LIVE

Κορωνοϊός

To "C+S" στο Παρίσι: Όλα τα ηλεκτρικά στην πίστα

To "C+S" στο Παρίσι: Όλα τα ηλεκτρικά  στην πίστα

Θα απηχούσε καλύτερα την πραγματικότητα η μετατροπή του τίτλου της έκθεσης από «Mondial de L’Automobile» σε «Mondial de electrique L’Automobile»

του Τάκη Πουρναράκη

Το κλίμα της Διεθνούς Έκθεσης στο Παρίσι μπορεί να αποδοθεί ικανοποιητικά με την εξής φράση: «Το παρόν – μέλλον της αυτοκίνησης είναι λαμπρό και ηλεκτρικό».

Ακούγοντας τον πρόεδρο του γκρουπ Renault – Nissan Κάρλος Γκον να μιλά για 20 χιλιάδες σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη με στόχο να έχουν διπλασιαστεί έως το 2015 και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Mercedes, Ντήτερ Ζίτσε να τονίζει ότι η εταιρεία που ανακάλυψε το αυτοκίνητο πριν από 125 χρόνια επενδύει στην επανεφεύρεσή του που θα είναι ηλεκτρική δεν δυσκολευτήκαμε να συνειδητοποιήσουμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει βγει αφήσει πίσω της την κρίση και βαδίζει με γρήγορους ρυθμούς προς την ανάπτυξη με πρότερο στόχο χαμηλότερους ρύπους – κατανάλωση και απώτερο την ηλεκτροκίνηση.

Είναι μάλιστα η πρώτη φορά που αυτό το μήνυμα διατυπώνεται καθαρά και με σαφήνεια: «Το μέλλον είναι ηλεκτρικό».

Τα e Smart κυκλοφορούν ήδη στο Παρίσι, το e scooter μόλις παρουσιάστηκε όπως και η αμιγώς ηλεκτρική Α Class.

Πέρα απ’ τα αυτοκίνητα πόλης η Mercedes Benz παρουσίασε την S – Class 250 Cdi μια λιμουζίνα με CO2 κάτω από τα 150gr/km. Όσον κι αν αυτό φαντάζει «διαφορετικό» οδηγός της ήταν ένας παλιός γνώριμος της εταιρείας και των φίλων της F1, o Ντέιβιντ Κούλθαρντ.

Υποθέτω ότι κάποιους από σας μπορεί να σας ξενίζει λίγο η αναφορά σε ρύπους αντί για ίππους και ροπή όμως αυτή είναι η νέα πραγματικότητα πιθανόν το συνειδητοποιήσατε έστω και λίγο επώδυνα μελετώντας τους νέους πίνακες τελών κυκλοφορίας που θα ισχύσουν άμεσα.

Η Mercedes παρουσίασε σε παγκόσμια πρώτη εδώ στο Παρίσι, την ολοκαίνουργια CLS, που αποτελεί και το πρώτο δείγμα γραφής της νέας σχεδιαστικής τάσης της εταιρείας. Κοιτώντας την υπό το φως των προβολέων η πρώτη εντύπωση που δημιουργεί είναι ότι έχει επηρεαστεί από την εξωτική SLS ειδικά η εμπρός μάσκα. Συνολικά η αισθητική της δεν δημιουργεί τους συνειρμούς που μας είχε προκαλέσει η προκάτοχός της, η οποία θυμίζουμε ότι «δημιούργησε» ουσιαστικά την κατηγορία των 4θυρων coupe.
Το αστέρι της έκθεσης!

Για μας αναμφίβολα είναι το Peugeot 508. Πρόκειται για ένα σημαντικό μοντέλο που έλειπε χρόνια από την γκάμα της Peugeot και έρχεται με εξαιρετικούς ντήζελ κινητήρες αλλά και το νέο σύστημα υβριδικό – ντίζελ της Peugeot με κατανάλωση στα 3.8lt/100km. Αυτά για όλους τους Ευρωπαίους πλην Αθηναίων και Θεσσαλονικέων.  Αυτοί πρέπει να αρκεστούν στον εξαίρετο turbo κινητήρα βενζίνης των 1.6lt – 155PS.

Επιπλέον μας εντυπωσίασε η νέα Χ3, είναι επιβλητική χωρίς να δείχνει αισθητά μεγαλύτερη. Επίσης σα σχήμα το «μικρό» Range Rover Evoque έχει κάτι το διαφορετικό που σίγουρα θα κάνει αίσθηση στο αγοραστικό κοινό αυτής της κατηγορίας

Δεν μας εντυπωσίασε όσο θα περιμέναμε η ανοικτή Ferrari 599 Aperta σε αντίθεση με την Maserati Gran Turismo MC Stradale.

Κάπου εδώ θα μου επιτρέψετε να συνεχίσω την περιήγησή μου στην αχανή αυτή έκθεση ώστε να συλλέξω ακόμη περισσότερα στοιχεία για την επόμενη ανταπόκριση.

Κατευθύνομαι προς τη νέα McLaren…



Πάρα πολλοί δημοσιογράφοι στην παγκόσμια πρεμιέρα της CLS της Mercedes



Όσον κι αν σας φαίνεται περίεργο ενδιαφέρεται να αγοράσει Maybach



Μαζί με τη νέα Rolls Royce παίρνεται δώρο και αυτό το πρακτικό σετ για πικνίκ.



Αστέρι της έκθεσης το ολοκαίνουργιο Peugeot 508



Υλικό για όνειρα…



Παράσταση με χορευτές για το e Smart και το e scooter



O Ντέιβιντ Κούλθαρντ έφτασε οδηγώντας τη νέα S Class 250CDI
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης