Το Dodge Charger και ηλεκτρικό

Το Dodge Charger και ηλεκτρικό

Ένα από τα πιο εμβληματικά αμερικανικά αυτοκίνητα, το Dodge Charger περνά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

240305182408_DODGE-CHARGER-1

Σε μια κίνηση ορόσημο, και μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες χωρίς αλλαγή, η Dodge παρουσιάζει την ηλεκτροκίνητη έκδοση του εμβληματικού Charger, χωρίς όμως να κλείνει την πόρτα στην ιστορία του μοντέλου και στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το νέας γενιάς Charger θα βγαίνει σε δύο εκδοχές. Η σειρά Charger Daytona είναι σχεδιασμένη για χρήση ηλεκτροκίνησης, ενώ θα υπάρξουν και οι βενζινοκίνητες εκδόσεις Charger με την ονομασία «Sixpack».

Το Dodge Charger Daytona διαθέτει μια εντυπωσιακή γκάμα, ξεκινώντας από μία έκδοση 503 ίππων και 548 Nm ροπής και ανεβαίνοντας σε μια τετρακίνητη παραλλαγή 680 ίππων και 850 Nm ροπής. H αυτονομία σύμφωνα με την εταιρεία φθάνει τα 510 χιλιόμετρα. Το κορυφαίο μοντέλο Scat Pack EV μπορεί να επιταχύνει από τα 0 έως τα 100 km/h σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα.

Το Charger με κινητήρα εσωτερικής καύσης, το οποίο πρόκειται να μπει στην παραγωγή το 2025, διατηρεί τις κλασικές επιλογές με ισχύ που κυμαίνεται από 426 έως 558 ίππους.

Αυτά τα μοντέλα θα τροφοδοτούνται από τον εξακύλινδρο κινητήρα Stellantis Hurricane, παρέχοντας επιδόσεις επιπέδου V8 με ένα πιο αποδοτικό σύστημα κίνησης.

Διεκδικώντας πλέον τον τίτλο ως το ταχύτερο και ισχυρότερο muscle car παγκοσμίως, το Dodge Charger Daytona θέτει νέα στάνταρ στις επιδόσεις αυτών των οχημάτων της αμερικάνικης σχολής.

Εμβαθύνοντας περισσότερο στις προδιαγραφές του Charger Daytona, το όχημα κάνει το ντεμπούτο του σε δύο εκδόσεις, R/T και Scat Pack. Και οι δύο τροφοδοτούνται από μια μεγάλη μπαταρία 100,5 kWh με δύο ηλεκτροκινητήρες.

Βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα STLA Large, το Charger Daytona εξασφαλίζει τη βέλτιστη κατανομή βάρους, ενισχύοντας τα δυναμικά του χαρακτηριστικά στην σπορ οδήγηση.

Για τη διαχείριση του αυξημένου βάρους του, το Charger Daytona εφοδιάζεται με ένα ολοκληρωμένο πακέτο ελαστικών και φρένων, το οποίο συμπληρώνεται από ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω ηλεκτροκινητήρα.

Οι λάτρεις των επιδόσεων θα εκτιμήσουν τις δυνατότητες αύξησης ιπποδύναμης του Charger Daytona, με το μοντέλο Scat Pack των 680 ίππων να ενισχύεται ακόμα περισσότερο μέσα από τη λειτουργία PowerShot που μοιάζει με τα συστήματα χρήσης nitro, προσθέτοντας 40 ίππους για 15 δευτερόλεπτα την κάθε φορά.

Πέρα από την απόλυτη ισχύ του, το Charger Daytona διαθέτει εντυπωσιακή σχεδίαση, με διαμόρφωση liftback για μεγαλύτερη πρακτικότητα και ευρύχωρο εσωτερικό το οποίο ισορροπεί ανάμεσα στις παραδοσιακές λύσεις και τις σύγχρονες απαιτήσεις για ψηφιακές παροχές.

Κοιτάζοντας μπροστά, η Dodge προϊδεάζει για την άφιξη του βενζινοκίνητου Charger Sixpack το 2025, θέλοντας να μην διακόψει ακόμα την επαφή της με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τις ρίζες του μοντέλου.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης