Αναζητείται ...σπορ μοντέλο στο Παρίσι
Αναζητείται ...σπορ μοντέλο στο Παρίσι
Σε πρώτο πλάνο τα υβριδικά...
UPD:
του Τάκη Πουρναράκη
Στην πόλη του φωτός όλα τα φώτα είναι στραμμένα προς τα υβριδικά – ηλεκτρικά μοντέλα. Από το ολοκαίνουργιο υβριδικό Honda – Jazz (σ.σ: οι πληροφορίες λένε ότι θα είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο που θα πέσει κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20000 χιλιάδων ευρώ) έως το υβριδικό Infinity M35h των 306PS που μπορεί να κινείται μέχρι τα 80km/h ηλεκτρικά δεν υπάρχει κατασκευαστής που να μην προβάλλει τα νέα του ηλεκτρικά μοντέλα.
Μια νέα για τους καταναλωτές ετικέτα με τις ενεργειακές κλάσεις έρχεται για να αντικαταστήσει αυτή των επιδόσεων και των δυνατοτήτων στις εκθέσεις των αυτοκινήτων.
Οι κατηγορίες συνολικά επτά:
Ενεργειακή ετικέτα κλάσης αυτοκινήτου
Α μέχρι 100gr CO2/km
B από 100 έως 120gr CO2/km
C από 120 έως 140gr CO2/km
Στην πόλη του φωτός όλα τα φώτα είναι στραμμένα προς τα υβριδικά – ηλεκτρικά μοντέλα. Από το ολοκαίνουργιο υβριδικό Honda – Jazz (σ.σ: οι πληροφορίες λένε ότι θα είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο που θα πέσει κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20000 χιλιάδων ευρώ) έως το υβριδικό Infinity M35h των 306PS που μπορεί να κινείται μέχρι τα 80km/h ηλεκτρικά δεν υπάρχει κατασκευαστής που να μην προβάλλει τα νέα του ηλεκτρικά μοντέλα.
Μια νέα για τους καταναλωτές ετικέτα με τις ενεργειακές κλάσεις έρχεται για να αντικαταστήσει αυτή των επιδόσεων και των δυνατοτήτων στις εκθέσεις των αυτοκινήτων.
Οι κατηγορίες συνολικά επτά:
Ενεργειακή ετικέτα κλάσης αυτοκινήτου
Α μέχρι 100gr CO2/km
B από 100 έως 120gr CO2/km
C από 120 έως 140gr CO2/km
D από 140 έως 160gr CO2/km
E από 160 έως 200gr CO2/km
F από 200 έως 250gr CO2/km
G πάνω από 250gr CO2/km
Θεωρείστε δεδομένο ότι η εν λόγω ετικέτα θα καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τις αυτοκινητικές μας επιλογές αρχής γενομένης από την επιβολή των νέων τελών κυκλοφορίας για τα οποία έχει χρησιμοποιηθεί αυτούσια.
Ο κόσμος άλλα θέλει…
Παραδοσιακά τα πιο ωραία κορίτσια παραδοσιακά τα έχουν οι Ιταλοί: Ferrari, Maserati, Alfa Romeo, FIAT, Lancia. Φέτος η παράδοση ανετράπη με την Hyundai να παίρνει τα πρωτεία.
Στο περίπτερο του Κορεάτη κατασκευαστή είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά και το ολοκαίνουργιο ix20 που έρχεται οσονούπω και στην ελληνική αγορά. Τον περισσότερο κόσμο είχε συγκεντρώσει η Audi με το πρωτότυπο Quattro φόρο τιμής στα 30 χρόνια ιστορίας του μοντέλου να δεσπόζει στο περίπτερο της εταιρείας.
Μας ενθουσίασε το σχήμα του ολοκαίνουργιου Α7 που κοιτάζει στα μάτια τη νέα CLS της Mercedes αλλά δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για το νέο υπερσυντηρητικό Passat. Διατηρούμε όμως τις επιφυλάξεις μας μέχρι να δούμε τα αυτοκίνητα στο φυσικό τους περιβάλλον το δρόμο, πολλές φορές η εικόνα αλλάζει άρδην.
Οι αγώνες έχουν την τιμητική τους!
Πολλοί οι άνθρωποι των αγώνων βρέθηκαν στην πρεμιέρα του Σαλονιού Αυτοκινήτου στο Παρίσι.
Είδαμε μεταξύ άλλων τον Αλαίν Προστ στο περίπτερο της Dacia (σ.σ: αγωνίζεται στο Trophee Andros με τα χρώματά της και το Dacia Duster), τον πρόεδρο της Ferrari Λούκα ντι Μοντεζέμολο να πηγαινοέρχεται νευρικά ανάμεσα σε Ferrari και Maserati αλλά και τον πρόεδρο της FIA, Ζαν Τοντ στα αποκαλυπτήρια του νέου Mini WRC. Ο Γάλλος μάλιστα αστειευόμενος με τη σειρά προβολέων που φέρει στο εμπρός καπό το Mini είπε: «Μια χαρά τα βάλατε εκεί θα χρειαστούν του χρόνου» αναφερόμενος προφανώς στα μελλοντικά σχέδια της FIA για νυχτερινούς αγώνες ράλι το 2011.
Ακόμη δυο εταιρείες παρουσίασαν τα μοντέλα με τα οποία θα αγωνιστούν το 2011 στο WRC. Ο λόγος για τη Citroen με το DS3 WRC και την Ford με το Fiesta WRC.
Αυτό που πραγματικά λείπει από το Παρίσι είναι η παρουσίαση ενός σπορ μοντέλου.
Μπορεί το σχετικά φρέσκο RCZ της Peugeot να είναι εδώ σε όλες του τις εκδόσεις και η M3 σε μαύρο ματ χρώμα συνδυασμένο με αυξημένη χρήση ανθρακονήματος να τραβούν τα βλέμματα αλλά κακά τα ψέματα δεν υπάρχει κανένα νέο σπορ μοντέλο!
Σημεία των καιρών θα σχολιάσουν ορισμένοι.
Εκτός αν σταθούμε στους παραδοσιακούς κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων προφανώς οι Ferrari, Maserati, Lamborghini έχουν εδώ τα νέα τους μοντέλα.
Την παράσταση σ’ αυτή την ιδιαίτερη κατηγορία έκλεψε η Lotus με την παρουσίαση πέντε νέων μοντέλων Elan, Esprit, Elise, Elite, Eterne.
Το τελικό συμπέρασμα από την Διεθνή Έκθεση αυτοκινήτου που άνοιξε τις πύλες της στις 30/9 και θα μείνει ανοικτή για το κοινό σχεδόν ένα μήνα είναι ότι η αυτοκινητοβιομηχανία βγήκε από την κρίση και προχωρά προσανατολισμένη στο ηλεκτρικό της μέλλον. Το κλίμα και η περιρρέουσα ατμόσφαιρα στη Παριζιάνικη Έκθεση Αυτοκινήτου απέχει παρασάγγας απ’ αυτό της εγχώριας αγοράς και των όσων σκεπτόμαστε – βιώνουμε στη χώρα μας.
Παγκόσμια πρεμιέρα για το πρωτότυπο Audi Quattro με βάρος 1300kg και κινητήρα 340PS
Το Mini και σε scooter ηλεκτρικό!
Το Mini WRC αποκαλύφθηκε, βασίζεται στο Countryman.
To νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Peugeot μας χαμογελά.
Η Renault είχε ειδικό περίπτερο sport όπου δέσποζε η R30 των Κουμπίτσα και Πετρόφ
Το Hyundai ix 20 που σύντομα θα έρθει και στη χώρα μας.
Η ενεργειακή ετικέτα που συνοδεύει πλέον όλα τα αυτοκίνητα όπως επέβαλλε η Ε.Ε.
Το όπλο της Citroen στα ράλι για το 2011 ακούει στο όνομα DS3 WRC
Ιδού η νέα McLaren MP4-12C που οι επισκέπτες στο Παρίσι θα θαυμάσουν από τις 5-8/10
Το νέο Ford WRC βασίζεται στο Fiesta
E από 160 έως 200gr CO2/km
F από 200 έως 250gr CO2/km
G πάνω από 250gr CO2/km
Θεωρείστε δεδομένο ότι η εν λόγω ετικέτα θα καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τις αυτοκινητικές μας επιλογές αρχής γενομένης από την επιβολή των νέων τελών κυκλοφορίας για τα οποία έχει χρησιμοποιηθεί αυτούσια.
Ο κόσμος άλλα θέλει…
Παραδοσιακά τα πιο ωραία κορίτσια παραδοσιακά τα έχουν οι Ιταλοί: Ferrari, Maserati, Alfa Romeo, FIAT, Lancia. Φέτος η παράδοση ανετράπη με την Hyundai να παίρνει τα πρωτεία.
Στο περίπτερο του Κορεάτη κατασκευαστή είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά και το ολοκαίνουργιο ix20 που έρχεται οσονούπω και στην ελληνική αγορά. Τον περισσότερο κόσμο είχε συγκεντρώσει η Audi με το πρωτότυπο Quattro φόρο τιμής στα 30 χρόνια ιστορίας του μοντέλου να δεσπόζει στο περίπτερο της εταιρείας.
Μας ενθουσίασε το σχήμα του ολοκαίνουργιου Α7 που κοιτάζει στα μάτια τη νέα CLS της Mercedes αλλά δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για το νέο υπερσυντηρητικό Passat. Διατηρούμε όμως τις επιφυλάξεις μας μέχρι να δούμε τα αυτοκίνητα στο φυσικό τους περιβάλλον το δρόμο, πολλές φορές η εικόνα αλλάζει άρδην.
Οι αγώνες έχουν την τιμητική τους!
Πολλοί οι άνθρωποι των αγώνων βρέθηκαν στην πρεμιέρα του Σαλονιού Αυτοκινήτου στο Παρίσι.
Είδαμε μεταξύ άλλων τον Αλαίν Προστ στο περίπτερο της Dacia (σ.σ: αγωνίζεται στο Trophee Andros με τα χρώματά της και το Dacia Duster), τον πρόεδρο της Ferrari Λούκα ντι Μοντεζέμολο να πηγαινοέρχεται νευρικά ανάμεσα σε Ferrari και Maserati αλλά και τον πρόεδρο της FIA, Ζαν Τοντ στα αποκαλυπτήρια του νέου Mini WRC. Ο Γάλλος μάλιστα αστειευόμενος με τη σειρά προβολέων που φέρει στο εμπρός καπό το Mini είπε: «Μια χαρά τα βάλατε εκεί θα χρειαστούν του χρόνου» αναφερόμενος προφανώς στα μελλοντικά σχέδια της FIA για νυχτερινούς αγώνες ράλι το 2011.
Ακόμη δυο εταιρείες παρουσίασαν τα μοντέλα με τα οποία θα αγωνιστούν το 2011 στο WRC. Ο λόγος για τη Citroen με το DS3 WRC και την Ford με το Fiesta WRC.
Αυτό που πραγματικά λείπει από το Παρίσι είναι η παρουσίαση ενός σπορ μοντέλου.
Μπορεί το σχετικά φρέσκο RCZ της Peugeot να είναι εδώ σε όλες του τις εκδόσεις και η M3 σε μαύρο ματ χρώμα συνδυασμένο με αυξημένη χρήση ανθρακονήματος να τραβούν τα βλέμματα αλλά κακά τα ψέματα δεν υπάρχει κανένα νέο σπορ μοντέλο!
Σημεία των καιρών θα σχολιάσουν ορισμένοι.
Εκτός αν σταθούμε στους παραδοσιακούς κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων προφανώς οι Ferrari, Maserati, Lamborghini έχουν εδώ τα νέα τους μοντέλα.
Την παράσταση σ’ αυτή την ιδιαίτερη κατηγορία έκλεψε η Lotus με την παρουσίαση πέντε νέων μοντέλων Elan, Esprit, Elise, Elite, Eterne.
Το τελικό συμπέρασμα από την Διεθνή Έκθεση αυτοκινήτου που άνοιξε τις πύλες της στις 30/9 και θα μείνει ανοικτή για το κοινό σχεδόν ένα μήνα είναι ότι η αυτοκινητοβιομηχανία βγήκε από την κρίση και προχωρά προσανατολισμένη στο ηλεκτρικό της μέλλον. Το κλίμα και η περιρρέουσα ατμόσφαιρα στη Παριζιάνικη Έκθεση Αυτοκινήτου απέχει παρασάγγας απ’ αυτό της εγχώριας αγοράς και των όσων σκεπτόμαστε – βιώνουμε στη χώρα μας.
Παγκόσμια πρεμιέρα για το πρωτότυπο Audi Quattro με βάρος 1300kg και κινητήρα 340PS
Το Mini και σε scooter ηλεκτρικό!
Το Mini WRC αποκαλύφθηκε, βασίζεται στο Countryman.
To νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Peugeot μας χαμογελά.
Η Renault είχε ειδικό περίπτερο sport όπου δέσποζε η R30 των Κουμπίτσα και Πετρόφ
Το Hyundai ix 20 που σύντομα θα έρθει και στη χώρα μας.
Η ενεργειακή ετικέτα που συνοδεύει πλέον όλα τα αυτοκίνητα όπως επέβαλλε η Ε.Ε.
Το όπλο της Citroen στα ράλι για το 2011 ακούει στο όνομα DS3 WRC
Ιδού η νέα McLaren MP4-12C που οι επισκέπτες στο Παρίσι θα θαυμάσουν από τις 5-8/10
Το νέο Ford WRC βασίζεται στο Fiesta
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα