Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Μία Lancia Delta Integrale με μοντέρνα εμφάνιση
Μία Lancia Delta Integrale με μοντέρνα εμφάνιση
Η θρυλική Lancia Delta Integrale επιστρέφει και πάλι, δυστυχώς μόνο στις οθόνες των υπολογιστών μας.
Λίγα αυτοκίνητα σημάδεψαν μία εποχή, λίγα δημιούργησαν τον δικό τους μύθο, ο οποίος δεν έχει σβήσει ούτε και σήμερα, που για την ιστορική Lancia Delta Integrale κρατά εδώ και 45 σχεδόν χρόνια από την ημέρα της επίσημης παρουσίασής της.
Ίσως αυτός ήταν και ο σημαντικότερος λόγος που ο Σουηδός σχεδιαστής Sebastiano Ciarcia αποφάσισε να δημιουργήσει την δική του άποψη για το πώς θα ήταν η Integrale στην περίπτωση που ξανάμπαινε στην παραγωγή. O ψηφιακός καλλιτέχνης δηλώνει πως η έμπνευσή του για την δημιουργία της εν λόγω σύγχρονης αποτύπωσης του ιταλικού μοντέλου είχε να κάνει με την αγάπη του προς αυτό, ενώ παράλληλα τόνισε την απογοήτευσή του με την τωρινή κατάσταση της Lancia.
Επίσης σημείωσε ότι το συγκεκριμένο πρότζεκτ δημιουργήθηκε στον ελεύθερο χρόνο του, ενώ πέρασε από αρκετές φάσεις και διορθώσεις πριν την ολοκλήρωσή του. Στόχος του ήταν να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο που αποτίνει φόρο τιμής στο πρωτότυπο μοντέλο χωρίς να χάσει το ρετρό σχήμα του. Παράλληλα διαθέτει στοιχεία του σήμερα, όπως τις κάμερες στη θέση των εξωτερικών καθρεπτών ή τα εμπρός φωτιστικά σώματα τύπου LED. Πάντως σε αντίθεση με την Lancia Delta Futurista που δημιουργήθηκε από την Automobili Amos, η δημιουργία του Ciarcia υπάρχει μόνο σε ψηφιακή μορφή.
Ίσως αυτός ήταν και ο σημαντικότερος λόγος που ο Σουηδός σχεδιαστής Sebastiano Ciarcia αποφάσισε να δημιουργήσει την δική του άποψη για το πώς θα ήταν η Integrale στην περίπτωση που ξανάμπαινε στην παραγωγή. O ψηφιακός καλλιτέχνης δηλώνει πως η έμπνευσή του για την δημιουργία της εν λόγω σύγχρονης αποτύπωσης του ιταλικού μοντέλου είχε να κάνει με την αγάπη του προς αυτό, ενώ παράλληλα τόνισε την απογοήτευσή του με την τωρινή κατάσταση της Lancia.
Επίσης σημείωσε ότι το συγκεκριμένο πρότζεκτ δημιουργήθηκε στον ελεύθερο χρόνο του, ενώ πέρασε από αρκετές φάσεις και διορθώσεις πριν την ολοκλήρωσή του. Στόχος του ήταν να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο που αποτίνει φόρο τιμής στο πρωτότυπο μοντέλο χωρίς να χάσει το ρετρό σχήμα του. Παράλληλα διαθέτει στοιχεία του σήμερα, όπως τις κάμερες στη θέση των εξωτερικών καθρεπτών ή τα εμπρός φωτιστικά σώματα τύπου LED. Πάντως σε αντίθεση με την Lancia Delta Futurista που δημιουργήθηκε από την Automobili Amos, η δημιουργία του Ciarcia υπάρχει μόνο σε ψηφιακή μορφή.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα