Τερζής: Είμαστε στεναχωρημένοι με την ισοπαλία, είχαμε διαβάσει τον ΠΑΟΚ
O τεχνικός του Άρη, Τόλης Τερζής, εφανίστηκε δυσαρεστημένος μετά την ισοπαλία με τον ΠΑΟΚ, τονίζοντας ότι η ομάδα του είχε διαβάσει καλά τον τρόπο παιχνιδιού του αντιπάλου
Η ισοπαλία του Άρημέσα στην Τούμπα απέναντι στον ΠΑΟΚαφήνει γλυκόπικρη γεύση στους «κιτρινόμαυρους», όπως φάνηκε και από τα λεγόμενα του Τόλη Τερζή.
Ο Έλληνας τεχνικός, που είδε τον συμπολίτη ισοφαρίζει λίγο πριν το φινάλε, τόνισε ότι το αποτέλεσμα αφήνει στεναχωρημένους τους φιλοξενούμενους.
Αναλυτικά όσα δήλωσε για:
-την ισοπαλία: «Να πω ένα μεγάλο μπράβο στους παίκτες μου για το πάθος και την δύναμη. Ήμασταν προσηλωμένοι στο αρχικό πλάνο από την αρχή μέχρι το τέλος. Διαβάσαμε τον ΠΑΟΚ, προσπαθήσαμε να του κόψουμε την ανάπτυξη, από την άμυνα. Κυρίως τις εσωτερικές στα δικά μας τα χαφ, αλλά και οι κάθετες στα δοκάρια. Το κάναμε από το πρώτο μέχρι το 90. Ήμασταν πειθαρχημένοι και τους αξίζουν συγχαρητήρια».
-τα θετικά αποτέλεσμα και το ενδεχόμενο παραμονής του στον πάγκο του Άρη: «Έχω μιλήσει μετά το ματς με τον Βόλο, με πρόεδρο και Άγγελο, η ομάδα ψάχνει προπονητή, είχα ενημερωθεί να είμαι με Παναθηναϊκό και ΠΑΟΚ».
-το γκολ της ισοφάρισης: «Το γκολ που δεχόμαστε είναι μισό λεπτό πριν τελειώσει το ματς, ήταν λογικό, στην ισοπαλία να είμαστε στεναχωρημένοι. Ο Κόρχουτ με τον Ντιγκινί είχαν έναν διάλογο, οι σφυγμοί φτάνουν… 200, αυτά γίνονται».
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.