Δεν υπάρχει τρολάρισμα που να αφήνει αναπάντητο ο Άκης Πετρετζίκης. Ο γνωστός σεφ δεν είναι γνωστός μόνο για τις μαγειρικές του ικανότητες αλλά και για το χιούμορ και τα επικοινωνιακά του χαρίσματα.
Ο σεφ δεν διστάζει να πειραματιστεί φτιάχνοντας συνταγές από το μηδέν και παντρεύοντας υλικά μεταξύ τους. Με τα Χριστούγεννα να μετρούν αντίστροφα, ο Άκης λάνσαρε μια νέα υγιεινή συνταγή για μελομακάροναμε βρώμη και λιναρόσπορο.
Τις προηγούμενες ημέρες είχε κυκλοφορήσει στα social media ένα meme για τα γνωστά σε όλους μας αγαπημένα μελομακάρονα, το οποίο πείραζε τον Πετρετζίκη επειδή συνηθίζει να δίνει συνταγές με αρκετές παραλλαγές από τις «παραδοσιακές».
«Τον Πετρετζίκη τον προσέχει κανείς μην μας βγάλει μελομακάρονα με βρόμη και λιναρόσπορο;», ήταν η ατάκα που κυκλοφόρησε στα social media, με τον ίδιο τον σεφ να σχολιάζει «stay tuned» (δηλ. μείνετε συντονισμένοι).
Έτσι, χθες, ο Άκης Πετρετζίκης απάντησε στο τρόλαρισμα και έδωσε πράγματι συνταγή για μελομακάρονα με βρώμη και λιναρόσπορο, παραποιώντας την παραδοσιακή συνταγή.
«Παρά τις προσπάθειές σας μέσα στο ΣΚ, δεν με προσέξατε αρκετά, και τελικά σας τα έφτιαξα… Μελομακάρονα με βρώμη και λιναρόσπορο, για να μετρήσουμε μαζί αντίστροφα: 48 μέρες για Χριστούγεννα!», έγραψε με χιούμορ ο Άκης Πετρετζίκης στο Instagram.
«Είσαι το τέλειο τρολ», «Τρόλαρε μας μπορείς», «Πως τους πετσοκοψες έτσι μωρεΑκηηηηη», «Δώσε στο λαό healthy snacks να τα εξαφανίζουμε χωρίς τύψεις», ήταν μερικά από τα σχόλια που δέχτηκε ο σεφ.
Διάλογοι στο Twitter για τα εναλλακτικά μελομακάρονα του Άκη
Ο ίδιος είναι πολύ δραστήριος στα social media και πολλές φορές κάνει διάλογο με τους followers του στοTwitter. Μάλιστα κάποιος του πρότεινε να φτιάξει μελομακάρονα με κουνουπίδι με τον ίδιο να το… σκέφτεται. Λέτε να τα φτιάξει;
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.