Εντοπίστηκαν ακόμα 72 μυστηριώδη ραδιοσήματα - Είναι από την ίδια άγνωστη πηγή σε μακρινό γαλαξία

signals

Τα σήματα FRB είναι γρήγοροι φωτεινοί παλμοί ραδιοακτινοβολίας με διάρκεια μόλις μερικών χιλιοστών του δευτερολέπτου - Η πηγή τους είναι ακόμη απροσδιόριστη

Ερευνητές του προγράμματος αναζήτησης εξωγήινης νοημοσύνης Breakthrough Listen στις ΗΠΑ ανίχνευσαν -με τη βοήθεια ενός συστήματος τεχνητής νοημοσύνης- άλλα 72 ραδιοσήματα (Fast Radio Bursts-FRB) από την ίδια μυστηριώδη πηγή, η οποία βρίσκεται σε ένα μακρινό γαλαξία σε απόσταση περίπου τριών δισεκατομμυρίων ετών φωτός από τη Γη.

Τα σήματα FRB είναι γρήγοροι φωτεινοί παλμοί ραδιοακτινοβολίας με διάρκεια μόλις μερικών χιλιοστών του δευτερολέπτου. Η πηγή τους είναι ακόμη απροσδιόριστη. Διάφορες θεωρίες έχουν προταθεί, από το να είναι άστρα νετρονίων με μεγάλο μαγνητισμό έως να πρόκειται για τις τεχνολογικές «υπογραφές» εξωγήινων εξελιγμένων πολιτισμών.

Οι περισσότεροι ραδιοπαλμοί FRB είναι μεμονωμένοι και προέρχονται από πηγές μη επαναλαμβανόμενες. Όμως, η συγκεκριμένη πηγή FRB 121102 είναι πραγματικά ξεχωριστή, επειδή είναι η μόνη που έχει στείλει διαδοχικά ραδιοσήματα, μια συμπεριφορά η οποία εύλογα έχει τραβήξει το ενδιαφέρον των αστρονόμων.

Το 2017 είχαν ανιχνευθεί 21 FRB από την εν λόγω πηγή, αλλά οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια-Μπέρκλεϊ, που συνεργάζονται με το Πρόγραμμα Breakthrough Listen χρησιμοποιώντας το Τηλεσκόπιο Green Bank της Δυτικής Βιρτζίνια, ανέλυσαν ξανά τις περυσινές παρατηρήσεις τους με τη βοήθεια ενός αλγόριθμου μηχανικής μάθησης. Τελικά ανακάλυψαν άλλα 72 σήματα FRB «κρυμμένα» μέσα στον τεράστιο όγκο των δεδομένων από τις παρατηρήσεις, τα οποία δεν είχαν γίνει αντιληπτά εξ αρχής.

Μετά τη νέα ανακάλυψη, η οποία δημοσιεύεται στο περιοδικό αστροφυσικής "Astrophysical Journal", ανέρχεται πλέον σε περίπου 300 ο συνολικός αριθμός των σημάτων FRB που έχουν ανιχνευθεί από τη συγκεκριμένη ραδιοπηγή 121102 από το 2012, όταν ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά από τους αστρονόμους.

Τι Κοζάνη - τι Λωζάνη

Που να τρέχ'ς ρε αδερφέ τώρα? εδώ στη Σαλόνικα θέλουμε να πάμε και το γυροφέρνουμε καμιά βδομάδα.

Εκτός από μερικά σοβαρά σχόλια ανθρώπων που γνωρίζουν

Όλοι οι άλλοι είστε υπάνθρωποι χοντροκοιλαραδες καφενοβιοι που αποδεικνύετε γιατι η ανθρωπότητα είναι όπως είναι και γιατί η ανακοίνωση του αυτονόητου, ότι δηλαδή υπάρχει ζωή στο Σύμπαν, θα αλλάξει πολλά στην καταρρεουσα ανθρωπότητα και θα κόψει και πολλή πελατεία από τις ταλιμπανιες. Φίλοι συνεχίστε να ψάχνεστε και μην ακούτε κανέναν. Η αλήθεια πάντα για λίγους ήταν άλλωστε.

LUMINUS

Η αλήθεια πρέπει όμως να αποκαλυφθεί στους πολλούς για να λουμιναριστούν και να ραφιναριστούν!!! Μόνο με ραφιναρισμένη την συνείδηση όλων, θα καταφέρουμε την ανέλιξη και την περαιτέρω επιβίωση επάνω σε αυτόν τον πλανήτη και παραπέρα... Έρρωσθε & ευδαιμονείτε! YOUTUBE: έρρωσθε

Τίποτα δεν είναι τυχαίο

Αυτές τις ειδήσεις αγαπητέ δεν τις αφήνουν τυχαία να διαρρέουν κατά καιρούς. Μας προετοιμάζουν δεκαετίες τώρα μέσω ταινιών, κινουμένων σχεδίων για τα παιδιά που είναι πιο δεκτικά, περιστασιακές μαρτυρίες αστροναυτών, βίντεο και ανακοινώσεων. Απλά το άφηναν να αιωρείται χωρίς απόλυτη επιβεβαίωση. Είμαστε ένα θερμοκήπιο παρατήρησης από τους δημιουργούς μας που όμως πλέον έχουμε αλωθεί από δυνάμεις που θέλουν την ανθρωπότητα να ζει στο σκοτάδι. Η αποκάλυψη που μάλλον είναι θέμα χρόνου θα ανατρέψει ισορροπίες. Δεν ξέρω όμως αν το σκοτάδι του κακού και της διαστροφής που κυβερνά την ανθρωπότητα έχει εμπλακεί σε αυτό και για δικούς του λόγους το επιδιώκει, ή κάποιοι το κάνουν πάνω από αυτούς. Ελπίζω το δεύτερο και μάλλον πιστεύω το πρωτο.

@Τίποτα δεν είναι τυχαίο

Σε έναν πλανήτη που η μελλοντική βιωσιμότητα της βιόσφαιρας ακροβατεί σε μια κλωστή, το συμφέρον για επιβίωση γίνετε κοινό για όλους... Η διαστροφή και το κακό έκαναν τον πλανήτη να κορεστεί, μετατρεπόμενος απο καταπράσινο παράδεισο σε υπερθερμασμένη και μολυσμένη κόλαση. Όσοι λοιπόν ζουν εδώ, εξαρτώμενοι απο την ποιότητα της βιόσφαιρας αυτού του πλανήτη, τότε κακοί, διεστραμένοι και καλοί έχουν κοινό συμφέρον την διάσωση του για το μέλλον των δικών τους γενεών. Ετσι δεν υπάρχει πρώτο και δεύτερο, διότι το δεύτερο είναι η μοναδική επιλογή για όλους.

ΕΚΤΟΣ

Εκτός και αν όλα μα όλα όσα γνωρίζουμε επάνω σε αυτόν τον πλανήτη, όλα μα όλα όσα συμβαίνουν, δεν είναι τίποτα άλλο παρά ακόμα μια εξόρυξη ενός πλανήτη, από κάποια πολύ ανώτερη φυλή που μας δημιούργησε εδώ σαν εργάτες εξόρυξης μαζί με όλα τα υποστηρικτικά υποσυστήματα, εκπαίδευση, διασκέδαση, θρησκείες, εμπόριο, οικονομικό δημοκρατικό σύστημα. Αν και εμείς καταφέρουμε κάποτε να γίνουμε ανώτερος πολιτισμός στον γαλαξία ποιον τρόπο θα επιλέγαμε για να εξορύξουμε άλλους πλανήτες για τις πρώτες ύλες που θα χρειαζόμασταν? Θα πηγαίναμε εμείς οι ίδιοι να σκάβαμε??? Πρώτα θα τους γεωποιούσαμε και έπειτα θα δημιουργούσαμε εκεί έναν ολόκληρο πολιτισμό όπως ακριβώς μπορεί να έγινε και στην Γη και θα πηγαίναμε όποτε θέλαμε να παραλαμβάνουμε τα υλικά που θέλουμε έτοιμα, σε μυστική απόρρητη συνεργασία με αυτούς που θα αφήναμε εκεί ως υπεύθυνους διοικητές του πλανήτη, προέδρους κλπ. Έτσι μπορεί να μην είμαστε ένας απλός ζωολογικός κήπος παρατηρήσεων, αλλά μέρος του συστήματος για την εξόρυξη που όπως βλέπουμε εως τώρα κοντεύει στο τέλος της διότι ο πλανήτης αυτός εξορύχθηκε σε τέτοιο βαθμό που άρχισε να μολύνετε. Το ερώτημα είναι τι θα απογίνουν οι εργάτες μετά το πέρας όλων των εργασιών? Θα τους αφήναμε εκεί να τερματιστούν και θα δημιουργούσαμε άλλους νέους που δεν γνωρίζουν τίποτα, στον επόμενο πλανήτη η θα μεταφέραμε τους ίδιους?... Τι θα ήταν προτιμότερο???????????

Nik G.

