Με τον Κάλβο στην Επίδαυρο

music_ar1

Με την Monica να μελοποιεί τα γραμμένα στα ιταλικά χορικά, η Νατάσα Τριανταφύλλη παίρνει πάνω της την ευθύνη ενός δύσκολου εγχειρήματος: Να δώσει ζωή στην τραγωδία του Ανδρέα Κάλβου «Οι Δαναΐδες» έπειτα από δύο αιώνες σιωπής…

Η 39χρονη Αθηναία Νατάσα Τριανταφύλλη – μια από τις πιο ενδιαφέρουσες παρουσίες στον χώρο της σκηνοθεσίας τα τελευταία χρόνια- κατεβαίνει Επίδαυρο για να παρουσιάσει μπροστά στο κοινό ένα από τα πιο δύσκολα και απαιτητικά θεατρικά εγχειρήματα: Να δώσει ζωή – για πρώτη φορά στη σκηνή- στην ιταλόφωνη τραγωδία του ποιητή Ανδρέα Κάλβου «Οι Δαναΐδες / Le Danaidi». Μια τραγωδία γραμμένη το 1813 που θα παρουσιαστεί με ελληνικούς και αγγλικούς υπέρτιτλους σε δύο παραστάσεις στις 2 & 3 Αυγούστου 2019 στο Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου.

monica1


Στην Επίδαυρο, η Τριανταφύλλη που ανασύρει την τραγωδία του Κάλβου από την σιωπή δύο αιώνων θα έχει μαζί της την μουσικό Monica, η οποία θα μελοποιήσει τα γραμμένα στα ιταλικά χορικά, ενώ ο Λάζαρος Γεωργακόπουλος, η Λένα Παπαληγούρα, ο Άρης Μπαλής και η μεσόφωνος Άρτεμις Μπόγρη στο τραγούδι συμπληρώνουν την ομάδα των συντελεστών επί σκηνής.
monika-original



Αλλά, ας γνωρίσουμε καλύτερα την Νατάσα Τριανταφύλλη.



Είναι πτυχιούχος του τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών, και της Δραματικής Σχολής του Σύγχρονου Θεάτρου Αθήνας.

Τον Ιούνιο του 2013 παρουσίασε την πρώτη της σκηνοθετική δουλειά την “Αντιγόνη” του Σοφοκλή στο Μουσείο Μπενάκη στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, σε μουσική της Μonica. Η παράσταση τον Ιούνιο του 2014, ταξίδεψε στο Παρίσι, όπου παρουσιάστηκε έπειτα από πρόσκληση της UNESCO. Έχει επίσης σκηνοθετήσει στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης Κάρολος Κουν τους “Αδερφούς Καραμάζοφ” του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι, σε πρωτότυπη διασκευή Διονύση Καψάλη και πρωτότυπη μουσική ΜΟΝΙΚΑ, που παίχτηκε για δύο συνεχόμενες σεζόν, και το “Περιμένοντας τον Godot” του Σάμουελ Μπέκετ στο αίθριο του Μουσείου Μπενάκη.

Η τελευταία της σκηνοθεσία, το 2018, είναι η παράσταση “Ιούλιος Καίσαρ” του Ουϊλλιαμ Σαίξπηρ στο Θέατρο Τέχνης, σε μια πρωτότυπη εκδοχή με τον Ρένο Χαραλαμπίδη σε όλους τους ρόλους και μουσική του Ludovico Einaudi.

Σαν βοηθός σκηνοθέτη έχει συνεργαστεί με την Νικαίτη Κοντούρη και τον Λευτέρη Βογιατζή. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σαν βοηθός σκηνοθέτη του Γιάννη Χουβαρδά. Από το 2011 δουλεύει παράλληλα σαν βοηθός σκηνοθέτη του Bob Wilson, για την παράσταση «Οδύσσεια» που παρουσιάστηκε στο Εθνικό Θέατρο, και στο Piccolo Teatro – Μιλάνο, το 2013 και το 2015.


music

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

fdgw

Ένα ζευγάρι φοιτητών από την Πάτρα κέρδισε τον φοιτητικό διαγωνισμό Mindspace Challenge 2019 παρουσιάζοντας μια επιχειρηματική ιδέα για βιολογικά ηδύποτα χωρίς ζάχαρη.

Κώστας Τσαούσης

mhdd_arthros

Δύο χρόνια μετά την πρώτη παρουσίασή της στο Εθνικό Θέατρο της Χάγης η «Μήδεια» του Ευρυπίδη, στη σπουδαία μετάφραση του Γιώργου Χειμωνά και μέσα από τη σκηνοθετική ματιά του Δημήτρη Γεωργαλά, παρουσιάζεται από τις 20 Ιουνίου και για έντεκα μόνο παραστάσεις στον ιδιαίτερο χώρο του εγκαταλελειμμένου ξενοδοχείου «Μπάγκειον» στην Ομόνοια.

Α-Φ Καβαλιεράτου

gcycew

Θα πιστεύατε ποτέ ότι μια ξανθιά μπύρα - μια αφιλτράριστη lager με φρουτώδη αρώματα, γεμάτο σώμα και ήπια πικρή επίγευση- ότι θα μπορούσε να συνοδεύσει μια παραδοσιακά ομελέτα με καρολάδες; Και όμως, η απάντηση είναι «Ναι».

flogero01

Η χειροποίητη ετικέτα με τις αριθμημένες φιάλες, ο συλλεκτικός χαρακτήρας (1517 φιάλες όλη η παραγωγή) και ο τρόπος διάθεσης του δίνει στο Φλογερό του 2015 μια ξεχωριστή θέση στο γευστικό χάρτη των οινόφιλων.

xaplostra_main01

Πόσο στοιχίζει μια ξαπλώστρα με τα συνοδευτικά της – από μια ομπρέλα για σκιά στον ήλιο αλλά και εμφιαλωμένο νερό, καφέδες, ελαφρά γεύματα και πετσέτες θαλάσσης; Εξαρτάται από την τοποθεσία, την ημέρα (καθημερινές ή Σαββατοκύριακα) και την περίοδο.

22
act4greece

Η μια καμπάνια αφορά την αναβίωση του κήπου- παιδικής χαράς της Ακροπόλεως και η δεύτερη καμπάνια αφορά την συντήρηση και αναβάθμιση των υποδομών του Ολύμπιον, ένα κτήριο της Θεσσαλονίκης συνδεδεμένο με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου

xatzidakis

Η σχέση του Μάνου Χατζιδάκι με την Αθήνα φανερώνεται μέσα από τα τραγούδια του – από τον «Ιλισσό» της δεκαετίας του ΄50 μέχρι τα «Νυχτερινά Αγάλματα» της δεκαετίας του ΄80- και αποτελεί μια ζωντανή πηγή διαρκούς τροφοδοσίας της ευαισθησίας των νεότερων γενιών.