Το δεύτερο επεισόδιο του Big Brother φαίνεται ότι δεν άφησε αδιάφορους τους τηλεθεατές. Με μία ελαφρά μείωση στα ποσοστά τηλεθέασης, σε σχέση με το επεισόδιο της Δευτέρας, ο Μεγάλος Αδελφός έχει αρχίσει να γίνεται η αγαπημένη βραδινή συνήθεια του τηλεοπτικού κοινού, αν και ακόμη δεν είναι σε πλήρη εξέλιξη ο ανταγωνισμός.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το Big Brother σημείωσε τηλεθέαση 24,3% στο σύνολο και 27% στο δυναμικό κοινό, ενώ στη δεύτερη ώρα προβολής του έφτασε έως και το 36,1%.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.