Μεγάλε εσύ ξεπέρασες στο sci fi σενάριο και τον Stanley Kubrick. Να πας να το κοιτάξεις αυτό πάντως και δεν εννοώ στον ψυχίατρο, αλλά στο Hollywood.

@@@

Φιλε μου δεν εχει να κανει με<< scifi >> εαν συνεχισουμε την ιδια πορεια αυτη ειναι η σκληρη πραγματικοτητα που μας περιμενει στο μελλον καποιοι αρνουνται να το συνηδητοποιησουν ομως θα ειναι αργα! μακαρι ολοι να σκεπτομασταν σαν το σχολιαστη παραπανω!

Πετρος

Ο Μητσοτακης ειναι!! Ψαχνει τον Κουλη και τον Μπουμπουκο!!

Thanos karvel

Thanos is coming

τττυ

ουτε θα ερθουν ποτε!! ουτε θα τους βρουμε εμεις!!! το καταλαβατε? ενα ετος φωτος 9,5 τρισεκατομμυρια χιλιομετρα!! επικοινωνια με σηματα μορς μπορει να γινει εφικτη το πολυ!!

@τττυ

Υπάρχει τρόπος να έρθουν και να πάμε, όχι με θαύμα της Παναγίας αλλά κατανοώντας τους νόμους της κοσμολογίας, θέμα εξέλιξης είναι και μόνο! Αναδίπλωση χωροχρόνου λέγεται και μπορείς σχεδόν ακαριαία να ταξιδεύεις και να διανύεις τρισεκατομμύρια χιλιόμετρα σε όλο το σύμπαν! Μέχρι το τέλος του αιώνα η ανθρωπότητα θα έχει μάθει πολύ περισσότερα. Αυτά για αυτούς που βλέπουν πέρα από τη μύτη τους για τους άλλους ας πάνε να φιλήσουνε το σκατομένο σώβρακο του Παΐσιου! Κατάλαβες;

Event Horizon

Όπως έγινε με το Event Horizon στην ομώνυμη ταινία. Εύχομαι αν το πετύχουμε στο μέλλον να μην έχει την ίδια κατάληξη.

IXS ENTEPRISE Harold White

IXS ENTERPRISE NASA Dr. Harold White, λέγεται και warp drive-Αlcubierre! Θα βρείς σχετικό βίντεο στο youtube έτσι: (Faster than Light: Warp Drive - SpaceVision 2013) Όσοι κοιμώμενοι κοροϊδεύουν τώρα για αυτές τις τεχνολογίες, είναι σαν αυτούς που κοροϊδευαν τότε και τους αδελφούς Ράιτ-Wright brothers, ότι δεν πρόκειται ποτέ να πετάξουν... Όπου αν τους άκουγαν οι αδελφοί Ράιτ και όσοι επιχείρησαν την πτήση, θα είμασταν ακόμα στο έδαφος. Τέτοια αρνητικά και παντελώς αμόρφωτα βόδια πάντα υπήρχαν και όποτε αποδεικνυόταν αυτό που αυτοί ειρωνευόντουσαν ως απραγματοποίητο, τότε αυτοί σφύριζαν αδιάφοροι σαν να μην είχαν δηλώσει ποτέ το αντίθετο... Τελειωμένοι τύποι που πουλούν δήθεν παντογνωσία σε άσχετους για να συγκεντρώνουν εντυπώσεις και να το παίζουν υπεράνω... Ειδικά για αυτούς, τους αφιερώνω αυτό το ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ youtube βίντεο που θα το βρουν έτσι: (Is Warp Drive Physically Possible?)

Γιανης

Είναι του Δρομοκαΐτειου ,ψάχνουν τον Αλέξη.

τττ

ενα ετος φωτος ειναι 9,5 τρισεκατομμυρια χιλιομετρα!! και η αποσταση απο την γη ειναι σε ένα μακρινό γαλαξία περίπου τριών δισεκατομμυρίων ετών φωτός από τη Γη. για ποιους νεφελιμ και πρασινα αλογα μιλατε? γιατι θα τρελαθω!! οι αποστασεις ειναι τεραστιες!! για να φτασουνε εκει πρεπει να ταξιδευουμε αιωνες!! δεν αμφισβητω τιποτα κατι θα υπαρχει !! αλλα οι αποστασεις ειναι τεραστιες !! ειναι δωρο αδωρο!!

Βαγγέλης

Δε νομίζω να είμαστε μόνοι σε όλο το σύμπαν! Κάποια στιγμή θα τους βρούμε η θα μας βρούνε! Εμείς είμαστε μωρά στη εξερεύνηση του διαστήματος και άλλον πολιτισμον! Κάτι ακόμα όλος ο κόσμος δε κινείται γύρω από την Ελλάδα τον Τσιπρα τον Μητσοτάκη και τους άλλους!

