Εξωγήινη προσπάθεια επικοινωνίας; Εντοπίστηκαν ραδιοσήματα από μακρινό γαλαξία

Υπάρχει άραγε περίπτωση τα ισχυρά ραδιοσήματα που μόλις έπιασε το πρόγραμμα Breakthrough Listen, να μην έχουν φυσική προέλευση; Αυτό - θα ήθελαν να- πιστεύουν μερικοί επίμονοι «κυνηγοί» εξωγήινων πολιτισμών.

Αν και η πιθανότερη εξήγηση είναι ότι τα παράξενα ραδιοσήματα που «άκουσε» το ραδιοτηλεσκόπιο, προέρχονται από κάποιο κοσμικό φαινόμενο (μια μεγάλη μαύρη τρύπα, κάποιο περιστρεφόμενο άστρο νετρονίων ή κάτι άλλο με ισχυρό μαγνητικό πεδίο), η ελπίδα για την ανακάλυψη εξωγήινης νοημοσύνης πεθαίνει τελευταία.

Το πρόγραμμα Breakthrough είναι μια πρωτοβουλία, από το 2015, του ρώσου δισεκατομμυριούχου Γιούρι Μίλνερ, την οποία χρηματοδοτεί με 100 εκατ. δολάρια, με την υποστήριξη διασημοτήτων όπως ο βρετανός κοσμολόγος Στέφεν Χόκινγκ.

Τα 15 νέα ραδιοσήματα ανήκουν στην κατηγορία των «γρήγορων ραδιο-εκρήξεων» (Fast Radio Bursts-FRBs) και προέρχονται από μια άγνωστη πηγή σε ένα νάνο γαλαξία, σε απόσταση περίπου τριών δισεκατομμυρίων ετών από τη Γη.

Μέχρι σήμερα έχουν ανιχνευθεί από διάφορα ραδιοτηλεσκόπια περίπου 30 FRBs, που διαρκούν λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου. Είναι η πρώτη φορά, όμως, που η ίδια πηγή εμφανίζεται να στέλνει επαναλαμβανόμενα τέτοια σήματα στο διάστημα, πράγμα που έχει δημιουργήσει ένα ξεχωριστό ενδιαφέρον στους αστρονόμους.

Η εν λόγω πηγή FRB 121102 είχε ανακαλυφθεί το 2012 και αυτή τη φορά έστειλε ισχυρά ραδιοσήματα, σε υψηλότερη συχνότητα από ό,τι στο παρελθόν (περίπου στα 7 GHz).

Η ανακάλυψη έγινε με το αμερικανικό τηλεσκόπιο Green Bank στη Δυτική Βιρτζίνια και η σχετική ανακοίνωση δημοσιεύθηκε από τους επιστήμονες στην ιστοσελίδα Astronomer's Telegram, σύμφωνα με τις βρετανικές «Γκάρντιαν» και «Ιντιπέντεντ» και το «New Scientist».

Το πρόγραμμα Breakthrough θα διαρκέσει δέκα χρόνια σε πρώτη φάση και θα «ακούσει» ένα εκατομμύριο κοντινά στη Γη άστρα, καθώς και 100 κοντινούς γαλαξίες, σε πολλές διαφορετικές συχνότητες, σε μια προσπάθεια να πιάσει κάποιο εξωγήινο μήνυμα.

Περίπου εννέα εκατομμύρια εθελοντές από όλο τον κόσμο συμβάλλουν στην αναζήτηση, παραχωρώντας χώρο από τον προσωπικό υπολογιστή τους, για να γίνεται η επεξεργασία των δεδομένων των ραδιοτηλεσκοπίων.

@Οι εξωγήινοι είναι εδώ

Μην πας μακρια, σε οποιο καφενειο και φραπετζηδικο και να πας θα δεις χιλιαδες.

Μαρκος

Εντάξει τους έστειλα μήνυμα για το τι συνθληκες επικρατούν εκεί. Μαζί με μία σέλφι μου. Σε 6 δις χρόνια θα ξέρουμε.

FRB 121102

Ναι με ακούτεεεεεε? Ναιιιιι με ακούτε? Εσείς στην Γη με ακούτεεεε? Απο FRB 121102 έχετε μήνυμα. Σας ετοιμάσαμε τον πλανήτη Γη, με την τελευταία λέξη των δισεκατομμυριων ετών τεχνολογίας μας, οικοσύστημα που αυτοεπισκευάζεται και αυτοαναπαράγεται μόνο του. Δεν χρειάζετε εσεις να κάνετε τίποτα τεχνολογικό, για την βιωσιμότητα του πλανήτη πάρα μόνο να διατηρήσετε το οικοσύστημα και την βιοποικιλότητα στην αρχική τους δομή, όπως οταν τα παραλάβατε. Οποια τεχνολογική παρέμβαση μη οργανικού τεχνολογικού επιπέδου, μόνο ζημιά μόλυνσης θα μπορούσε να κάνει. Μπορείτε να καλιεργήσετε την Γη στα περισσότερα μέρη του πλανήτη, οπου τά ποτάμια που δημιουργήσαμε θα σας προσφέρουν φυσική άρδευση. Η μεγάλη βιοποικιλότητα επίσης συμβάλλει αλυσιδωτά, στην σωστή τελοιοποιημένη λειτουργία του οικοσυστήματος. Ελπίζουμε όταν θα παραλάβετε το μήνυμα αυτό, να έχετε πράξει σωστά και να ζείτε αρμονικά στον τελειοποιημένο πλανήτη Γη που γεωποιήσαμε για εσάς διατηρώντας τον έτσι ακριβώς όπως τον ετοιμάσαμε στην αρχή. Οι καταγάλανοι ωκεανοί του και το καταπράσινο περιβάλλον, θα σας προσφέρουν τέλειες συνθήκες ζωης που δύσκολα θα συναντήσετε στους κοντινούς σας πλανήτες που δεν εχουν γεωποιηθεί. Προσθέσαμε επίσης τα κατάλληλα μαγνητικά πεδία που θα σας προστατεύουν απο την κοσμική ακτινοβολία και τις ηλιακές εκλάμψεις του άστρου σας και τέλος ο μαγνητικός πυρήνας ρυθμίστηκε κατάλληλα ώστε να συγκρατεί το νερό και την ατμόσφαιρα εκεί που πρέπει. Εντομεταξύ μέχρι να λάβετε αυτό το μηνυμα, μπορεί να σας στείλουμε μερικά απο τα ερευνητικά μας σκάφη εξοπλισμένα με βιορομπότ, για να συλλέξουν στοιχεία για την κατάσταση του πλανήτη σας. Παρακαλούμε να μην εμποδίσετε το ερευνητικό έργο των βιορομπότ μας και να τα βοηθήσετε στην συλλογή δειγμάτων και να μην προσπαθείσετε να αντιγράψετε μονομερός την τεχνολογία τους διότι αυτό θα σας έφερνε σε έντονες αντιπαραθέσεις μεταξύ σας με σοβαρές επιπτώσεις στο περιβάλλον που ζείτε. Ευχαριστούμε και εις το επανιδείν!

Ελα σε ακουμε

Σαν εκεινη την ειδηση παλια που παρκαραν τα πουλια στα συρματα της δεη και πηγε ο αλλος να αποδειξει οτι εναι νοτες σε πενταγραμμο. Κι εγω αμα θελω να βρω κατι περιεργο σε μουσικη στο youtube ψαχνω μια δυο συλλαβες οτι μου κατεβει. Και βγαινουν πχ κατι τσιφτετελια απο κοραλλιογενες νησι του ειρηνικου.

Εχει πρόβλημα ο πομπος σας

Παρακαλώ επαναλάβετε το μήνυμα σας γιατι το λάβαμε ασυνάρτητο.

@Πλανήτης Γη SOS

ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΤΩΡΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? ΕΔΩ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΧΑΛΟ. ΜΟΛΥΝΣΕΙΣ, ΠΟΛΕΜΟΙ, ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΩΚΕΑΝΩΝ, ΦΩΤΙΕΣ, ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΣΩΡΗΔΩΝ. ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ, ΚΑΡΚΙΝΟΙ, ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ. ΠΟΛΛΑ ΕΙΔΗ ΕΚΛΕΙΠΟΥΝ. ΑΡΡΩΣΤΕΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΒΙΩΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ. Ο ΑΕΡΑΣ ΜΟΛΥΝΘΗΚΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΝΤΟΝΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΡΚΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΧΙΛΙΕΣ ΔΥΟ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ. ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΡΗ ΔΕΝ ΠΙΝΕΤΕ. Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ. ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΑΓΟΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΛΙΩΝΟΥΝ. ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΣΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΥΡΗΝΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ. ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΛΥΝΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΕ ΕΡΘΕΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ. ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ

@

Στη γή χρειάστηκαν 3,8 δις χρόνια για να φτάσουμε από τους μονοκύτταρους οργανισμούς στο ανθρώπινο είδος. Αν εξωγήινοι έστειλαν πριν από 3 δις χρόνια μήνυμα, σήμερα τί μορφή θα έχουν; Μάλλον θα βλέπουν εμάς ως... μονοκύτταρους οργανισμούς.

