«Αυτόνομο» ταξί της Uber παρέσυρε και τραυμάτισε θανάσιμα πεζή στις ΗΠΑ

«Αυτόνομο» ταξί της Uber παρέσυρε και τραυμάτισε θανάσιμα πεζή στις ΗΠΑ

Πρόκειται για το πρώτο δυστύχημα στο οποίο εμπλέκεται ένα τέτοιου είδους αυτοκίνητο

Τη συζήτηση για το μέλλον των αυτοκινήτων που κινούνται μόνα τους χωρίς την επέμβαση οδηγού αλλά μόνο με τη χρήση της τεχνολογίας αναμένεται να πυροδοτήσει το πρώτο τροχαίο δυστύχημα με θύμα μια πεζή στην Αριζόνα.

Το αυτοκίνητο ήταν ένα ταξί της Uber μάρκας Volvo SUV και θύμα ήταν η 49χρονη Ιλέιν Χέρτζμπεργκ η οποία βρισκόταν στο δρόμο δίπλα στο ποδήλατό της όταν χτυπήθηκε στις 10 το βράδυ της Κυριακής (τοπική ώρα).

Τη στιγμή του δυστύχηματος το αυτοκίνητο. στο οποίο βρισκόταν και ένας οδηγός που - άγνωστο  γιατί - δεν επενέβη κινούνταν με περίπου 65χλμ./ώρα και σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία δεν φρέναρε καθόλου. Η αστυνομία δεν απέκλεισε πάντως να απαγγελθούν κατηγορίες κατά του 44χρονου χειριστή του οχήματος της Uber, ο οποίος δεν είχε ενεργό εμπλοκή στο ατύχημα. Η σουηδική εταιρεία Volvo ανακοίνωσε ότι το λογισμικό που έλεγχε το όχημα, δεν ήταν δικό της.

Τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν αυτή την τεχνολογία υποτίθεται ότι μπορούν να αντιληφθούν πεζούς, ποδηλάτες και άλλα εμπόδια προκειμένου να μην υπάρχουν δυστυχήματα.

«Η καρδιά μας βρίσκεται με την οικογένεια του θύματος. Συνεργαζόμαστε πλήρως με τις αρχές στην έρευνα τους για το συμβάν» ανακοίνωσε μέσω Twitter η Uber.

Σε μια πρώτη κίνηση η εταιρεία ανακοίνωσε ότι διακόπτει τη χρήση αυτού του είδους των οχημάτων στο Φοίνιξ, το Πίτσμπουργκ, το Σαν Φρανσίσκο και το Τορόντο.

«Αυτό το τραγικό περιστατικό υπογραμμίζει γιατί είναι ανάγκη να είμαστε υπερβολικά επιφυλακτικοί, όταν δοκιμάζουμε τεχνολογίες αυτόνομων οχημάτων σε δημόσιους δρόμους» δήλωσε ο Δημοκρατικός γερουσιαστής Έντουαρντ Μάρκι, μέλος της επιτροπής μεταφορών, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.

Η οργάνωση προστασίας των καταναλωτών Consumer Watchdog δήλωσε ότι «η Αριζόνα έχει καταντήσει η Άγρια Δύση της δοκιμής ρομποτικών αυτοκινήτων, καθώς δεν διαθέτει ουσιαστικά καθόλου σχετικούς κανονισμούς. Γι' αυτό ακριβώς η Uber και η Waymo κάνουν εκεί τις δοκιμές τους. Όταν δεν υπάρχει σερίφης στην πόλη, σκοτώνονται άνθρωποι».

Η Αριζόνα ακολουθεί πολιτική «ανοικτών θυρών» στις εταιρείες αυτόνομης οδήγησης, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την οικονομική ανάπτυξή της και να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας.

Σε δοκιμές στο την περασμένη εβδομάδα ένα αυτόνομο όχημα της Uber συγκρούσθηκε με ένα άλλο αυτοκίνητο, χωρίς να υπάρξουν θύματα. Η εταιρεία θεωρεί τη χρησιμοποίηση οχημάτων χωρίς οδηγό βασικό στρατηγικό στόχο της, προκειμένου να δημιουργήσει ένα στόλο αυτοκινήτων χωρίς οδηγούς. Ήδη δοκιμάζει περισσότερα από 100 αυτόνομα οχήματα μόνο στην Αριζόνα αν και τεστ το 2016είχαν δείξει ότι τα αυτοκίνητα παραβίαζαν κόκκινους σηματοδότες.

Ο πρώτος θάνατος με εμπλοκή αυτόνομου οχήματος είχε ανακοινωθεί από την Tesla το 2016, με θύμα έναν 40χρονο οδηγό που είχε παραδώσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου στο αυτόνομο σύστημα και το όχημα είχε συγκρουσθεί με μια νταλίκα.