Τουλάχιστον...

Να μάθουμε ορθογραφία για να καταλαβαινόμαστε όταν συναντηθούμε.

Starseed

Ο κόσμος το χει τουμπανο και αυτοι κρυφο καμάρι. Εκατομμυρια θυγατρικά και υποθυγατρικά σκάφη της Γαλαξιακης Συνομοσπονδίας είναι γυρω μας. Γιατι δε τα βλεπουμε ρωτα ο χαζος. Διοτι ειναι αιθερικά. Ητοι στην 4η και 5η διάσταση (δηλαδή αραιωμένα) και διοτι ΕΣΥ εχεις χαμηλή δόνηση ήτοι 3ης διαστάσεως. Οποιος ασχοληθεί λίγο με το θέμα γνωρίζει whistleblowers όπως αστροναυτες της NASA που ειδαν πολλα αλλα τους έκλεισαν το στομα. Εγγραφα που έχουν διαρρεύσει, στοιχεία και μαρτυρίες. Μυστικα προγράμματα και κυβερνητικές μεθοδεύσεις. Niara Isley, Bob Lazar, David Icke, Γεράσιμος Καλογεράκης, Corey Goode, David Wilcock. Ουτε καν ενα τσαμπα φορτσα βιντεο στο youtube δεν μπαινει ο ελληναρας να δεί, ποσο μαλλον δε βιβλίο. Κατσε και διαβαζε Pamestoixima και ακου Θοδωρακη και Ελύτη "το κυκλάμινο". Καρναβαλια.

roussel

φίλος αν είσαι πάνω από 21 έχεις προμπλέμα μεγάλο.

προμπλέμα

Προμπλέμα μεγάλο εσύ έχεις και πολύ μικρό μυαλό για να χωρέσουν όλα αυτά! Ανόητε Ελληνάρα!

Νάγια Οικονόμου

Συγχαρητήρια αμέτρητα!!!!!! Το δικό μου σχόλιο περιττεύει μπροστά σας Μακάρι να υπήρχε ενδιαφέρον κ σοβαρότητα από τους πιο πολλούς για τέτοια κ παρόμοια θέματα κ γενικότερα...

E Pluribus Unum

Ποιός σου είπε εσένα οτι δεν βλέπουμε? Εσύ για παράδειγμα γνωρίζεις οτι το μεγαλύτερο μυστικό που ανακάλυψαν οι Ναίτες ιππότες-σημερινοί Illuminati-τέκτονες, στην κρύπτη του Νάου του Σολομώντα, οτι ήταν η κιβωτός της διαθήκης-Ark of the Covenant και το μυστικό της ήταν ότι το περιεχόμενο της, δεν προερχόταν απο αυτόν τον πλανήτη? Για αναζήτησε στο google αυτό: (Ninurta Knight Templars Kross) Ο ναός του Σολομώντα που κατασκευάστηκε για να φυλλάσει την κιβωτό της διαθήκης, είναι ακριβές αντίγραφο του Ναού του Αρχαίου Σουμέριου-Anunnaki Θεού Νινουρτά-Ninurta, πράγμα που αναφέρεται σε πολλές σχετικές ιστοσελίδες και αρχαία έγγραφα. Όταν λοιπόν οι Knight Templars ανακάλυψαν τότε την κιβωτό και κοινοποίησαν στον τότε Πάππα της Ρώμης το τρομερό διαστημικό μυστικό της, αυτός τότε έξαλλος για να μην μαθευτεί το διαστημικό μυστικό της διαστημικής προέλευσης του ανθρώπου στον πλανήτη, τους πρόσφερε για να κρατήσουν το στόμα τους κλειστό, το δικαίωμα να εισπράτουν τους φόρους συν πολλά άλλα οικονομικά δικαιώματα... Οι knight Templars δημιούργησαν την πρώτη τράπεζα και την συνέχεια της παγκόσμιας κυριαρχίας τους ως Illouminati την γνωρίζουμε. Έφτασε όμως η στιγμή που πρέπει όλοι να μάθουν το μεγαλύτερο διαστημικό μυστικό τους, διότι μόνον με την γνώση μπορεί να έρθει η σοφία σε όλους που την χρειάζονται όλοι αυτήν την στιγμή, για να αντιμετωπίσουν συνεργαζόμενοι τα πολύ δύσκολα οικολογικά προβλήματα, που αναμένεται να αντιμετωπίσει ο πλανήτης Γη. Η γνώση θα φέρει την σοφία και σοφία θα φέρει την παγκόσμια συνεργασία για την ειρηνική επίλυση των προβλημάτων. Διαφορετικά εαν όλοι συνεχίσουν τα ίδια το plan B, θα είναι άλλος ένας παγκόσμιος πόλεμος για να μειωθεί ο παγκόσμιος πληθυσμός στα 500 εκατομμύρια όπως και προτείνουν οι κατευθυντήριοι λίθοι της Τζώρτζια-Georgia Guidestones... Η απόφαση είναι όλων, για τον ποιον δρόμο θα επιλέξουμε... Light or Darkness?Whoever follows me will never walk in darkness but will have the light of life...

In varietate concordia

Καλά ρε παιδιά, μιλάτε σοβαρά τώρα...;

ΚΩΣΤΑΣ-ΔΡΑΜΑ

ΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣΣΣΣΣΣ.... ΓΡΗΓΟΡΑ, ΜΗΝ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ.....

@ΚΩΣΤΑΣ-ΔΡΑΜΑ

Ένας γιατρός γρήγορα για τον Κώστα που βιώνει το δράμα του. Είναι tragic ο Κωστάς μας τι να κάνουμε. Αδελφός και αυτός αλλά δεν βγαίνει με τίποτα από την σπηλιά του Πλάτωνα... Για αυτό χρειάζονται όλοι ένα πολύ δυνατό ταρακούνημα, για να ξυπνήσουν από την λήθη της σπηλιάς και να βγουν έξω να λάβουν της γνώσης το φώς. Τι λέτε? Θα τους αφήσουμε για πολύ καιρό ακόμα στην σπηλιά η θα τους βάλουμε με το ζόρι να φορέσουν τα μαύρα γυαλιά του (THEY LIVE 1988)

@

Αυτό και αν ήταν frb (fast radio burst). Έκανες μερικά ορθογραφικά λαθάκια όμως και το σημαντικότερο ήταν οτι στην αναζήτηση που πρότεινες για το google, όπου έγραψες να ψάξουμε για (Ninurta Knight Templars Kross) το Kross δεν γράφεται με K αλλά με C Cross δηλαδή σταυρός και είναι εντυπωσιακή η ομοιότητα του σταυρού του αρχαιού Σουμέριου θεού Ninurta με τον σταυρό των Ναΐτών Ιπποτών. Πόσο μάλλον ακόμα εντυπωσιακό για το πόσα χρόνια προ Χριστού χρησιμοποιούταν ο σταυρός απο τους Σουμέριους. Τι έννοια να είχε τότε άραγε? Έψαξα επίσης και για τον Ναο του Σολομώντα και όντως βρήκα οτι ήταν αντίγραφο απο τον ναο του Ninurta! Βρήκα και ένα ενδιαφέρον βίντεο ντοκιναντέρ στο youtube απο το History channel σχετικά με την διαστημική προέλευση της κιβωτού της διαθήκης, που για πρώτη φορά την είδα στην ταινία του Indiana Jones Raiders of the lost Ark! Το ντοκιμαντέρ του History channel θα το δεις στο dailymotion πληκτρολογώντας στην αναζήτηση του google (Αρχαίοι Εξωγήινοι (6x10) Εξωγήινοι & η Κιβωτός της Διαθήκης) Αν όλα συσχετίζονται όντως με τους illouminati τότε έχουν αποκρυφθεί πάρα πολλά πράγματα.

ΚΩΣΤΑΣ-ΔΡΑΜΑ

ΠΩ ΠΩ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΕΧΕΙΣ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ... ΠΟΛΥ ΝΟΗΜΑ ΟΜΩΣ, Ε; (ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΡΑΔΙΟΚΥΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΑΝΤΑΧΤΕΣ ΚΛ...ΝΙΕΣ ΠΟΥ ΒΑΡΑΩ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 5 ΚΑΚΟΒΡΑΣΜΕΝΩΝ ΚΡΟΜΜΥΔΙΩΝ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΡΑΔΥ, ΤΟ ΜΕΛΕΤΗΣΕΣ;)

Σωστός!

Πολύ σωστά τα όσα λες αλλά θέλει και ανοιχτό μυαλό για να χωρέσουν αλλά οι Ελληνάρες δυστυχώς πέρα από ειρωνείες τίποτε άλλο!

Astro

Ως συνήθως μαζεύτηκαν οι ελληνάρες να πουν τις μπαρούφες τους... Άλλος για τον Κούλη, άλλος για τον Βαρουφάκη... Για το ίδιο το άρθρο θα πείτε τίποτα;

galactic