Εξέλιξη 3 δις ετων

Εαν τα σήματα αυτά προέρχονται απο νοήμοντες πολιτισμούς και έκαναν 3 δις ετη να φτάσουν εδώ και αυτόι οι πολιτισμοί ζουν ακόμα, τότε μας ξεπερνούν σε τεχνολογική ανάπτυξη 3 δισεκατομμύρια ετη!!! Τι κίνητο άραγε θα εχουν? Galaxy 3.000.000.000 η iphone 3.000.000.000? Βιόνικη υβριδική τεχνολογία? Τα διαστημόπλοια τους είναι μηχανικά η απο οργανικά υλικά σαν ζωντανός οργανισμός. Αραγε θα σκοτώνονται όπως εμείς για συνοριακές διαφορές και ενεργειακά συμφέροντα η τα έχουν ξεπεράσει αυτά και θα τους φαίνονται οπως βλέπουμε εμείς με απορία και γελιότητα τις τσιγγάνικες βεντέτες? Θα τους φαινόμαστε σαν άγριοι και ανώριμοι. Και όμως αν αναλογιστείτε τις πράξεις μας κατά των αδύναμων ειδών και κατά του πλανήτη μας, μας χαρακτηρίζει η εικόνα των άθλιων καταστροφέων του τελευταίου αυτοκτονικού επιπέδου, διότι καταστρέφοντας το σπίτι μας αυτοκτονούμε ασυνείδητα!

Galaxy 3.000.000.000 η iphone 3.000.000.000

Αχαχαχαχα, φίλε πολύ γέλασα με τα κινητά και τις τσιγγανικες βεντέτες! Εύλογο οι ισχυρισμοί σου αλλά νομίζω θα επικοινωνούν τηλεπάθεια και ουδεμία ανάγκη θα έχουν από συσκευές. Τα σκάφη τους πιθανών θα είναι ζωντανά, ίσως και συμβιωτικα, και θα κινούνται με υπερταχυτητες, χρονοπυλες και τεμνοντας τον χωροχρόνο. Σκουληκοτρυπες, άλλες διαστάσεις, και γενικά πράγματα που εμείς τα θεωρούμε μύθο. Και θα μας βλέπουν σαν μια αρχέγονη κατσαριδοφωλια, που είμαστε ικανοί για το καλύτερο η το χειρότερο. Αλλά ακόμα κατσαριδοφωλια. Τι θα κάνουν με εμάς δεν ξέρω..

Άρης

Είναι γνωστό ότι οι φασίστες εδώ μέσα έχουν "απαντήσεις" γιά όλα. Από επιστήμες οι οποίες χρειάζονται γνώσεις (τόμοι βιβλίων) και μελέτη 10ετιών μέχρι και την πιό εκλεπτισμένη εμπειρική ενασχόληση. Όταν λέμε "όλα" εννοούμε ... "όλα" τα ξέρουν οι φασίστες. Τώρα, εάν σε κάτι δεν μπορούν να δώσουν εξήγηση, διότι δεν έχουν δει στην ...τηλεόραση ανάλογες εκπομπές γιά να ...αποκτήσουν "γνώσεις", αρχίζουν, όπως εδώ, να το λοιδωρούν οι φασίστες. Οι φασίστες... Σινάφι, έ;

@Άρης

Anti-intellectualism, Άρη. Παλιά ιστορία για την πλέμπα (τόσο της ακροδεξιάς όσο και της ακροαριστεράς)...

γ.γ

ΑΡΗ πάρε τα cipralex θα νοιώσεις καλύτερα

Ε

Βαλτε το ραδιοτηλεσκοπιο να κοιταει προς Κουμουνδουρου και θα εχουμε σιγουρο ραδιοσημα επαναλαμβανομενο

Ανδρεας.

πόσα ψεματα θα πουνε ακομα για τα εκατομυρια που σπαταλανε αλλου?

ΥΠΟΓΕΙΑ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ

ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ, ΕΧΕΙΣ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ!

Αριστερός διαστημικός επιστήμονας της MASA

Κοσμογονικές αλλαγές στο σύμπαν μετα την δημιουργία της Ελληνικής Διαστημικής Υπηρεσίας απο τον σύντροφο Παππα!!!! Οι σύντροφοι απο τον FRB 121102 επιτελους επικοινώνησαν μαζι μας. Και κλαααααμα οι φασιστες.

@

Ναι και είπαν: Sorry αλλά δάνεια σε σας Παππά δεν δίνουμε. Εξωγήινοι είμαστε όχι λαλάκες.....και σταμάτα να μας στέλνεις συνέχεια σήματα, μας έπρηξες!

arctic