ΣΧΟΛΙΑ (13)

oaoao

Καλα μιλαμε οτι η ειδηση βγηκε απο το ΣΑΤΑ κατευθειαν .Πληρωμενη καταχωρηση για να θολωσει τα νερα του αποτυχημενου κοντοπιθαρου υπουργισκου και του βαψομαλια για το νομοσχεδιο ντροπη που πανε να περασουνε για να προστατευσουν τους χουντομαντραδες ταξιτζηδες.

παστουρμάς

Απορώ με όλους όσους πάιρνουν το μέρος του αυτόνομου συστήματος. Όπως ένας άνθρωπος που οδηγάει οφείλει να έχει κατά νου και το ενδεχόμενο του απρόβλεπτου παραβάτη και του αναπάντεχου προβλήματος, έτσι κι ένα μηχάνημα οφείλει να τηρεί αυτές τις προδιαγραφές. Επίσης, λάβετε υπόψη ότι οι εταιρείες για να μειώσουν το κέρδος μειώνουν πάντοτε την αξιοπιστία των συστημάτων αυτών, και ενίοτε εσκεμμένα για να υποστηρίξουν οικονομικά τα τμήματα after sales. Δυστυχώς όμως πολλοί θεωρούν πως ό,τι γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού, είναι πολύ καλύτερο από το εμπειρικό.

Ακης

Εκατομύρια χιλιόμετρα για τα αυτοκινούμενα και μόνο 2 θάνατοι. Δωστε το τιμόνι στα κομπιούτερςςςςςςς.

Bonaparte

Και λοιπόν; Σας είπε κανείς ότι τα αυτόνομα αυτοκίνητα δεν θα κάνουν ποτέ ατυχήματα ή θα διορθώνουν πάντα τις παπαριές των πεζών; Απλά είναι καλύτερα από τους ανθρώπους, κάθε μέρα μόνο στην Κρήτη σκοτώνονται περισσότεροι από ότι έχουν σκοτωθεί από αυτόνομα οχήματα τα τελευταία 5 χρόνια.

Μαλιστα

Την ιδια ωρα κανονικα ταξι σε ολο τον κοσμο ειχαν πανω απο 100 ατυχηματα,θανατηφορα.Αυτο ειναι προπαγανδα.

sailor13

Γιατί δεν ασχολείστε με τους Ελληνες ταξιτζήδες οι οποίοι είναι πρόξενοι καθημερινών ατυχημάτων σε μηχανές και αυτοκίνητα.Η δε κυβέρνηση-γλυψηματίας αύξησε τα όρια ηλικίας των σαράβαλων..

XXX

Και; Δεν ξέρουμε καν ότι έφταιγε το αυτόνομο σύστημα. Επίσης την ίδια μέρα στις ΗΠΑ μπορεί να έγιναν δεκάδες ατυχήματα, δεν σταμάτησαν να επιτρέπουν την οδήγηση στους ανθρώπους. Οι ποδηλάτες γενικά είναι συχνά αιτια τροχαίου και στις περισσότερες φορές φταίνε οι ιδιοι γιατί πιστεύουν ότι το ποδήλατο δεν εκπίπτει στους ίδιους νόμους και κινούνται όπως γουστάρουν.

LOYLAKIS PROEDROS TAXITZHDWN

Εχει δίκιο ο λυμπεροπουλος Η UBER ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΤΟΝ ΒΟΗΘΑ

48χρονη Ηλεϊν Χέρτσμπεργκ (παιζει εβραία)

Μην ψαρώνετε, επίτηδες έπεσα πανω στο ρομπότ αυτοκίνητο, για να τσιμπησω 1 δισεκ. $ απο την εταιρεία σας, κοροϊδάρες.

AT

Η σουηδική εταιρεία Volvo ανακοίνωσε ότι το λογισμικό που έλεγχε το όχημα, δεν ήταν δικό της...

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Udo

Η οικονομική κρίση είναι κατά τον κ. Μπούλμαν, πρόεδρο της σοσιαλδημοκρατικής ομάδας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, αποτέλεσμα «της ανισομερούς κατανομής των κερδών σε παγκόσμιο επίπεδο και γι' αυτό απαιτείται να εισαχθεί φόρος στις χρηματοπιστωτικές συναλλαγές. Πρέπει να φορολογηθεί το διεθνές κεφάλαιο, ώστε να χρηματοδοτήσουμε αντίστοιχες πολιτικές και να σώσουμε τον πλανήτη»

di_maio

Δεν θέλησε να αναφερθεί, πάντως σε ακριβή στοιχεία για τον κρατικό προϋπολογισμό του 2019, που θα παρουσιαστεί τις επόμενες ημέρες, ενώ επέμεινε ότι χάρη στην οικονομική ανάπτυξη, το δημόσιο χρέος της χώρας θα αρχίσει να μειώνεται

trump-juncker

Σε μια συνάντηση που είχαν στα τέλη Ιουλίου στο Λευκό Οίκο, ο πρόεδρος των ΗΠΑ και ο επικεφαλής της Κομισιόν αποκλιμάκωσαν την κρίση που επικρατούσε επί μήνες με προειδοποιήσεις και απειλές μεταξύ των δύο πλευρών του Ατλαντικού