Με τα επιδημιολογικά δεδομένα να χειροτερεύουν, οι ξενοδόχοι των χειμερινών προορισμών έχουν ήδη αρχίσει να μιλούν για επικείμενη χαμένη σεζόν, έστω κι αν το πρώτο κρας τεστ του φθινοπώρου, η αργία της 28ης Οκτωβρίου φέρνει- φαινομενικά- υψηλές πληρότητες.
Τα φαινόμενα ωστόσο απατούν γιατί αφενός τα ξενοδοχεία που παραμένουν αυτή την περίοδο ανοικτά είναι κατά πολύ λιγότερα σε σχέση με άλλες χρονιές (σ.σ. επομένως όσοι λειτουργούν έχουν ικανοποιητικές πληρότητες), αφετέρου, οι αποδράσεις -εξπρές με διανυκτερεύσεις διημέρου ελάχιστα μπορεί να τονώσουν τα έσοδα στους (οδικούς) προορισμούς που συγκεντρώνουν τώρα το ενδιαφέρον κυρίως από πλευράς των Ελλήνων.
Επισημαίνεται εδώ ότι με βάση τα στοιχεία από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, από το σύνολο των ξενοδοχείων ανά την Ελλάδα, ανοικτά αυτή την στιγμή είναι κοντά στις 3.000 (κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα, σε Κρήτη και Νότιο Αιγαίο), ενώ κλειστό είναι το υπόλοιπο 70% των μονάδων, που περιλαμβάνει καταρχάς τα εποχικά ξενοδοχεία τα οποία κλείνουν ούτως ή άλλως, μετά το πέρας της θερινής τουριστικής σεζόν.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.