Φώτης Γιαννιώτης: Για μια πασαρέλα έπαιρνα 3.000 ευρώ
Αποκαλύψεις για τη χρυσή εποχή του μόντελινγκ έκανε το μοντέλο που μεσουράνησε τη δεκαετία του '90
Ο Φώτης Γιαννιώτης ήταν ένα από τα μοντέλα που ξεχώρισαν και έγιναν ιδιαίτερα δημοφιλή τη δεκαετία του '90. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά μίλησε για όλα όπως για το πως ξεκίνησε το modeling, πως ήταν η περίοδος που άφησε αυτή τη δουλειά πίσω και αν υπήρχε κόντρα με τον Μάνο Πανταζή.
«Ξεκίνησα το modeling εντελώς τυχαία. Με είδαν και μου πρότειναν να πάω σε ένα γραφείο. Έτυχε εκείνο τον μήνα και μας είχαν απλήρωτους από την ομάδα. Και λέω δεν πάω να δω τι γίνεται να συμπληρώσω λίγο το εισόδημα; Εκείνη την ημέρα έκανε ένα casting ο Βασίλειος Κωστέτσος, είχε φέρει την Claudia Schiffer και η πρώτη μου δουλειά ήταν αυτή, περπάτησα με την Claudia Schiffer. Ένα μοντέλο όπως εγώ μπορεί να έπαιρνε και 3.000 ευρώ για να περπατήσει στην πασαρέλα. Δεν νομίζω ότι υπάρχει modeling σήμερα. Νομίζω ότι υπάρχει κόσμος που αυτοβαφτίζεται στο facebook μοντέλο. Δεν υπάρχουν μεγάλοι σχεδιαστές που να κλέβουν την παράσταση και να γίνονται πολύ μεγάλες δουλειές.
Με τον Μάνο Πανταζή δεν υπήρχε καθόλου κόντρα. Ίσα – ίσα. Στην πρώτη δουλειά που κάναμε ένα εξώφυλλο, μας είχαν πει οι boooker μας ότι είναι ένα μοντέλο που θα σε κοντράρει. Βρισκόμαστε στην φωτογράφηση και μέσα από τη συζήτηση ήταν όλα κοινά, ίδια ομάδα, ίδια ενδιαφέροντα, παίζαμε μαζί μπάσκετ. Και γίναμε κολλητοί. Η πλάκα είναι ότι εντάξει στην Ελλάδα μας γνώριζαν και μας έπαιρναν ως δίδυμο, μας έπαιρναν και στο εξωτερικό μαζί στις δουλειές. Δεν ήταν δύσκολη στιγμή όταν σταμάτησα το modeling γιατί με τον Μάνο είχαμε φροντίσει αρκετά χρόνια πριν να κάνουν επιχειρήσεις, οπότε η μετάβαση δεν μας άφησε άνεργους. Είχαμε ήδη τα μαγαζιά μας. Δεν επένδυσα σε σπίτια, γιατί θεωρώ ότι μόνο σου παίρνει λεφτά, δεν σου δίνει. Με έχουν αρραβωνιάσει και παντρέψει με γυναίκες που δεν τις γνώριζα», είπε χαρακτηριστικά ο Φώτης Γιαννιώτης.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.