LIVE

Κορωνοϊός

Μεταβολικό σύνδρομο: Ο ιδανικός συνδυασμός που ρυθμίζει την πίεση

190320173948_woman_eating

Είναι γνωστό ότι η μεσογειακού τύπου διατροφή μπορεί να οδηγήσει σε ρύθμιση των παραμέτρων του μεταβολικού συνδρόμου. Ποιος είναι όμως ο ιδανικός συνδυασμός που μπορεί να μεγιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης διατροφής: Δείτε ποια φάση μπορεί να προηγηθεί της διατροφής και να αυξήσει την αποτελεσματικότητά της

Ερευνητική ομάδα υπό τους Δρ. Sofia Forslund και καθηγητή Dominik N. Müller από το Κέντρο Μοριακής Ιατρικής Max Delbrück του ECRC εξέτασε την επίπτωση των αλλαγών στη διατροφή σε ανθρώπους με μεταβολικό σύνδρομο. «Η εναλλαγή σε μια υγιεινή διατροφή έχει θετική επίδραση στην αρτηριακή πίεση. Αν, μάλιστα, της κατανάλωσης φαγητού προηγείται νηστεία (αποχή από το φαγητό ή στην συγκεκριμένη έρευνα αποφυγή κατανάλωσης στερεών τροφίμων), η επίδραση γίνεται ακόμα πιο έντονη», αναφέρει ο Δρ. Andras Maifeld, που συμμετείχε στη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Nature Communications.

Προτιμήστε το μπρόκολο από το κρέας

Οι επιστήμονες συγκέντρωσαν 71 εθελοντές με μεταβολικό σύνδρομο και αυξημένη συστολική αρτηριακή πίεση, χωρίζοντάς τους τυχαία σε δύο ομάδες. Οι δύο ομάδες ακολούθησαν διατροφή DASH για τρεις μήνες, σχεδιασμένη να αντιμετωπίσει την υψηλή αρτηριακή πίεση. Η μεσογειακού τύπου διατροφή αυτή περιλαμβάνει πολλά φρούτα και λαχανικά, προϊόντα ολικής άλεσης, ξηρούς καρπούς, όσπρια, ψάρια και λευκό άπαχο κρέας. Επιπλέον, η μία από τις δύο ομάδες δεν κατανάλωσε καθόλου στερεά τροφή για πέντε ημέρες πριν την έναρξη της διατροφής DASH.

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης