Πρεμιέρα για την Maserati Grecale

Πρεμιέρα για την Maserati Grecale

H Maserati παρουσίασε επίσημα την Gracale, το νέο μικρό SUV της που προορίζεται να γίνει η μεγάλη εμπορική επιτυχία της ιταλικής φίρμας.

Maserati_Grecale__3_
Η Maserati Grecale είναι πια μία πραγματικότητα μετά την επίσημη παρουσίαση της η οποία έγινε διαδικτυακά H νέα Grecale αποτελεί ένα ιδιαίτερα κρίσιμο βήμα για την βιωσιμότητα της Maserati, όντας ένα αυτοκίνητο πιο προσιτό από την μεγαλύτερη Levante και σε μία κατηγορία όπου συγκεντρώνει την απόλυτη πλειοψηφία των πωλήσεων.
Όπως ήταν αναμενόμενο, και η νέα Grecale βασίζεται στο δάπεδο Giorgio (της FCA) στο οποίο εκτός από την αδελφή Levante βασίζονται και οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio. Mε μήκος στα 4.859 μέτρα και συνολικά πιο compact διαστάσεις, η Grecale είναι αισθητά μικρότερη από την Levante. Παρ’ όλα αυτά διατηρεί αρκετά από τα σχεδιαστικά γνωρίσματα της μεγάλης αδελφής της, όπως την εντυπωσιακή μάσκα με την τρίαινα, το μακρύ καπό, τα φτερά με τις κλασικές εισαγωγές στο πλάι, ενώ στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβουν τα νέα μοντέρνα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν λίγο την 3200 GT.

Το σαλόνι έχει έντονο το ιταλικό στιλ και δίνει έμφαση στην πολυτέλεια και την άνεση των επιβατών, με την εταιρία να έχει προσπαθήσει να δώσει ένα πολύ πιο έντονο τεχνολογικό προφίλ, ιδίως στο ανανεωμένο σύστημα πολυμέσων. Το τελευταίο αποτελείται από δύο οθόνες, μία 12,3 ιντσών κάθετα, και μία 8,8 ιντσών λίγο πιο οριζόντια στην κεντρική κονσόλα.
Η Grecale θα είναι διαθέσιμη στο τέλος του 2022 σε τέσσερις εκδόσεις. Οι GT και Μodena θα κινούνται από έναν 2λιτρο τούρμπο τετρακύλινδρο με mild υβριδικό σύστημα και απόδοση 300 και 330 ίππων αντίστοιχα. H έκδοση Trofeo θα είναι η πιο δυνατή της σειράς, με τρίλιτρο V6 που μοιάζει αρκετά με αυτόν της MC20 και απόδοση στους 530 ίππους και επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα.

H τέταρτη έκδοση θα προστεθεί το 2023 και θα είναι η ηλεκτρική εκδοχή της Grecale , η Folgore. Η συγκεκριμένη έκδοση δεν θα χρησιμοποιεί το νέο ηλεκτρικό δάπεδο SLTA του γκρουπ αλλά μία διαφοροποιημένη έκδοση του δαπέδου με τους συμβατικούς κινητήρες. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες θα έχει μπαταρία των 105 kWh αν και το ηλεκτρικό της κύκλωμα θα είναι μάλλον στα 400V.
Κλείσιμο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης