Για την ισορροπία που βρήκε ανάμεσα στη μητρότητα και την καριέρα της μίλησε η Κατερίνα Διδασκάλου, τονίζοντας ότι δεν θεώρησε ποτέ την απόκτηση παιδιών εμπόδιο για την επαγγελματική της εξέλιξη. Αναφερόμενη στο συγκεκριμένο θέμα, η ηθοποιός θυμήθηκε την τρίτη εγκυμοσύνη της, την αντίδραση των συναδέλφων της, αλλά και τη στήριξη του Μανούσου Μανουσάκη, με τον οποίο συνεργαζόταν εκείνη την περίοδο στη σειρά «Άγγιγμα Ψυχής».
Πιο αναλυτικά, η Κατερίνα Διδασκάλου είπε στην εκπομπή «Καλοκαίρι Παρέα», τη Δευτέρα 14 Ιουλίου: «Δεν το είδα ποτέ ως εμπόδιο για την καριέρα μου. Όταν ήμουν έγκυος στο τρίτο μου παιδί, ξέρεις όταν μένεις έγκυος στη δουλειά μας, νομίζουν ότι περίπου είσαι ανάπηρος, περίπου. Αλλά εγώ έχω να δώσω πιστώσεις στον Μανούσο Μανουσάκη, γιατί μόλις είχαμε αρχίσει το «Άγγιγμα Ψυχής» και μου λέει: “Τι ωραίο νέο! Θα σκίσουμε” και σκίσαμε. Κι όταν ήμουν στον έβδομο μήνα μου είπε: “Ξέρω γιατί έμεινες έγκυος, επειδή ήθελες μόνο κοντινά”. Ήταν υπέροχο αυτό».
Δείτε το βίντεο
Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Θέλω να πω ότι όλοι μου λέγανε πριν από 25-26 χρόνια, ότι έχεις δύο παιδιά, θέλεις και τρίτο; Τώρα που η καριέρα σου ανεβαίνει; Και τους έλεγα: “Κοιτάξτε να δείτε, εγώ μετά από αυτό το παιδί θα δουλεύω δεκαπλάσια”, κι έγινε ακριβώς έτσι. Πιστεύω ότι όταν προχωράς χωρίς φόβο, συμβαίνουν όλα με έναν μαγικό και υπέροχο τρόπο».
Η ίδια ως μητέρα, θεωρεί δύσκολο να είναι πραγματικά «σιδηρά κυρία», αφού σύμφωνα με εκείνη τα παιδιά σε μαλακώνουν και σου αποκαλύπτουν το νόημα της ζωής. «Μια γυναίκα που έχει γίνει μητέρα τρεις φορές, όπως εγώ, είναι δύσκολο να είναι σιδηρά κυρία. Τα παιδιά μάς μαλακώνουν, μας δείχνουν την πραγματική αιτία της ζωής, μας προσγειώνουν. Η αίσθηση που βγαίνει προς τα έξω ότι είμαι σιδηρά κυρία είναι γιατί κάνω τέτοιους ρόλους, συνήθως», σημείωσε.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.