Γροιλανδία: H Nasa ανακάλυψε τον δεύτερο μεγαλύτερο κρατήρα από μετεωρίτη

nasa12

Η διαστημική υπηρεσία δήλωσε πως ο κρατήρας προκλήθηκε από μετεωρίτη λόγω των γεωλογικών χαρακτηριστικών του

Έναν γιγαντιαίο κρατήρα - τον δεύτερο μεγαλύτερο σε μέγεθος - εντόπισε η NASA κάτω από στρώμα πάγου πάχους εκατοντάδων μέτρων στην Γροιλανδία.

Η διαστημική υπηρεσία δήλωσε πως ο κρατήρας προκλήθηκε από μετεωρίτη λόγω των γεωλογικών χαρακτηριστικών του, προσθέτοντας πως πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους «κρατήρες πρόσκρουσης» στον κόσμο.

«Έχουμε ερευνήσει τη Γη με πολλούς διαφορετικούς τρόπους... από τη γη, τον αέρα και το διάστημα - είναι συναρπαστικό ότι ανακαλύψεις όπως αυτές είναι ακόμα δυνατές», δήλωσε ο Dr. Joe MacGregor, ένας επιστήμονας της NASA που συνέβαλε στην ανακάλυψη δύο κρατήρων της Γροιλανδίας.

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Νοέμβριο ένας τεράστιος κρατήρας, διαμέτρου περί τα 31 χιλιόμετρα, ανακαλύφθηκε, επίσης, κάτω από τόνους πάγου της βόρειας Γροιλανδίας.

Ο κρατήρας εκείνος ξεπερνούσε σε έκταση την Αττική ή το Παρίσι και σύμφωνα με τους επιστήμονες δημιουργήθηκε από την πτώση μετεωρίτη διαμέτρου ενός χιλιομέτρου.

Anonymous

Τι πλακα εχετε ! Βρισκετε κρατηρες αλλα αμα ρωτησω "που στην ευχη πηγε ο ιδιος ο μετεωριτης" θα μου πειτε " Εεεεε;;;"

asopdd