Για όσους οδηγούν χωρίς αυτόματο πιλότο αλλά άλλα ενεργά χαρακτηριστικά ασφαλείας, σημειώθηκε ένα ατύχημα για κάθε 2,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Όσοι οδηγούν Tesla χωρίς καθόλου ενεργά χαρακτηριστικά ασφαλείας καταγράφουν ένα ατύχημα για κάθε 1.600 χιλιόμετρα.
Η Tesla σημείωσε ότι υπάρχει αυτοκινητιστικό δυστύχημα κάθε 779.000 χιλιόμετρα στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την Εθνική Ασφάλειας Κυκλοφορίας.
Αυτό οδήγησε τον Musk και πολλούς ενθουσιώδεις ιστότοπους της Tesla, να διακηρύξουν ουσιαστικά πως ένα Tesla με σύστημα αυτόνομης οδήγησης Autopilot είναι 10 φορές λιγότερο επιρρεπές σε ατυχήματα από το μέσο όχημα.
Αυτό που δεν μπορεί να αναφέρει η Tesla είναι το γεγονός ότι το Autopilot χρησιμοποιείται κυρίως σε αυτοκινητόδρομο, αλλά τα δεδομένα ατυχημάτων NHTSA δεν αναλύουν τα αντίστοιχα ποσοστά σε αυτοκινητόδρομους.
Αυτό που δεν μπορεί να αναφέρει η Tesla είναι το γεγονός ότι το Autopilot χρησιμοποιείται κυρίως σε αυτοκινητόδρομο, αλλά τα δεδομένα ατυχημάτων NHTSA δεν αναλύουν τα αντίστοιχα ποσοστά σε αυτοκινητόδρομους.
Όπως επισημαίνει η Electrek, τα ατυχήματα είναι πιο συνηθισμένα στην πόλη και στους επαρχιακούς δρόμους, πράγμα που σημαίνει ότι η σύγκριση του Tesla με τα δεδομένα της NHTSA δεν είναι έγκυρη.
Επιπλέον, αυτά τα τελευταία στοιχεία που δημοσιοποίησε η Tesla είναι στην πραγματικότητα χειρότερα από ό, τι τα αντίστοιχα του πρώτου τριμήνου του 2020. Και αυτό κάτι σημαίνει επίσης.
Λοιπόν, τι σημαίνουν τώρα όλα αυτά; Είναι απλό, πραγματικά: όπως το θέτει η Electrek, τα δεδομένα είναι τόσο ελλιπή που δεν είναι αρκετά χρήσιμα για σύγκριση ή κάποια ασφαλή συμπεράσματα προκειμένου να αποφανθεί κάποιος την αποτελεσματικότητα και κυρίως την ασφάλεια του συστήματος αυτόνομης οδήγησης της Tesla, του Autopilot.
Όπως και να έχει, μέχρι να διαλευκανθούν τα επιμέρους στοιχεία και οι παραμέτρους, εσείς εμπιστευθείτε τα χέρια σας όταν οδηγείτε…