Ο Νίκος Βουρλιώτης, γνωστός και ως NiVo, εξήγησε γιατί αποφεύγει τις δηλώσεις μπροστά στις κάμερες.
Σε εκδήλωση που παρευρέθηκε στις 21 Νοεμβρίου, τον εντόπισε η κάμερα της εκπομπής «Happy Day», με τον ράπερ να δηλώνει πως είναι προσωπική του επιλογή να μην συμμετέχει σε «πινγκ-πονγκ δηλώσεων» ή αντιπαραθέσεις.
Τόνισε επίσης, ότι τα social media του δίνουν τη δυνατότητα να εκφράζει τις απόψεις του με δικό του τρόπο, χωρίς μοντάζ ή εξωτερικές παρεμβάσεις, ενώ επεσήμανε ότι πλέον προτιμά να αξιοποιεί μέσα όπως το ραδιόφωνο και τις προσωπικές του πλατφόρμες για να επικοινωνεί με το κοινό του.
«Είναι επιλογή αυτό, δεν έχω και πολλά πράγματα να πω. Δεν θέλω να συμμετέχω σε καμία περίπτωση σε ένα πινγκ-πονγκ δηλώσεων του τι είπε ο ένας και ο άλλος. Έχω επιλέξει ότι δεν θέλω να έχω καμία συμμετοχή σε αυτό», είπε χαρακτηριστικά.
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-d5sjbkfmiev5)
Όπως είπε στη συνέχεια, μπορεί να επικοινωνήσει με το κοινό του μέσα από τα social media, οπότε δεν βρίσκει τον λόγο να μιλήσει στις κάμερες.
«Δεν σου κρύβω ότι τα social media με έχουν βοηθήσει να απελευθερωθώ από την ανάγκη ή την υποχρέωση να κάνω οποιαδήποτε δήλωση μπροστά σε μία κάμερα», εξήγησε.
Τέλος, πρόσθεσε: «Από τη στιγμή που έχω τον τρόπο, έχω το μέσο, κάνω τη δική μου εκπομπή στο ραδιόφωνο, έχω τα δικά μου social media και μπορώ να καταθέσω την άποψή μου με τον δικό μου τρόπο, σκηνοθετημένα έτσι όπως τη θέλω εγώ και χωρίς μοντάζ».
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.