Ο Γρηγόρης Λέων νέος Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Αντιντόπινγκ του Συμβουλίου της Ευρώπης
Μεγάλη εθνική τιμή και διεθνής αναγνώριση του ρόλου της Ελλάδας στην καταπολέμηση της παγκόσμιας μάστιγας του ντόπινγκ, κατά τη συνεδρίαση του Συμβουλίου της Ευρώπης για το αντιντόπινγκ, στο Στρασβούργο
Ο Διοικητής του Εθνικού Οργανισμού Καταπολέμησης Ντόπινγκ (ΕΟΚΑΝ), Δρ. Γρηγόρης Λέων, εκλέχτηκε ομόφωνα από τους 34 ευρωπαίους ομολόγους του, Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Αντιντόπινγκ του Συμβουλίου της Ευρώπης (CAHAMA).
«Με γεμίζει ευθύνη η ομόφωνη εκλογή μου στη θέση του Αντιπροέδρου, καθώς για πρώτη φορά Έλληνας καταλαμβάνει αυτή τη θέση. Ευχαριστώ θερμά όλους τους ομολόγους μου στο Συμβούλιο της Ευρώπης, για την τιμή, την εμπιστοσύνη και τη στήριξη. Με συνέπεια, επαγγελματισμό και επιστημονική γνώση, κρατάμε ψηλά τη σημαία της Ελλάδας στον τομέα της αξιοπιστίας στη μάχη για έναν καθαρό αθλητισμό», είπε ο κ. Λέων και συμπλήρωσε:
«Η εκλογή μου αποτελεί διεθνή αναγνώριση και καταξίωση της αποστολής του ΕΟΚΑΝ για έναν Αθλητισμό δίκαιο, καθαρό και απαλλαγμένο από τις επιπτώσεις του ντόπινγκ.
Επιπλέον, είναι έμπρακτη αναγνώριση της προόδου της Ελλάδας και ευχαριστώ από καρδιάς τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση, για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία.
Μαζί με τα άξια στελέχη του Οργανισμού θα συνεχίσουμε καθημερινά να αγωνιζόμαστε για ένα Αθλητισμό με αξίες, χωρίς ουσίες».
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.