Στο πλαίσιο της μελλοντικής εμπορικής στρατηγικής η ΚΙΑ έχει βάλει στα πλάνα της τη δημιουργία ενός φθηνού SUV το οποίο θα στοχεύει στις ανατολικές αγορές.
Το μεταβατικό στάδιο που βιώνει η αυτοκίνηση εμπεριέχει πολλές προκλήσεις και οι εταιρίες προσπαθούν να δημιουργήσουν τα κατάλληλα προϊόντα για αγορές με μεγάλη αγοραστική δύναμη. Μία από αυτές είναι η Ινδία, για την οποία τώρα η Kia εξελίσσει ένα φθηνό SUV, ακριβώς όπως έκανε πρόσφατα η Skoda με το Kylaq, το οποίο στην οριακά πρώτη πληθυσμιακά χώρα στον κόσμο θα κοστίζει μόλις 8.740 ευρώ (βάσει της παρούσας ισοτιμίας).
Ακολουθώντας αντίστοιχη στρατηγική, η κορεάτικη μάρκα δημοσιοποίησε teaser εικόνες του νέου SUV, που θα λανσαριστεί στην ινδική αγορά. Το προσιτό SUV αναμένεται να είναι στιλ MPV, με γενναιόδωρο εξοπλισμό και καινοτόμα διάταξη καμπίνας, όπως χαρακτηριστικά λέει η εταιρεία. Η παρουσίασή του θα αποτελέσει μέρος της στρατηγικής «Kia 2.0», η οποία αφορά μόνο στην Ινδία και θα γίνει εντός του 2025.
Οι σκοτεινές teaser εικόνες αποκαλύπτουν μία boxy σιλουέτα με επίπεδη οροφή και σχεδόν κάθετη «ουρά». Παράλληλα, τα φτερά του είναι πολύ διακριτά και τα φωτιστικά σώματα LED με την υπογραφή «L» στο πίσω μέρος δίνουν έναν αιχμηρό τόνο.
Σύμφωνα με το ινδικό Autocar, η Kia θα προσφέρει με το φθηνό SUV ένα πλούσιο εσωτερικό με φουτουριστικά χαρακτηριστικά και καινοτόμα διάταξη καθισμάτων. Επίσης αναφέρεται ότι το μικρό SUV της Kia θα βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, η οποία θα μπορεί να φιλοξενήσει τόσο ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο σύστημα, όσο και ένα συμβατικό με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η αρχική έκδοση θα έρχεται με έναν 1.200άρη ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα, με μετάδοση στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.