Το ταξίδι στον Ήλιο ξεκινά: Η NASA στέλνει τον Αύγουστο το πρώτο διαστημόπλοιο εξερεύνησης

solar

Το Parker Solar Probe θα πλησιάσει πιο κοντά από κάθε άλλο σκάφος το άστρο του πλανητικού μας συστήματος - Η αποστολή είναι προγραμματισμένο να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2025

Η μελέτη του Ήλιου ίσως αποδειχθεί σωτήρια για τις επόμενες γενιές ανθρώπων, αλλά και για τις σημερινές, καθώς από το άστρο του πλανητικού μας συστήματος εξαρτάται εν πολλοίς η ζωή στη Γη και η συνέχειά της. Τον Αύγουστο, η NASA θα πραγματοποιήσει ένα βήμα παραπάνω από τη μελέτη μέσω δορυφόρων και τηλεσκοπίων, καθώς θα ξεκινήσει η υλοποίηση του φιλόδοξου προγράμματος για την εξερεύνηση του Ήλιου, με αποκορύφωμα την αποστολή ενός ειδικά κατασκευασμένου διαστημοπλοίου, το οποίο θα μελετήσει «δια ζώσης» την ατμόσφαιρα του άστρου.

Το πρόγραμμα της NASA δεν προβλέπει την επάνδρωση της αποστολής, καθώς το συγκεκριμένο ταξίδι είναι αδύνατον, με τη σημερινή τουλάχιστον τεχνολογία, να πραγματοποιηθεί από ανθρώπους. Το διαστημόπλοιο θα είναι ρομπότ και θα το χειρίζονται με ειδικά όργανα από τα κεντρικά της NASA.

Το διαστημόπλοιο θα δεχθεί επίπεδα ραδιενέργειας και θερμοκρασίες πρωτοφανείς για τα μέχρι σήμερα δεδομένα, καθώς θα πλησιάσει πιο κοντά από κάθε άλλο διαστημόπλοιο στο παρελθόν. Η μελέτη του άστρου θα εμπλουτίσει σε ικανό βαθμό τις γνώσεις του ανθρώπου για την «ασπίδα» της Γης απέναντι στην ακτινοβολία του Ήλιου, καθώς και τη γενικότερη λειτουργία του ηλιακού συστήματος.

Why Won't it Melt? How NASA's Solar Probe will Survive the Sun

Το σκάφος που θα ταξιδέψει κοντά στην ατμόσφαιρα του Ήλιου ονομάζεται Parker Solar Probe, προς τιμήν του αστροφυσικού Eugene Parker. Είναι η πρώτη φορά που η NASA «βαπτίζει» σκάφος με όνομα επιστήμονα που παραμένει στη ζωή. Ο Πάρκερ είχε αποδείξει το 1958, όταν ήταν νεαρός καθηγητής στο Ινστιτούτο Ενρίκο Φέρμι, του Πανεπιστημίου του Σικάγο, την ύπαρξη των ηλιακών ανέμων, οι οποίοι εκλύονται από το άστρο του πλανητικού μας συστήματος και σαρώνουν όλους τους πλανήτες στο πέρασμά τους. Δύο χρόνια μετά την παρουσίαση της έρευνάς του, δηλαδή το 1960, η θεωρία του Πάρκερ επιβεβαιώθηκε από τις δορυφορικές παρατηρήσεις.

Το Parker Solar Probe φέρει ειδική επένδυση, η οποία είναι σε θέση να «αποκρούσει» θερμοκρασίες έως και 1.500 βαθμούς Fahrenheit. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του, στο εσωτερικό η θερμοκρασία θα παραμένει σε ανεκτά επίπεδα, ώστε να να μην επηρεαστούν τα όργανα λειτουργίας και μέτρησης.

