Megane R.S. Ultime: Τέλος εποχής

Megane R.S. Ultime: Τέλος εποχής

Στην προσεχή Έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιου θα κάνει επίσημη πρεμιέρα το Megane R.S. Ultime, μια ειδική, συλλεκτική έκδοση που θα είναι και η τελευταία του hot hatch της Renault αλλά και η τελευταία δημιουργία του τμήματος Renault Sport πριν παραδώσει τα ινία στην Alpine

Renault_Megane_R_S__Ultime__2_
Το Renault Megane R.S. Ultime βασίζεται στο Megane R.S. Trophy και με αυτό ολοκληρώνεται η ιστορία τού Megane R.S., όπως το γνωρίσαμε.
Όπως έγινε γνωστό, η συγκεκριμένη έκδοση θα κατασκευαστεί αποκλειστικά σε 1.976 αριθμημένες μονάδες για να τιμήσουν το τμήμα Renault Sport το οποίο συστήθηκε το 1976. Όλα τα αυτοκίνητα θα φέρουν και την υπογραφή τού Laurent Hurgon, του Γάλλου οδηγού αγώνων ο οποίος εργάζεται ως οδηγός εξέλιξης σε αυτό και έχει σημειώσει τα ρεκόρ χρόνου στην κατηγορία τού Megane R.S., στο Nürburgring Nordschleife, στο Spa-Francorchamps και στη Suzuka.
Το αμάξωμα του Megane R.S. Ultime ξεχωρίζει από τα χρώματα που έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για την έκδοση, από τους ογκωδέστερους προφυλακτήρες, από το σχήμα των διπλών διαμαντιών στο πίσω μέρος του και από τα γραφικά που υπάρχουν σε αυτό. Συγκεκριμένα, ο εμπρός προφυλακτήρας είναι κατά 6,0 εκατοστά φαρδύτερος και ο πίσω κατά 4,5 εκατοστά από αυτούς του Megane R.S.
Άλλα στοιχεία διαφοροποίησης του Megane R.S. Ultime είναι η διαμόρφωση των φώτων εμπρός και πίσω, η κεντρικά τοποθετημένη, τετράεδρη απόληξη της εξάτμισης και ο αδρότερος αεροδυναμικός διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα, το πίσω σπόιλερ και η κεραία στην οροφή. Επιπλέον, στο αμάξωμα υπάρχουν περισσότερα μαύρα στοιχεία που συμβάλλουν στην σπορ εμφάνισή του.
Στο εσωτερικό τα μπάκετ καθίσματα της Recaro έχουν επένδυση σε απόχρωση μαύρου τιτανίου, ενώ υπάρχουν ειδικά γραφικά στα μαρσπιέ και μια μεταλλική πλακέτα στην οποία αναγράφεται ο αύξων αριθμός του κάθε αυτοκινήτου.
Αναφορικά με τον κινητήρα, το Megane R.S. Ultime θα έχει αυτόν του Megane R.S. Θυμίζουμε ότι είναι ο 1.8 TCe ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 300 ίππους/6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 420 Nm/2.400 σ.α.λ. Η Renault, ανακοινώνει ότι θα επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα.
Τέλος, θα έχει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen, το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης «4CONTROL», ημισλίκ ελαστικά Bridgestone Potenza S007, σύστημα πέδησης της Brembo και τροχούς ελαφρού κράματος 19 ιντσών της Fuji.
Κλείσιμο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης