Ο Αλέξης Γεωργούλης απαντά για τον μισθό του ως ευρωβουλευτή, λέγοντας πως ο σταθμός που πέρσι τον εκθείαζε παραποίησε τη συνέντευξή του κάνοντας μοντάζ στα λεγόμενά του. Επίσης προσθέτει πως είπαν πολλά ψέματα και υπάρχει δόλος πίσω από το μοντάρισμα.
Όλα ξεκίνησαν όταν η εκπομπή της Φαίης Σκορδά έπαιξε δηλώσεις του από την ραδιοφωνική του συνέντευξη στο BLV Radio. Η εκπομπή «Ευτυχείτε» από την πλευρά της πρόβαλε όλη τη συνέντευξη του ηθοποιού.
Ο Αλέξης Γεωργούλης μίλησε στη συνέχεια και στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου, αναφέροντας πως η εκπομπή του ΑΝΤ1 είπε ψέματα και έκαναν μοντάζ στη συνέντευξή του. Παράλληλα, δήλωσε πως πέρσι που βρισκόταν στο YFSF τον εκθείαζαν, ενώ φέτος που είναι σε άλλο κανάλι, προσπαθούν να του ρίξουν λάσπη.
«Το περίεργο είναι τι είπαν σε αυτή την εκπομπή! Και πώς έκαναν μοντάζ σε όλα όσα είπαμε και μας κατηγορούν! Ήθελαν να πετάξουν λάσπη και να πουν ψέματα. Εγώ όταν άκουσα τι έχει συμβεί, ήταν πλέον αργά. Γιατί είχαν ήδη βγει στα sites. Άλλο ένα χοντρό ψέμα που ανέφεραν ήταν ότι κανείς άλλος Ευρωβουλευτής δεν δουλεύει αλλού, μόνο εγώ. Πέρσι που δούλεψα στο δικό τους κανάλι, τους είχα πει για τους άλλους, από παίκτες πόκερ μέχρι αγρότες. Είπαν ψέματα. Ο κ. Περρής ανέφερε πως κανένας ευρωβουλευτής, μόνο ο Γεωργούλης συνεχίζει τη δουλειά που είχε πριν εκλεγεί. 530 Ευρωβουλευτές συνεχίζουν τη δουλειά τους, άσχετα με το κοινοβουλευτικό τους έργο. Αναρωτιέμαι θέλω να επικοινωνήσω μαζί τους; Όταν λένε τόσο ξόφθαλμα ότι θέλουν να σου ρίξουν λάσπη; Ξέρουν ότι ξέρουμε ότι είναι λάθος. Έχουν δόλο. Όλη η ομάδα ξέρει ότι είναι όλα ψέματα. Υπάρχει μεγάλος δόλος. Δεν έχω σκεφτεί αν θα κινηθώ νομικά. Αυτό που έκαναν ήταν εντελώς ανήθικο και αντίθετο από την ιδεολογία τους», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Αλέξης Γεωργούλης.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.