Το σκάφος θα αγγίξει σε ταχύτητα γύρω από τον Ήλιο τα 450.000 μίλια την ώρα. Για να δώσουμε έναν ορισμό μεγέθους, με την ίδια ταχύτητα το διαστημόπλοιο θα κάλυπτε την απόσταση από τη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ στην Ουάσινγκτον, σε ένα μόλις δευτερόλεπτο. Σύμφωνα με το πρόγραμμα, η αποστολή του Parker Solar Probe θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2025.

Anonymous

3 λεξεις ..... Van Allen Belts !!!

Επιστήμονας του ίντερνετ?

Είμαι σχεδόν σίγουρος πως οτι ξέρεις για τις ζώνες Βαν Αλλεν είναι απο conspiracy videos στο YT . Google is your friend. Ακόμα και με ελάχιστο ψάξιμο μπορείς να δεις μόνος σου απο αξιόπιστες επιστημονικές πηγές πως μπορούμε να περάσουμε τις ζώνες με ελάχιστες συνέπειες . ΥΓ : Οι δορυφόροι που μένουν καιρό στις Van Allen πως και δεν επηρεάζονται ?

Anonymous

Απο αξιοπιστες πηγες (Nasa) : https://www.youtube.com/watch?v=bMfUpqnLFCc 3:35 "...we must solve these challenges before send people through this region of space...." Συγνωμη αλλα δεν λυθηκε αυτο την δεκαετια του '60-'70 με τρεις προσεληνωσεις ;;;;;; Μπεεεε.... Ως αναφορα τους δορυφορους εχω ξανααναφερθει οτι βασει νευτωνειας μηχανικης δεν πετα τιποτα στο κενο (δραση-αντιδραση) και το κενο δεν ειναι μεσο που μπορει να δημιουργησει αντιδραση ωστε μα υπαρχει δραση. Συνεπως οι δορυφοροι που λες, οπως το λες, δεν υπαρχουν. (Παρακαλω τον admin να μη αφαιρεσει το λινκ , απλως διευκολυνω το search , δεν κανω advert. κατι . Ευχαριστω )

Αλλιώς κατανοώ το βίντεο

Το βίντεο λέει οτι το Orion εχει σχεδιαστει ώστε να πραγματοποιήσει ενδεχομένως μια επανδρωμενη αποστολή στον Άρη . Γνωρίζουμε προφανώς τις μεγαλες δόσεις επιβλαβούς ακτινοβολίας που θα δεχθουν οι αστροναύτες κατά τη διαρκεια του ταξιδιου ( ΟΧΙ ΜΟΝΟ απο τις ζωνες βαν αλλεν ) . Η δοκιμαστική πτήση του Orion ειχε σκοπό να συλλέξει δεδομένα καθώς περνάει απο τις ζωνες για να λύσουν το πρόβλημα αυτό σε μεταγενέστερη φάση του ταξιδιού (αφού τις περάσει) . Δηλαδή προφανώς δεν τους απασχολούν οι Βαν Αλλεν , όμως τα στοιχεια που θα συλλεχθούν θα τους βοηθήσουν να θωρακίσουν καλύτερα το σκαφος ( Ας μην ξεχνάμε οτι το ταξίδι στον Άρη διαρκεί πολυ περισσότερο απο αυτο στη σεληνη και συνεχίζεται σε μια πιο επικίνδυνη περιοχή του διαστήματος ,συνεπώς και η δόση της ακτινοβολιας αποτελεί μεγαλύτερο πρόβλημα τώρα . Δεν πρέπει να συγκρινουμε ανόμοια πράγματα )

Anonymous

Ποιος ο λογος να θωρακισουν κατι καλυτερα αφου με τεχνολογια του '60 υποτοθεται ειχαμε τρεις προσεληνωσεις και οι αστροναυτες επι το πλειστον ζουν ακομα και ποιος ο λογος που για 50 χρονια δεν ασχοληθηκαν ξανα ; Ξερεις ενα ενα τα κομματια εαν τα βαλεις, βλεπεις πεντακαθαρη εικονα στο τι γινεται . Μην ξεχνας οτι ο μετεπειτα δημιουργος του χολυγουντ (οπως το ξερουμε σημερα ) ηταν ο Director των εικονων - βιντεο των προσεληνωσεων . Εαν ψαξεις λιγο θα βρεις σπανιο footage με τους πατερες του χολυγουντ μαζι με τους τοτε ιθυνοντες της Νασα λιγο καιρο πριν τις προσεληνωσεις . Και για την ιστορια ,η Νασα δημιουργηθηκε λιγο πριν τον πληρη αποκλεισμο την Ανταρκτικης στο ευρυ κοινο και σχεδον αμεσως μετα την τελευταια αποστολη εξερευνησης της, μετα την κοινη συμφωνια 53 κρατων που ισχυει εως σημερα . Ολα δενουν αρκει να τα βαλεις με την σωστη σειρα ..... Ο κοσμος μας δεν ειναι οπως μας τον διδασκουν ,απλως τους βολευει να τον διδασκουν ετσι....

Ας μην δεχόμαστε τα παντα άκριτα

Ουτε τους "μεν" ουτε τους "δε" . Στο σχολείο δεν θυμάμαι να μας μιλούσαν για διαστήματα κτλ ,με εξαίρεση ισως στην φυσική ωστε να κατανοήσουμε περισσότερο κάποιους νόμους και θεωρίες . Σήμερα όλοι μας έχουμε το ίντερνετ και ψάχνουμε οτι δεν ξέρουμε για να οδηγηθούμε στην αλήθεια ,χωρίς όμως να φτάνουμε στο αλλο ακρο . Το ταξίδι στον Άρη διαρκεί πολυ περισσότερο όπως προανέφερα και ο κίνδυνος που εγκυμονεί ειναι σαφως μεγαλυτερος λόγω αυτού . Εφόσον το Orion μπορεί να προστατευτεί ακόμα καλύτερα απο την ακτινοβολία κατα το μεγάλο αυτο ταξιδι του ,γιατί να μην το κάνει? Με την ίδια λογική ,εμεις θα μπορούσαμε να χρησιμοποιούμε ακόμα τα κινητα Τηλέφωνα του '90 εφόσον κάνουν τη δουλεια τους . Η τεχνολογία αυτη ομως για τα σημερινα δεδομενα ειναι παρωχημένη και καλώς πραξαμε και την αναβαθμισαμε . Κατι τελευταίο που θα πω ειναι το εξης : και οι δυο πλευρές εχουν επιχειρήματα . Όμως τι ειναι αυτο που κατα τη γνώμη σου κάνει την γνωμη των συνομοσιολογων πιο έγκυρη απο των επιστημονων και γιατι ? Ας μην ξεχναμε οτι συχνα αυτυ βασίζεται σε λανθασμενη αντίληψη και στοιχεία ( οπως απέδειξε το προηγούμενο βίντεο )

Anonymous

Το βιντεο αυτο οπως και αρκετα αλλα δειχνουν οτι υπαρχει "καπνος" αρα και "φωτια" που καιει . Τα βιντεο που δειχνουν τα σχοινια των αστροναυτων τα ειδες ; Των δημοσιωγραφων που ειναι στον διαστ. σταθμο και ουτε τουμπα δεν μπορουν να κανουν λογω αυτων( καποιοι καταλαθος τα πιανουν κιολας...);Τα δηθεν μαλλια των γυναικων που ειναι καγκελο (λες και ετσι ειναι σε πραγματικο κενο τα μαλλια .... ασχετοι ! ); Τις επισημες παραδοχες της Νασα οτι δεν ξεφυγαμε ποτε απο "low orbit" ; Μπορω να γεμισω την σελιδα με παρα πολλα αλλα δεν υπαρχει λογος .στεκομαι στα απαραιτητα . Εαν ολα αυτα ηταν αληθεια , δεν υπηρχε λογος να τα "παραμετροποιησουν" . Π.χ. ... δειξε μου μια πραγματικη εικονα απο δορυφορο να κανει zoom-in & zoom-out την γη σε πραγματικο χρονο . Να σε διευκολυνω ... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ . Οτι βλεπουμε live ειναι μια καλογυρισμενη χολυγουντιανη ταινια με ολα τα ειδικα εφε , τα μονιτορ , κτλ . Το ιδιο ισχυει και για το Orion. Δεν θα παει πουθενα ,η Νασα ζει για να παιρνει 50εκ$ την ημερα και για τα λεφτα αυτα ,κανει πολυ κακες ταινιες μπορω να πω . Το μονο που λυπαμε ειναι οτι ο κοσμος δεν ξυπνα να τους μουντζωξει .... Ακομα υπαρχει κοσμος που νομιζει οτι πηγαμε σεληνη η οτι με μαγικο τροπο πεταμε στο κενο η οτι στροφαρουμε γυρω απο τον αξονα μας !! Οταν βλεπεις οτι ολα ( μα ολα... ) ελεγχονται απο καμμια δεκαρια πολυεθνικες "αγνωστων" συμφεροντων , απο περιοδικα μεχρι τηλεσταθμοι (ολα ανηκουν σε "ομιλους") , δεν κανει "ντριν" το κουδουνακι ; Ο ελεγχος της μαζας ειναι πολυ ευκολος εαν πιστευεις ( χαφτεις καλυτερα..) οτι σου λενε χωρις αντιδραση η αντιρρηση . Τι εννοω ; Σε προσφατα σχετικα πειραματα αποδειχτηκε οτι η θερμοτητα δεν μεταφερεται ετσι ευκολα σε κενο . Τα ειδες αναρτημενα πουθενα αυτα τα αποτελεσματα ; Οχι. Γιατι ; Γιατι αυτοματα θα πεις, πως ο Ηλιος τοτε μας ζεσταινει ; Σε φιλο απο την αγγλια του εκανα μια ερωτηση : " Ο ηλιος εχει 23.4 μοιρες πανω η κατω απο τον ισημερινο μονοπατι παντα . Περιπου 5κ χλμ στρογγυλα. Μας εμαθαν οτι αυτο ειναι και η αιτια των 4 εποχων . Ομως η Γη υποτιθεται οτι παει περιπου 5 εκ χλμ κοντα -μακρια στη ετησια κινηση της στον Ηλιο. Τι νομιζεις οτι ευθυνεται για την διαφορα θερμοκρασιας ; " του ειπα ....." Τα 5κ χλμ η τα 5εκ χλκ ;" ...Με αλλα λογια ποτε μεταβαλλεται δραματικα η θερμοκρασια σου ; Οταν πας κοντα -μακρυα απο το τζακι η οταν σταματησεις στη μεση απο το δωματιο κα μια γυρνας την κοιλια και μια την πλατη παραμενοντας σταθερος ; Με αλλα λογια , μην χαφτεις οτι σου λενε , εχουν λογο που σου το λενε ....

Λαζαρος

Οι ποντοι φιλοι μου εχουν ξεκινησει εδω και χρονια ταξιδι για τον ηλιο και φυσικα για να μην καουν ξεκινησαν .... Νυχτα!

>>>>>>>>>>>>

Ο ΗΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟΣ

Πρόταση προς ΝΑΣΑ

Να βάλει για ασπίδα στο διαστημόπλοιο τον Πάνο Καμμένο, μιας και ο καμμενος την φωτιά δεν την φοβάται. Επίσης να χρησιμοποιήσει και για επένδυση τον Τεφλόν Τσίπρα ο οποίος δεν θέλει να ακούει για επενδύσεις, αλλά ως γνωστόν είναι άφθαρτος τουλάχιστον πολιτικά.

Αθλιος εληνας

1.500 βαθμούς Fahrenheit? Μας δουλευετε η ειστε πραγματικα τοσο άσχετοι? Η θερμοκρασια στις ασπιδες του σκαφους θα ξεπερασει τους 2000 βαθμους Κελσιου μολις βγεί απο την ατμοσφαιρα της γης. Τι παπαριες μας πουλατε?

Sdf

Βγαίνει απο την ατμόσφαιρα, δε μπαινει. Σιγά μην παει και 10.000 βαθμους. Στα σαιτς τουεξωτερικου λενε οτι θα αντεχει ως 2500 φαρεναιτ.

@Αθλιος εληνας

Ρε "άθλιε έληνα" με ένα λάμδα, βάλε λίγο το ρημάδι να δουλέψει! Αν ήταν όπως τα λες τότε κανένα διαστημόπλοιο δεν θα υπήρχε αυτή τη στιγμή, θα γινόταν όλα μπάρμπεκιου μετά την εκτόξευση! (Το σχολείο δεν για να σκοτώνουμε το χρόνο μας ξέρεις...)

Καχύποπτος

Σε 3,75 δις χρόνια ο γαλαξίας μας θά συγκρουσθεί με τόν γαλαξια Ανδρομέδα καί δέν θά μείνει ούτε κολυμπιθροξυλο. Οπότε πρέπει να κάνουν γρήγορα....!!!

Σωστός εν μέρει

Ότι θα συγκρουστεί είναι σίγουρο . Για το δεύτερο παίζεται

@

Υπάρχει κάτι που θα μπορούσε να πάει στον Ήλιο χωρίς να εξαερωθεί;

Λεο

Αντε και βρίσκεις μία λύση για την θερμότητα. Με την πίεση τι θα κάνεις;

T

Απλή μετάφραση κάνουν ή απλή αντιγραφή μεταφρασμένου κειμένου. Τίποτα παραπάνω.

Αντρέας

Μα καλά τι νόημα θα είχε μια επανδρωμένη αποστολή στον Ήλιο και τονίζετε ότι δεν θα είναι επανδρωμένη αφού δεν είναι πλανήτης για να προσεδαφιστεί;

Ν.

To μηχάνημα δεν μπορεί να κάνει σύνθετους υπολογισμούς ούτε να καταγράφει παρατηρήσεις όπως ο άνθρωπος άπλα αποκωδικοποιεί ορισμένα στοιχειώδη δεδομένα!ο σκοπός ενός επανδρωμένου σκάφους θα ήταν η προσέγγιση κάποιου τροχιακού σημείου του ήλιου μέχρι να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες μελέτες όχι η προσεδάφιση.

UN

Σιγά μη σκίσετε κανά καλσόν εκεί στη NASA. Φτάστε πρώτα στο φεγγάρι που το παρουσιάζετε και ευκολάκι (Paramount presents)και μετά πάτε και σε κάτι που καίει. Δεν είμαστε όλοι ηλίθιοι Αμερικάνοι.

tarzan

γεια σου αρχοντα χαχαχαχαχαχα. Τελικα υπαρχουν πολλοι που υποστηριζουν θερμα οτι ποτε ο ανθρωπος δεν πηγε στην σεληνη. Μου το ελεγαν και δε το πιστευα οτι υπαρχουν . Ρε κοιτα να δεις ποσοι αγραμματοι υπαρχουν στο ελλαδισταν

dinos

Μα καλά δεν ξέρεις πως η Γη είναι επίπεδη? Πως τίποτα βαρύτερο από τον αέρα δεν μπορεί να πετάξει? Πως δεν υπάρχουν μικρόβια και πως οι αρρώστιες οφείλονται σε κακά πνεύματα και δαίμονες και είναι τιμωρία του Θεού στους αμαρτωλούς ή μας δοκιμάζει?

@UN

Όχι, είστε πανηλίθιοι ψεκασμένοι Ελληνάρες!

mobile_eu