Το δεύτερο επεισόδιο του Big Brother φαίνεται ότι δεν άφησε αδιάφορους τους τηλεθεατές. Με μία ελαφρά μείωση στα ποσοστά τηλεθέασης, σε σχέση με το επεισόδιο της Δευτέρας, ο Μεγάλος Αδελφός έχει αρχίσει να γίνεται η αγαπημένη βραδινή συνήθεια του τηλεοπτικού κοινού, αν και ακόμη δεν είναι σε πλήρη εξέλιξη ο ανταγωνισμός.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το Big Brother σημείωσε τηλεθέαση 24,3% στο σύνολο και 27% στο δυναμικό κοινό, ενώ στη δεύτερη ώρα προβολής του έφτασε έως και το 36,1%.
Ανακαλύπτουμε νέες συνταγές για cocktails χωρίς αλκοόλ συνδυάζοντας φρούτα, αρωματικά και φυσικώς ανθρακούχο νερό - Δημιουργούμε μοναδικούς συνδυασμούς για κάθε γιορτινή στιγμή, βήμα βήμα.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος με ένα οργανωμένο δίκτυο συλλέγει τρόφιμα που θα χάνονταν, τα διανέμει σε κοινωνικές δομές σε όλη τη χώρα και προσφέρει καθημερινά τρόφιμα σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη
Η Nova σε συνεργασία με το PADU φέρνουν δεκάδες προσφορές και exclusive Nova Deals σε κορυφαία brands, με παρουσία σε περισσότερα από 1000 σημεία εξαργύρωσης.