Η σειρά προϊόντων Rispet, με τις καινοτομίες και τα premium συστατικά της, θα αναβαθμίσει την καθημερινότητα και την υγεία των κατοικιδίων μας
Η MG κοντά στις μπαταρίες στερεού τύπου
Η MG κοντά στις μπαταρίες στερεού τύπου
Ο όμιλος SAIC θα ξεκινήσει πολύ σύντομα την εμπορική διάθεση μοντέλων με μπαταρίες στερεού τύπου και η MG θα είναι μια από τις εταιρίες που θα διαθέτουν τέτοια μοντέλα.
UPD:
Η τεχνολογία των μπαταριών solid state βρίσκεται πλέον ένα βήμα πριν την εφαρμογή σε επίπεδο μαζικής παραγωγής. Ο όμιλος SAIC θα είναι ένας από τους πρώτους που θα προσφέρει την συγκεκριμένη τεχνολογία με το μοντέλο IM L6 το οποίο θα κάνει πρεμιέρα μέσα στο φθινόπωρο. Ωστόσο και η MG αναμένεται να είναι μια από τις εταιρίες του ομίλου θα αρχίσει να εξοπλίζει τα αυτοκίνητά της με αυτού του είδους την τεχνολογία μπαταριών. Αυτό τουλάχιστον αποκάλυψε με δηλώσεις του στο Autocar ο Yu Jingmin, υποδιευθυντής της κινεζικής εταιρείας, τονίζοντας ότι οι μπαταρίες στερεού τύπου απέχουν περίπου έναν χρόνο από το να τις δούμε σε μοντέλα παραγωγής. Μέχρι πρότινος, αυτού του είδους η τεχνολογία αναμενόταν προς τα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας. Η BMW υπολογίζει να την παρουσιάσει το 2030, η Toyota στοχεύει στο 2027, ενώ η MG σκόπευε να την έχει έτοιμη προς χρήση το 2026.
Η τελευταία είναι εκείνη τελικά που θα τη φέρει πρώτη στην Ευρώπη, ωστόσο ο Jingmin δεν αποκάλυψε ποιο θα είναι το μοντέλο της MG που θα τη δούμε για πρώτη φορά. Αυτό που τόνισε, είναι ότι θα αποκαλυφθεί κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025 και θα λανσαριστεί στις αγορές πριν το τέλος του έτους.
Υπενθυμίζουμε, ότι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης έχουν διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα από τις ιόντων λιθίου που συνήθως προτιμώνται από τις εταιρείες λόγω χαμηλότερου κόστους και μικρότερης πολυπλοκότητας κατασκευής. Κατά συνέπεια, εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερους ρυθμούς φόρτισης, ενώ θεωρούνται ασφαλέστερες ως προς την υπερθέρμανση και η διάρκεια ζωής τους υπολογίζεται ότι είναι μεγαλύτερη.
Το μοντέλο L6 της IM Motors αναμένεται να διαθέτει μπαταρία solid state, την οποία θα μοιράζεται με ορισμένα μελλοντικά MG. Οι πρώτες εκτιμήσεις λένε πως η αυτονομία του θα είναι στα 1.000 χιλιόμετρα, χάρη στις 133 kWh χωρητικότητας, ενώ με 12 λεπτά σε ταχυφορτιστή θα εξασφαλίζονται 400 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Η τελευταία είναι εκείνη τελικά που θα τη φέρει πρώτη στην Ευρώπη, ωστόσο ο Jingmin δεν αποκάλυψε ποιο θα είναι το μοντέλο της MG που θα τη δούμε για πρώτη φορά. Αυτό που τόνισε, είναι ότι θα αποκαλυφθεί κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025 και θα λανσαριστεί στις αγορές πριν το τέλος του έτους.
Υπενθυμίζουμε, ότι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης έχουν διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα από τις ιόντων λιθίου που συνήθως προτιμώνται από τις εταιρείες λόγω χαμηλότερου κόστους και μικρότερης πολυπλοκότητας κατασκευής. Κατά συνέπεια, εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερους ρυθμούς φόρτισης, ενώ θεωρούνται ασφαλέστερες ως προς την υπερθέρμανση και η διάρκεια ζωής τους υπολογίζεται ότι είναι μεγαλύτερη.
Το μοντέλο L6 της IM Motors αναμένεται να διαθέτει μπαταρία solid state, την οποία θα μοιράζεται με ορισμένα μελλοντικά MG. Οι πρώτες εκτιμήσεις λένε πως η αυτονομία του θα είναι στα 1.000 χιλιόμετρα, χάρη στις 133 kWh χωρητικότητας, ενώ με 12 λεπτά σε ταχυφορτιστή θα εξασφαλίζονται 400 χιλιόμετρα αυτονομίας.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα