Μια αθέατη πτυχή της σύγχρονης έγγαμης ζωής ανέδειξε ο Θάνος Ασκητής, αποκαλύπτοντας ότι 6 στους 10 παντρεμένους άντρες με 10 έως 15 χρόνια γάμου αυτοϊκανοποιούνται συστηματικά, χωρίς να το γνωρίζουν οι σύζυγοί τους. Συνδέοντας τη συμπεριφορά αυτή με την έλλειψη σεξουαλικής ωρίμανσης και την κυριαρχία του εγωκεντρισμού στις σχέσεις, ο ψυχίατρος και σεξολόγος υπογράμμισε ότι «όσο φουσκώνω το εγώ μου, τόσο λιγότερο βλέπω εσένα».
Μιλώντας στην εκπομπή «EQ», τη Δευτέρα 5 Μαΐου, εξήγησε τα εξής: «Η πλειοψηφία των ζευγαριών δεν ξέρει να λύσει τα προβλήματα. Η επιτυχία έφερε πολλή εγωπάθεια. Όσο φουσκώνω το εγώ μου, τόσο λιγότερο βλέπω εσένα. Σήμερα ένα ποσοστό 6 στους 10 άντρες, με 10-15 χρόνια γάμου, αυνανίζονται συστηματικά κάθε βράδυ κρυφά από τις γυναίκες τους».
Αναλύοντας τις επιπτώσεις αυτής της συνήθειας, ο Θάνος Ασκητής στάθηκε στην αποξένωση και την έλλειψη σεξουαλικής ωρίμανσης. Όπως εξήγησε: «Ο άνθρωπος δεν μεγαλώνει σεξουαλικά για να αυτοϊκανοποιείται. Η δύναμη του ζευγαριού, αν θέλει να πει ότι είμαστε σεξουαλικά απελευθερωμένοι, μπορούμε να γίνει μόνο με εμάς τους δύο. Το να κλειστώ σε ένα δωμάτιο, να βλέπω μια πορνοταινία, το επόμενο πρωί πώς θα τη δω τη γυναίκα μου; Είναι μεγάλο το ποσοστό των αντρών που αυνανίζονται. Κλειδώνονται οι άνθρωποι εύκολα και δεν έχουν υπομονή και ανοχή. Δεν έχουν το δικαίωμα της αντοχής, να διεκδικήσουν το “περιμένω”, το “ανέχομαι”».
Δείτε το βίντεο
Ο Θάνος Ασκητής αναφέρθηκε επίσης στις κοινωνικές αλλαγές και τον τρόπο που αντιλαμβάνεται πλέον ο κόσμος τη συμβίωση. «Παλιά είχαμε τον θρησκευτικό γάμο, τον γάμο των ονείρων μας. Σήμερα έχουν αλλάξει πολλά δεδομένα. Τα θεωρώ θετικά αυτά τα νέα μηνύματα ότι οι άνθρωποι μπορούν να ζήσουν όπως θέλουν, να συμβιώσουν αρκεί να γίνουν ζευγάρι. Αν ένας άνθρωπος δεν βιώσει το ζευγάρωμα, έχει ψυχικό κενό μέσα του», τόνισε.
Για τη σημασία της αμοιβαίας σύνδεσης και κατανόησης μέσα στο ζευγάρι, ανέφερε:«Ζευγάρι που δεν έχει σύνδεση, δεν είναι ζευγάρι. Ζευγάρι σημαίνει ότι εγώ και εσύ έχουμε αποφασίσει να ζήσουμε μαζί. Όταν είμαι με τη γυναίκα μου ή τον άντρα μου, πρέπει να αναρωτηθώ “τι σκέφτεται;”. Οι γονείς πολλές φορές δεν παίζουν θετικά παιχνίδια».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.