρίζει ότι αυτό θα καθιστούσε υποχρεωτικό για τις τοπικές αρχές να θεσπίσουν περισσότερα μέτρα προστασίας.
Εξάλλου, η σύγκρουση, στις 2 Ιουνίου, μεταξύ του επιβλητικού κρουαζιερόπλοιου Opera, με δυνατότητες μεταφοράς 2.679 επιβατών και του αγκυροβολημένου "River Countess", με 110 επιβαίνοντες, αναζωπύρωσε τις εκκλήσεις για απαγόρευση των τεράστιων κρουαζιερόπλοιων.
Το ατύχημα ξυπνά τις μνήμες της ναυτικής τραγωδίας του 2012 με το Costa Concordia, με 32 νεκρούς.
«Εάν κάτι σαν κι αυτό συνέβαινε στη λιμνοθάλασσα, θα σήμαινε το τέλος του οικοσυστήματος» δήλωσε η Λίντια Φερσουότς, η επικεφαλής της Italia Nostra στη Βενετία.
«Η Βενετία δεν είναι μονάχα κτίρια. Η λιμνοθάλασσα είναι ένας ζωντανός οργανισμός».
Η έκκληση διατυπώθηκε πριν καν συμπληρωθεί ένας μήνας αφότου ένα μεγάλο κρουαζιερόπλοιο συγκρούστηκε σε μια αποβάθρα και ένα τουριστικό σκάφος στη Βενετία, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό 4 ανθρώπων και την αναζωπύρωση του δημόσιου διαλόγου στην Ιταλία για τους τρόπους προστασίας την ιστορικής πόλης, που προσελκύει 30 εκατομμύρια τουρίστες τον χρόνο.
«Η Βενετία είναι μοναδική και δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να καταστραφεί σε μεγαλύτερο ακόμη βαθμό απ’ όσο έχει ήδη καταστραφεί» δήλωσε η Μαριαρίτα Σινιορίνι, η πρόεδρος της οργάνωσης Italia Nostra, αποστολή της οποίας είναι να προστατεύει την πολιτιστική και φυσική κληρονομιά της Ιταλίας.
«Η Βενετία είναι μία από τις πόλεις που βρίσκονται σε μεγαλύτερο κίνδυνο παγκοσμίως» επισήμανε η ακτιβίστρια σε μια συνέντευξη τύπου, όπου ανακοινώθηκε η απόφαση να ζητηθεί από την UNESCO να εντάξει την πόλη στον Κατάλογο της υπό κίνδυνο Παγκόσμιας Κληρονομιάς.
Η Βενετία και η λιμνοθάλασσά της έχουν ήδη ενταχθεί στον κατάλογο της UNESCO των Μνημείων Παγκόσμιας Κληρονομιάς, όμως η Italia Nostra αναφέρει ότι ο αχαλίνωτος τουρισμός, η σταθερή φυγή των παλιών κατοίκων της και η περιβαλλοντική παρακμή αποτελούν τεράστια απειλή για την επιβίωση της πόλης.
Καθώς το να ενταχθεί στον κατάλογο «κινδύνου» δεν θα είχε άμεσες επιπτώσεις, η Italia Nostra υποστηρίζει ότι αυτό θα καθιστούσε υποχρεωτικό για τις τοπικές αρχές να θεσπίσουν περισσότερα μέτρα προστασίας.
Εξάλλου, η σύγκρουση, στις 2 Ιουνίου, μεταξύ του επιβλητικού κρουαζιερόπλοιου Opera, με δυνατότητες μεταφοράς 2.679 επιβατών και του αγκυροβολημένου "River Countess", με 110 επιβαίνοντες, αναζωπύρωσε τις εκκλήσεις για απαγόρευση των τεράστιων κρουαζιερόπλοιων.
Το ατύχημα ξυπνά τις μνήμες της ναυτικής τραγωδίας του 2012 με το Costa Concordia, με 32 νεκρούς.
«Εάν κάτι σαν κι αυτό συνέβαινε στη λιμνοθάλασσα, θα σήμαινε το τέλος του οικοσυστήματος» δήλωσε η Λίντια Φερσουότς, η επικεφαλής της Italia Nostra στη Βενετία.
«Η Βενετία δεν είναι μονάχα κτίρια. Η λιμνοθάλασσα είναι ένας ζωντανός οργανισμός».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα