EuroNCAP: Το TOP3 των ασφαλέστερων αυτοκινήτων...

EuroNCAP: Το TOP3 των ασφαλέστερων αυτοκινήτων...

Από το 1997 που ιδρύθηκε ο EuroNCAP και έπειτα από δοκιμές χιλιάδων αυτοκινήτων, τα τρία μοντέλα που σημείωσαν την καλύτερη επίδοση ανήκουν - και τα τρία - στη Volvo.

Στις δοκιμές ασφάλειας του EuroNCAP
στα 20 χρόνια λειτουργίας του, οι τρεις κορυφαίες επιδόσεις έχουν επιτευχθεί από μοντέλα της
Volvo.
Το μοναδικό αυτό επίτευγμα έγινε πραγματικότητα έπειτα από την κορυφαία επίδοση που σημείωσαν τα Volvo S90
και V90 στον τελευταίο κύκλο δοκιμών που διεξήγαγε ο οργανισμός. Σε αυτές, τα δύο νέα μοντέλα της Volvo επέδειξαν άριστη συμπεριφορά και μάλιστα ήταν τα πρώτα αυτοκίνητα στην ιστορία των δοκιμών που βαθμολογήθηκαν με τo μέγιστο των έξι πόντων στην Αυτόνομη Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης για Πεζούς και συνολική επίδοση πέντε αστέρων το καθένα.

Ως αποτέλεσμα, τα S90 και V90, μαζί με το Volvo XC90 που είχε δοκιμαστεί από τον οργανισμό παλαιότερα, βρίσκονται στο βάθρο των μοντέλων που έχουν σημειώσει την καλύτερη επίδοση όλων των εποχών στην εικοσαετή ιστορία του EuroNCAP. Εμβαθύνοντας σε λεπτομέρειες, το XC90 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που – το Σεπτέμβριο του 2015 - κατέκτησε το μέγιστο της βαθμολογίας στη δοκιμή Αυτόνομης Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης σε διαδικασία προσέγγισης προπορευόμενου αυτοκινήτου. Ενάμισι χρόνο μετά, τα S90 και V90 πέτυχαν την άριστη επίδοση στη διαδικασία Αυτόνομης Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης για Πεζούς.

Και το πιο σημαντικό; Και τα τρία μοντέλα σημείωσαν αυτές τις επιδόσεις χάρη σε συστήματα τεχνολογίας τα οποία ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό τους.  



ΣΧΟΛΙΑ (7)

George

Πάντως και 10% αστοχία να έχει η Αυτόνομη Πέδηση Έκτακτη Ανάγκη για Πεζούς, σημαίνει ότι θα γλίτωναν οι 9 στους 10 που πέθαναν από τέτοιο ατύχημα. Τέτοια συστήματα καθώς και άλλα αντίστοιχα που θα προφύλασσαν από ατυχήματα, λόγω ανάπτυξης υπερβολικής ταχύτητας για παράδειγμα, θα έπρεπε να γίνουν υποχρεωτικά σε όλα τα οχήματα. Ακόμη κι αν αυτό αυξήσει το κόστος τους. Η ανθρώπινη ζωή δεν έχει τιμή.

Driver

Απορώ , αφού είναι τόοοοοσο καλά και....premium ( εδώ γελάμε....) , γιατί περί τα 6 εκατομμύρια αγοραστών, παγkοσμίως ( διαφορετικές κουλτούρες, κριτήρια, κλπ ) κάθε χρόνο, προτιμούν τους 3 πραγματικά TOP & PREMIUM Γερμανούς κατασκευαστές,ενώ κάτι λιγότεροι από 500 χιλ, ψωνίζουν Vlovlo......( τα δε αποτελέσματα του EuroNCAP "διαβάζονται" με πολλούς τρόπους γιά την...."ενημέρωσή" μας, βεβαίως, βεβαίως.....)

Alex

Δηλαδή εσυ θεωρεις οτι ολοι οσοι καθε χρονο αγοραζουν ενα αμαξι το αγοραζουν μονο και μονο με βαση την ασφάλεια και μονο?Γιατι ας μην γελιομαστε οι Σουηδοι υπερτερουν σε αυτον τον τομεα κατα πολυ!

Runner

Φίλε μου, μπες και κάθησε μόνο για ένα λεπτό.στη θέση του οδηγού του s90 και μετά ξαναγραψε το παραπάνω σχόλιο σου...

Mitsos

H αλήθεια είναι πως εμφανισιακά το s90,όπως και το ΧC90 τα σπάνε!Πολύ εντυπωσιακά και άκρως επιβλητικά αμάξια.Αλλά αυτό που γράφεις,ισχύει και με το παραπάνω και για την mercedes και για την bmw.Ντάξει,αξιόλογη και σοβαρή η προσπάθεια από τη βόλβο,με άλματα στον τομέα του design,δείχνει πως θα εξεληχθεί μελλοντικά σε έναν υπολογίσιμο αντίπαλο στην κατηγορία premium,αλλά ας μην γράφουμε οτι μας κατέβει!Οι Γερμανοί δεν είναι τυχαία πρώτοι(τουλάχιστον προς το παρόν).

Mitsos

@Tasos:Το θέμα είναι πως τα crash test's,απέχουν κατα πολύ από τις πραγματικές συνθήκες ενδεχόμενου ατυχήματος.Σε πραγματικές συνθηκες ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ να σου εγγυηθει τίποτα.Γιατί πολύ πολύ απλά,οι πιθανότητες να εχεις ατύχημα σε συνθήκες crash test είναι απειροελάχιστες!

tasos

Δεν μας λετε τωρα πως τα πηγαν και στο moose test, γιατι οταν σου πεταχτη ο γαιδαρος η το τρακτερ,πριν το crash θα χρειαστη να κανης moose avoidance.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

308_03

Στη Peugeot δεν σταματούν να διυλίζουν τον κώνωπα ανακατεύοντας δημιουργικά τη γκάμα του 308. Απώτερος σκοπός η ανάδυση του ιδανικού στα μικρομεσαία οικογενειακά, που εκτός των άλλων, επισκέπτεται σπάνια πρατήρια ανεφοδιασμού...

1
fiatpanda_crash_test1

Ο EuroNCAP συνεχίζει ακάθεκτος τις δοκιμές των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν σήμερα. Τα οχήματα που υποβάλλει στα γνωστά crash test, πολλά. Πρόσφατα, όμως, τα αποτελέσματα ενός ιδιαίτερα δημοφιλούς αυτοκινήτου στην Ελλάδα, προβληματίζουν…

vettel

Ενώ αναμένουμε με ενδιαφέρον τις εξελίξεις σχετικά με την ένσταση της Ferrari, μάθαμε περισσότερες λεπτομέρειες για τους λόγους που τιμωρήθηκε στον Καναδά ο Sebastian Vettel.

Maserati-chariatis-1000a

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Maserati, η ιταλική φίρμα, που δεν περνά και την καλύτερη οικονομική της περίοδο, δεν πρόκειται στο άμεσο μέλλον να παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο, το οποίο να τοποθετείται σε μικρότερη κατηγορία από την αντίστοιχη της Levante.

1