Τέσσερις ηθικές προκλήσεις στην εκπαίδευση νέων χειρουργών

Τέσσερις ηθικές προκλήσεις στην εκπαίδευση νέων χειρουργών

Πρόσφατη μελέτη από ομάδα του Imperial College του Λονδίνου, με συμμετοχή των καθηγητών χειρουργικής Βασίλειου Παπαλόη και Απόστολου Πρίονα, αναδεικνύει τα ηθικά ζητήματα που συνοδεύουν την εκπαίδευση νέων χειρουργών, όπως η σύγκρουση μεταξύ απόκτησης νέων δεξιοτήτων και η εγγύηση της ασφάλειας των ασθενών

Τέσσερις ηθικές προκλήσεις στην εκπαίδευση νέων χειρουργών
Το ζήτημα των ηθικών προκλήσεων στην εκπαίδευση νέων χειρουργών φωτίζει πρόσφατη μελέτη ερευνητών του Imperial College του Λονδίνου (Ηνωμένο Βασίλειο/ΗΒ), τα ευρήματα της οποίας δημοσιεύονται στο British Journal of Surger. Δεδομένου ότι, κάθε χρόνο, περισσότεροι από 6.000 εκπαιδευόμενοι χειρουργοί συμμετέχουν σε εκατοντάδες χιλιάδες επεμβάσεις στο ΗΒ, η ομάδα, μέλη της οποίας αποτέλεσαν οι καθηγητές χειρουργικής στο Imperial Βασίλειος Παπαλόης και Απόστολος Πρίονας, επιχείρησε να απαντήσει στο ερώτημα «πώς μαθαίνουν χωρίς να διακυβεύεται το καθήκον τους να φροντίζουν τους ασθενείς;».

«Η χειρουργική εκπαίδευση είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, στην οποία εμπλέκονται πλήθος φορείς: το δημόσιο, οι ασθενείς, οι χειρουργοί, οι εκπαιδευόμενοι, τα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης και οι επαγγελματικοί φορείς. Ηθικές προκλήσεις προκύπτουν όταν τα συμφέροντα, τα δικαιώματα και τα καθήκοντα αυτών των ομάδων συγκρούονται» εξηγούν στη μελέτη τους, που κατέληξε σε τέσσερις βασικές προκλήσεις:

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης