LIVE

Κορωνοϊός

Με 450 ίππους η BMW M2 CS

BMW_M2_CS_boi_2

Με την M2 CS, η BMW αποχαιρετά την coupe σειρά 2 και για το λόγο αυτό, θα είναι η δυνατότερη και ελαφρύτερη έκδοση του μοντέλου που θα εστιάζει ξεκάθαρα στην κορυφαία οδηγική απόλαυση.

Με τη Μ2 CS, η BMW θα αποχαιρετίσει την coupe σειρά 2. Με τον twin-turbo 3λιτρο κινητήρα με τους 6 κυλίνδρους σε σειρά, που αποδίδει 450 ίππους και 550 Nm ροπής (από τα 410 άλογα της «απλής» Μ2) η M2 CS είναι το κύκνειο άσμα του μοντέλου που έφερε για κάμποσο καιρό την αίγλη των «Μ» μοντέλων στις διαστάσεις και με το ταμπεραμέντο που η διασημότερη Μ3 Ε30 μας συστήθηκε.


Με την απόδοση αυτή, τα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα από στάση, είναι υπόθεση μόλις 4,0 δευτερολέπτων στη χειροκίνητη εκδοχή, ενώ στην έκδοση με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη, ο χρόνος συμπιέζεται περαιτέρω και τα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,8”. Η M2 CS εφοδιάζεται με ενεργητική ανάρτηση αλλά και τη sport εξάτμιση που έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφράγματα, ενώ έχει και σημαντικά μικρότερο βάρος, μετά την εντατική «δίαιτα» εκτεταμένης χρήσης ανθρακονήματος σε πολλά μέρη του αυτοκινήτου.

Σχετικά με τον περιορισμό του βάρους, δεν υπάρχει επίσημο στοιχείο που να αναφέρει τη διαφορά από την «απλή» BMW M2. Η διαφορά όμως εικάζεται πως θα είναι σημαντική, μια και ανάμεσα στα μέρη που είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα, είναι η οροφή, η πίσω αεροτομή και ο διαχύτης, καθώς επίσης και το μπροστινό splitter αλλά και τα καπάκια των εξωτερικών καθρεπτών. Στην καμπίνα, η χρήση του ανθρακονήματος συνεχίζει να είναι εκτενής.

Ταιριάζει ιδιαίτερα με την κάλυψη πολλών επιφανειών από αλκαντάρα, με τα καθίσματα να έχουν ιδιαίτερη σχεδίαση με ανοίγματα (άρα και λιγότερη μάζα) στο μεγάλο κομμάτι της πλάτης τους. Το λογότυπο CS είναι σε πολλά σημεία της καμπίνας για να καταδεικνύει τη διαφορά της συγκεκριμένης έκδοσης. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα αναφορές, η παραγωγή της M2 CS θα περιοριστεί στα 2.200 κομμάτια, από τα οποία μόλις τα 500 προορίζονται για την αγορά των ΗΠΑ.

Αργότερα μέσα στο μήνα, περιμένουμε να μάθουμε ακόμα περισσότερα αναφορικά με το μοντέλο, το οποίο «χρωστάει» και την αγωνιστική του εκδοχή. Εκεί που θα έχουμε ακόμα μεγαλύτερο περιορισμό βάρους και σχεδόν σίγουρα, ακόμα μεγαλύτερη απόδοση ισχύος από τον ίδιο 6κύλινδρο σε σειρά twin-turbo κινητήρα.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (3)

nik the greek

Απλα,απο αλλο πλανητη!!

Driver

Ετσι!!!! Δώσε πίκρα, Βαυαρέ θρύλε, σε κάτι μπαταριοκίνητες αμερικανοπλαστικούρες και κάτι γιαπωνεζοκαγκούρια!!!!

335i

Πόνο έδινε στισ γενιές Ε30/46/92 όταν ακόμα και η 316 ήταν αμάξι για ΟΔΗΓΟΥΣ. Η BMW δυστηχώς έγινε μάρκα 'λιμουζίνας' μετά τη σειρά F. Δίλιτρο τούρμπο στη 330, τρικύλινδρο στη 318, τιμόνι που δεν νιώθεις τίποτα ακόμα και στα M μοντέλα, κλπ.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης