Eurovision 2018: Στο «κόκκινο» η τηλεθέαση του τελικού
O μεγάλος τελικός είχε μέσο όρο 53,3%, ενώ στο ίδιο τέταρτο (01:15 – 01:29) ανέβηκε στο 69,5%
Ο μεγάλος τελικός της Eurovision 2018 διεξήχθη το βράδυ του Σαββάτου στη λισαβόνα και ολοκληρώθηκε περίπου στις 02:00 τα ξημερώματα με το Ισραήλ να κατακτά την κορυφή για τέταρτη φορά στην ιστορία του. Η Netta Barzilai ήταν η νικήτρια αφήνοντας την Ελένη Φουρέιρα και την Κύπρο στη δεύτερη θέση.
Όσον αφορά στα νούμερα τηλεθέασης τώρα, η επόμενη μέρα βρήκε την ΕΡΤ να σημειώνει μέσο όρο στο γενικό σύνολο 47,9%, με το υψηλότερο τέταρτο (01:15 – 01:29) να φτάνει στο 66,1%. Στο δυναμικό κοινό, ο μεγάλος τελικός είχε μέσο όρο 53,3%, ενώ στο ίδιο τέταρτο (01:15 – 01:29) ανέβηκε στο 69,5%.
Το πρόγραμμα Female Founders Hub @ Hospitality, από το WHEN και με την ουσιαστική υποστήριξη της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, προσφέρει ευκαιρίες μάθησης, mentoring και δικτύωσης σε γυναίκες επαγγελματίες του HORECA.
Οι μοναδικές φόρμουλες της LA VIE EN ROSE κάνουν κάθε στιγμή ομορφιάς να μοιάζει με μικρή γιορτή – Ποιες είναι οι κορυφαίες επιλογές που θα μονοπωλήσουν τη φετινή λίστα δώρων.
Σε μια εποχή που όλα τρέχουν, πιέζουν και μικραίνουν, θα ήθελες να υπάρχουν κάποιες μικρές απολαύσεις που θα μπορείς να τις απολαμβάνεις λίγο περισσότερο, όπως τη νέα ΙΟΝ Σοκοφρέτα Double Choco