«Κάναμε λάθη που δεν επιτρέπονται σ' αυτό το επίπεδο», είπε ο Μαρτίνς
Ο Πέδρο Μαρτίνς υποστήριξε ότι ο Ολυμπιακός απέναντι στην Αταλάντα δεν ακολούθησε το αρχικό πλάνο, ενώ επεσήμανε πως έγιναν λάθη που σε αυτό το επίπεδο απαγορεύονται
Δεν ήταν φυσικά ευχαρισημένος από τονΟλυμπιακό και τον αποκλεισμό από την Αταλάντα ο Πέδρο Μαρτίνς.
Ο Πορτογάλος τεχνικός στις δηλώσεις του στην Cosmote TV μετά από τον αγώνα του Europa League στάθηκε στα ανεπίτρεπα λάθη των παικτών του.
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-ci4jvalk9ry1)
Μετά την ήττα (0-3) από την Αταλάντα, ο προπονητής του Ολυμπιακού, Πέδρο Μαρτίνς, ανέφερε:
«Σήμερα κάναμε πολλά λάθη που επιτρέπονται σε αυτό το επίπεδο. Δεν εφαρμόσαμε το πλάνο που είχαμε σχεδιάσει. Μπήκαμε καλά στο δεύτερο ημίχρονο μετά το 0-1 και έπρεπε να ρισκάρουμε. Ήρθε όμως το δεύτερο και το τρίτο γκολ. Η Αταλάντα έχει αξία, είναι ομάδα επιπέδου Champions League. Δεν επιτρέπονται αυτά τα λάθη, πληρώσαμε τα λάθη μας και δεν μπορέσαμε να αντιμετωπίσουμε αυτόν τον αντίπαλο».
Για το ποιο ήταν το αρχικό πλάνο: «Έπρεπε να σταματήσουμε τις αντεπιθέσεις της Αταλάντα, έπρεπε να ήμασταν πιο αποτελεσματικοί. Έπρεπε εμείς να είχαμε το πάνω χέρι. Στις στιγμές που έπρεπε να σταθούμε καλοί, κάναμε λάθη».
Για το αν θα άλλαζε πράγματα κρίνοντας εκ των υστέρων: «Τα πράγματα είναι όπως είναι, πρέπει να σηκώσουμε γρήγορα κεφάλι. Ό,τι έγινε, έγινε και δυστυχώς θα το δεχτούμε».
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.