NielsenIQ - World Data Lab: Η GenΧ στην Ελλάδα οδηγεί αθόρυβα την αλλαγή μεταξύ γενεών και κατηγοριών
NielsenIQ - World Data Lab: Η GenΧ στην Ελλάδα οδηγεί αθόρυβα την αλλαγή μεταξύ γενεών και κατηγοριών
Oι Έλληνες καταναλωτές της Γενιάς Χ ευθύνονται για περίπου το 25% της συνολικής κατανάλωσης στη χώρα - Η παγκόσμια αγοραστική δύναμη της Γενιάς Χ ανέρχεται στα $15,2 τρισ. το 2025
Την εκτενή έκθεση για τις καταναλωτικές δαπάνες ανά γενιά, εστιάζοντας στη Γενιά Χ, δηλαδή όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1965 και 1980, δημοσίευσε η NielsenIQ (NIQ), σε συνεργασία με το World Data Lab (WDL).
Η έκθεση με τίτλο «The X Factor: Πώς η Γενιά Χ οδηγεί αθόρυβα τρισεκατομμύρια σε καταναλωτικές δαπάνες» αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές της Γενιάς Χ ευθύνονται για περίπου το 25% της συνολικής κατανάλωσης στη χώρα — ποσοστό ελαφρώς υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Γενιά Χ αντιπροσωπεύει το 24% της καταναλωτικής δαπάνης, με αγοραστική δύναμη που φτάνει τα 15,2 τρισεκατομμύρια δολάρια — σχεδόν διπλάσια από τη συνολική κατανάλωση της Κίνας. Μέχρι το 2035, η ετήσια δαπάνη της γενιάς αυτής αναμένεται να κορυφωθεί στα 23 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Στην Ελλάδα και διεθνώς, η Γενιά Χ προβλέπεται να αυξήσει τις δαπάνες της σε τρεις βασικές κατηγορίες την επόμενη πενταετία: Τρόφιμα & Μη Αλκοολούχα Ποτά, Ομορφιά και Αλκοολούχα Ποτά.
«Η Γενιά Χ στην Ελλάδα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην καταναλωτική οικονομία», δηλώνει o Βάιος Δημοράγκας, Διευθύνων Σύμβουλος της NIQ για Ελλάδα και Βουλγαρλια. «Πολλοί εξισορροπούν τις ανάγκες των παιδιών και των ηλικιωμένων γονιών τους, ενώ συνεχίζουν να δαπανούν τόσο σε βασικά όσο και σε lifestyle προϊόντα. Παρά τις διακυμάνσεις στην οικονομική ασφάλεια, η καταναλωτική τους δύναμη παραμένει ανθεκτική και η επιρροή τους αυξάνεται».
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Η έκθεση με τίτλο «The X Factor: Πώς η Γενιά Χ οδηγεί αθόρυβα τρισεκατομμύρια σε καταναλωτικές δαπάνες» αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές της Γενιάς Χ ευθύνονται για περίπου το 25% της συνολικής κατανάλωσης στη χώρα — ποσοστό ελαφρώς υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Γενιά Χ αντιπροσωπεύει το 24% της καταναλωτικής δαπάνης, με αγοραστική δύναμη που φτάνει τα 15,2 τρισεκατομμύρια δολάρια — σχεδόν διπλάσια από τη συνολική κατανάλωση της Κίνας. Μέχρι το 2035, η ετήσια δαπάνη της γενιάς αυτής αναμένεται να κορυφωθεί στα 23 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Στην Ελλάδα και διεθνώς, η Γενιά Χ προβλέπεται να αυξήσει τις δαπάνες της σε τρεις βασικές κατηγορίες την επόμενη πενταετία: Τρόφιμα & Μη Αλκοολούχα Ποτά, Ομορφιά και Αλκοολούχα Ποτά.
«Η Γενιά Χ στην Ελλάδα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην καταναλωτική οικονομία», δηλώνει o Βάιος Δημοράγκας, Διευθύνων Σύμβουλος της NIQ για Ελλάδα και Βουλγαρλια. «Πολλοί εξισορροπούν τις ανάγκες των παιδιών και των ηλικιωμένων γονιών τους, ενώ συνεχίζουν να δαπανούν τόσο σε βασικά όσο και σε lifestyle προϊόντα. Παρά τις διακυμάνσεις στην οικονομική ασφάλεια, η καταναλωτική τους δύναμη παραμένει ανθεκτική και η επιρροή τους αυξάνεται».
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Η αστυνομία χτύπαγε τα κουδούνια του Μπισμπίκη, αλλά δεν άνοιγε κανείς - Πώς η ΕΛΑΣ έφτασε στη σύλληψή του
Οι αλλαγές στα πόθεν έσχες 2024: Το Ινστιτούτο Τσίπρα και οι αγορές ακινήτων Γιώργου Παπανδρέου και Όλγας Κεφαλογιάννη
Ο «Κρητικός» στραπατσάρει την Ύδρα και τις Σπέτσες - Ανοίγει καταστήματα ανάμεσα σε ιστορικά κτίρια
Η αστυνομία χτύπαγε τα κουδούνια του Μπισμπίκη, αλλά δεν άνοιγε κανείς - Πώς η ΕΛΑΣ έφτασε στη σύλληψή του
Οι αλλαγές στα πόθεν έσχες 2024: Το Ινστιτούτο Τσίπρα και οι αγορές ακινήτων Γιώργου Παπανδρέου και Όλγας Κεφαλογιάννη
Ο «Κρητικός» στραπατσάρει την Ύδρα και τις Σπέτσες - Ανοίγει καταστήματα ανάμεσα σε ιστορικά κτίρια
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα