Ο Αντώνης Λουδάρος μίλησε στην εκπομπή «Πρωινό ΣουΣού» για τον Ζερόμ Καλούτα και τον Θανάση Αλευρά, που ήταν οι φετινοί σχολιαστές του διαγωνισμού.
«Το δίδυμο ήταν σαφώς βελτιωμένο από την πρώτη βραδιά. Δεν το συζητώ αυτό, το καταλάβαμε όλοι. Διάβασαν, έκαναν πρόβες κι άλλες, φάνηκε. Εντάξει, κάποια λαθάκια», ξεκίνησε να λέει, όταν τον διέκοψε ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος.
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-d15t2h1709ox)
Ο ραδιοφωνικός παραγωγός σχολίασε: «Δεν διάβασαν και πάρα πολύ, Αντώνη, όταν περίμεναν να περάσει η Ιταλία. Δεν διάβασαν και πάρα πολύ, που την περίμεναν να περάσει, ενώ η Ιταλία είναι μια από τις Big Five. Διάβασαν τόσο όσο».
Αναφέρθηκε επίσης, στη δήλωση του Ζερόμ Καλούτα, που είπε: «Η ΕΡΤ το κάνει με τον δικό της τρόπο που έχει εμάς και γενικά, όλα γίνονται με έναν καινούργιο τρόπο».
Ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος ανέφερε: «Δεν είναι αλαζονικό αυτό; Έχει αναλάβει μια δουλειά με κρατικό χρήμα για κρατικό φορέα. Αν ενοχλήθηκε από τα σχόλια, πρόβλημά του. Αν χάλασε η ζαχαρένια του, ξυδάκι. Ο καθένας που αναλαμβάνει μια δουλειά με κρατικό χρήμα από κρατικό φορέα, να ξέρει ακριβώς μέχρι πού πρέπει να μαζεύει την αλαζονία του. Αν ενοχλήθηκε από τα σχόλια στον πρώτο ημιτελικό, μην το ξανακάνει. Μη μας πουλάει κι εξυπνάδα από πάνω».
Κλείνοντας, πρόσθεσε: «Διαχωρίζω τον Θανάση Αλευρά, εμένα προσωπικά ο Ζερόμ Καλούτα με ενόχλησε. Ο Θανάσης είναι καλύτερος στην παρουσίαση και μου έκανε μεγάλη εντύπωση η ραδιοφωνική του φωνή».
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.