Μολδαβία, Γεωργία και Ουκρανία υπέγραψαν κοινή διακήρυξη για να ενταχθούν στην ΕΕ
Η Ουκρανία, η Γεωργία και η Μολδαβία υπέγραψαν στις 17 Μαΐου στο Κίεβο διακήρυξη για την δημιουργία της «Τριμερούς εταιρικής σχέσης»
Οι πρόεδροι της Γεωργίας, της Μολδαβίας και της Ουκρανίας εκ μέρους της «Τριμερούς εταιρικής σχέσης», υπέγραψαν την διακήρυξη του Μπατούμι μέσω της οποίας επιβεβαιώνεται η επιδίωξη των τριών χωρών να ενταχθούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η τελετή υπογραφής της διακήρυξης μεταδόθηκε σήμερα ζωντανά μέσω της ιστοσελίδας της προέδρου της Γεωργίας Σαλόμε Ζουραμπασβίλι.
«Μετά την υπογραφή της διακήρυξης, εμείς οι τρείς χώρες, δεν θα είμαστε πλέον οι χώρες που ήμασταν. Η Μαύρη Θάλασσα δεν θα είναι αυτή που ήταν. Θα γίνει σύμβολο ενότητας, συνένωσης, εγγύτητας των τριών χωρών. Για το λόγο αυτό πρέπει να συνεργασθούμε με την Ευρωπαϊκή Ένωση με βάση την αρχή της ανοιχτής θάλασσας» δήλωσε η Ζουραμπασβίλι.
Στο Μπατούμι άρχισαν σήμερα οι εργασίες την διεθνούς διάσκεψης με τίτλο «Ο Ευρωπαϊκός δρόμος της Γεωργίας». Στις εργασίες αυτής της συνόδου κορυφής συμμετείχαν ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Σαρλ Μισέλ, η πρόεδρος της Μολδαβίας Μάγια Σάντου, ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
Η Ουκρανία, η Γεωργία και η Μολδαβία υπέγραψαν στις 17 Μαΐου στο Κίεβο διακήρυξη για την δημιουργία της «Τριμερούς εταιρικής σχέσης», ώστε να εκφράσουν την αποφασιστικότητά τους και «τη σθεναρή τους επιθυμία να γίνουν μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης». Οι τρεις χώρες τάχθηκαν επίσης υπέρ της ενεργοποίησης της διαδικασίας ένταξης στην ΕΕ και υπογράμμισαν ότι η «Ανατολική Εταιρική Σχέση» απαιτεί νέα πολιτική ώθηση και οροθέτηση νέων οριζόντων στο πλαίσιο της κοινής συνεργασίας.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.