Η Ιφιγένεια της Ferrari!

Η Ιφιγένεια της Ferrari!

Κανένας οδηγός δεν μπορεί να είναι ανταγωνιστικός ή να υπολειτουργεί κατά το δοκούν, αυτό αντίκειται στην αθλητική ψυχολογία.

Η Ιφιγένεια της Ferrari!
Η Ferrari στον Καναδά έχασε το προβάδισμα στη βαθμολογία του πρωταθλήματος κατασκευαστών και έμεινε εκτός βάθρου για πρώτη φορά φέτος. Είναι γνωστό σε όλους ότι εκτός συγκλονιστικού απροόπτου τα δυο μονοθέσια της Mercedes και τα δυο της Ferrari θα βρίσκονται στις δυο πρώτες γραμμές εκκίνησης του κάθε αγώνα. Συνήθως ο Ράικονεν παίρνει την 4η θέση στην κατάταξη, φέτος όμως έχει έρθει και 2ος αλλά και 5ος. Στο Μονακό κατόρθωσε να πάρει την pole μετά από πολλά χρόνια. Όμως στον αγώνα τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως θα τα ήθελε ο Φινλανδός. Μπορεί στη Ferrari να διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους πως «έτυχε» όμως η ψυχολογία και κυρίως η απόδοση του Ράικονεν στον Καναδά αποδεικνύει το αντίθετο.

Μετά το πυροτέχνημα του Μονακό
ο Ράικονεν επέστρεψε στο συνηθισμένο λάθος του τελευταίου γύρου στο Q3 και στη συνηθισμένη 4η θέση στο grid: «Αφού έτσι κι αλλιώς θα με κόψουν γιατί να μπλέκω στα πόδια του Φέτελ και να ξεφτυλίζομαι;» μοιάζει η σκέψη του Φινλανδού. Η εξέλιξη του αγώνα στον Καναδά όμως δεν ήταν φυσιολογική. Ο Φέτελ έπεσε τελευταίος όταν έσπασε η αεροτομή του στην εκκίνηση μετά από επαφή με το Φερστάπεν στην 1η στροφή. Από κει τα έδωσε όλα για ν’ ανέβει ξανά στη βαθμολογούμενη 10αδα. Τα κατάφερε πραγματοποιώντας έναν εξαιρετικό αγώνα. Μάλιστα για να προλάβει τις δυο Force India άλλαξε για 2η φορά ελαστικά στον 49ο γύρο και έκανε ένα σπριντ στο φινάλε για 21 γύρος με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Τον Πέρεζ μάλιστα τον πέρασε στον προτελευταίο γύρο για ν’ ανέβει 4ος.


Κλείσιμο


Αντίθετα ο αγώνας του Ράικονεν ξεκίνησε αργά και συνέχισε ακόμη πιο αργά.
Σα να περίμενε ο Φινλανδός να τον περάσει ο Φέτελ. Για να συμβεί αυτό ο Ράικονεν μπήκε χωρίς να χρειάζεται για 2η φορά στα πιτ στον 41ο γύρο και όταν τον έφτασε ο Φέτελ υπαινίχθηκε πρόβλημα στα φρένα το οποίο όπως ανέκυψε ξαφνικά έτσι ξαφνικά εξαφανίστηκε ξανά. Θυμίζουμε πως το Μόντρεαλ είναι από τις πιο απαιτητικές πίστες για τα συστήματα πέδησης και όταν κινείσαι στο απόλυτο όριο δεν χωρούν προσεγγίσεις τύπου: «Ολίγον έγκυος».



Προφανώς η πολύ μαλακή γόμα πήγαινε έως και 68 γύρους όπως φάνηκε με το Γκροζάν.
Ο Ράικονεν την άλλαξε μετά από 14!

Όλες οι ομάδες έχουν δικαίωμα εντολής ρύθμισης αποτελέσματος προς τους οδηγούς
τους. Προφανώς η εξέλιξη του πρωταθλήματος και η μάχη για τον τίτλο ανάμεσα σε Χάμιλτον και Φέτελ είναι οριακή και ταυτόχρονα συναρπαστική για μας τους φιλάθλους. Όμως είναι εξαιρετικά πιθανό να κριθεί στις λεπτομέρειες και σε μονοψήφιο αριθμό βαθμών. Καταλαβαίνουμε λοιπόν όλοι πως κάθε πόντος μετράει και υπό αυτό το πρίσμα καλά κάνουν και τα ρυθμίζουν όλα στη Ferrari. To θέμα είναι ότι δεν το παραδέχονται θεωρώντας όλους μας χαζούς. Αυτή η τακτική καταρρακώνει και το ηθικό του Ράικονεν που δεν εμφανίζεται ως οδηγός που συναινεί για το καλό της ομάδας αλλά για οδηγός μέτριας ικανότητας. Δεν του αξίζει αυτό, ο Ράικονεν είναι παγκόσμιος πρωταθλητής και στη Ferrari θεωρώ πως αν ακολουθήσουν την ίδια αδιέξοδη προσέγγιση θα το πληρώσουν με το πρωτάθλημα κατασκευαστών.



Ο Ράικονεν με τον επικεφαλής της ομάδας, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε.

Επόμενος αγώνας την ερχόμενη Κυριακή στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης