Η Νανά Παλαιτσάκη μίλησε για την τηλεοπτική χρόνια που πέρασε, στην οποία βρισκόταν στο πάνελ του «MEGA Καλημέρα» με την Ελεονώρα Μελέτη.
«Η φετινή τηλεοπτική χρονιά ήταν κακή και για εμένα ήταν μια ήττα όλης της ομάδας και δεν μου αρέσει να χάνω», είπε αρχικά η Νανά Παλαιτσάκη.
Επίσης, πρόσθεσε: «Δεν μπορώ να βλέπω τις σχέσεις για την… κάμερα. Δεν μπορώ να βλέπω ανθρώπους να αγκαλιάζονται, ενώ πριν ο ένας έχει κατηγορήσει τον άλλον σαν να είναι ο χειρότερός τους εχθρός. Αυτή η υποκρισία που συμβαίνει για τη φωτογραφία ή για την κάμερα, εμένα με θλίβει».
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d2fqmioegf6p)
Για το τέλος της εκπομπής της Ελένης Μενεγάκη, η Νανά Παλαιτσάκη δήλωσε: «Είναι για εμένα ικανή να κάνει πάρα πολλά πράγματα στην τηλεόραση. Νομίζω εξαρτάται αποκλειστικά από την ίδια, εγώ θέλω να τη βλέπω. Όλο αυτό το κοντινό πλάνο της Ελένης είναι η χαρά της ζωής. Στην τηλεόραση λείπουν τα τόσα λαμπερά πρόσωπα. Νομίζω ότι το κοντινό της Ελένης δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα άλλο».
Αναφορικά με το «TV Queen», σχολίασε: «Χάρηκα που μου δόθηκε η δυνατότητα να δει έστω και ένας τηλεθεατή τι σημαίνει τηλεόραση. Είναι πολυπαραγοντικό θέμα η αποτυχία του πρότζεκτ».
Στη συνέχεια, μοιράστηκε την άποψή της για τη διακοπή της εκπομπής της Μπέττυς Μαγγίρα: «Η Μπέττυ πρόσφερε κάτι διαφορετικό, δεν μπορούν όλοι να κάνουν ενημέρωση. Έχω δει ανθρώπους ακατάλληλους για ενημέρωση να κάνουν ενημέρωση».
Κλείσιμο
Όσον αφορά στο «Power of love», η Νανά Παλαιτσάκη είπε: «Δεν ξέρω αν θα πετύχει η Κατερίνα καραβάτου αυτό που πέτυχε η Μαρία Μπακοδήμου στο Power of love».
Τέλος, για το τηλεοπτικό της μέλλον σημείωσε: «Θέλω να είμαι κάπου όπου θα πρέπει να μικρύνω πολύ για να είμαι. Θα κάνω κάτι στο θεάτρο».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.