Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Εφετείο έκρινε συνυπεύθυνο σε τροχαίο δικυκλιστή που δεν έφταιγε, αλλά δεν φορούσε κράνος
Εφετείο έκρινε συνυπεύθυνο σε τροχαίο δικυκλιστή που δεν έφταιγε, αλλά δεν φορούσε κράνος
Η απόφαση αυτή θεωρείται πολύ σημαντική και ελήφθη πριν από λίγο καιρό από το Εφετείο Πατρών, υποχρεώνοντας τον δικυκλιστή που οδηγεί χωρίς κράνος, να χάνει μόνος του μέρος των δικαιωμάτων του
Το εφετείο Πατρών, με μία απόφαση η οποία αναμένεται να αποτελέσει σταθμό, κρίνει επί της ουσίας σε συνυπαίτιο τροχαίου ατυχήματος, όποιον δικυκλιστή τραυματιστεί χωρίς να φταίει, αλλά δεν φοράει κράνος.
Η απόφαση αυτή θεωρείται πολύ σημαντική και ελήφθη πριν από λίγο καιρό, υποχρεώνοντας τον δικυκλιστή που οδηγεί χωρίς κράνος, να χάνει μόνος του μέρος των δικαιωμάτων του.
Συγκεκριμένα, το δικαστήριο της Πάτρας έκρινε, σε συγκεκριμένο περιστατικό, ότι δικυκλιστής παρέβη κανόνα ασφαλείας και γι’ αυτό είναι συνυπαίτιος για τον τραυματισμό του, αφού δεν φορούσε κράνος – παρόλο που δεν έφταιγε – με αποτέλεσμα να χάνει τη μισή αποζημίωση για το ατύχημα.
Αναλυτικότερα:
Οδηγός μοτοσικλέτας έπεσε θύμα τροχαίου ατυχήματος από ΙΧ αυτοκίνητο και τραυματίστηκε, όμως δικαιούται μειωμένης αποζημίωσης κατά 50%, για τις ιατρικές δαπάνες που κατέβαλλε προς αποκατάσταση της υγείας του. Και αυτό, γιατί, η παράλειψή του να φορέσει κράνος τον καθιστά συνυπαίτιο στο τροχαίο, ακόμη και αν ο ίδιος δεν φέρει καμία ευθύνη για το συμβάν.
Η μη τήρηση των κανόνων ασφάλειας στην οδήγηση έχει επιπτώσεις και για τον οδηγό που έπεσε θύμα τροχαίου, χωρίς ο ίδιος να φταίει, σύμφωνα με το Μονομελές Εφετείο Πατρών.
Το δικαστήριο προσδιόρισε το κόστος της θεραπείας του συγκεκριμένου οδηγού στις 2.500 ευρώ (αποκατάσταση θλαστικών τραυμάτων σε κεφάλι και πρόσωπο με χειρουργική επέμβαση, αμοιβές γιατρών, μετεγχειρητική παρακολούθηση, κ.ά.), έκρινε όμως, ότι το ποσό της αποζημίωσης που δικαιούται (ο οδηγός) για τη δαπάνη αυτή πρέπει να μειωθεί κατά ποσοστό 50% και να του επιδικαστεί.
Πηγή: Εφημερίδα Πελοπόννησος
Η απόφαση αυτή θεωρείται πολύ σημαντική και ελήφθη πριν από λίγο καιρό, υποχρεώνοντας τον δικυκλιστή που οδηγεί χωρίς κράνος, να χάνει μόνος του μέρος των δικαιωμάτων του.
Συγκεκριμένα, το δικαστήριο της Πάτρας έκρινε, σε συγκεκριμένο περιστατικό, ότι δικυκλιστής παρέβη κανόνα ασφαλείας και γι’ αυτό είναι συνυπαίτιος για τον τραυματισμό του, αφού δεν φορούσε κράνος – παρόλο που δεν έφταιγε – με αποτέλεσμα να χάνει τη μισή αποζημίωση για το ατύχημα.
Αναλυτικότερα:
Οδηγός μοτοσικλέτας έπεσε θύμα τροχαίου ατυχήματος από ΙΧ αυτοκίνητο και τραυματίστηκε, όμως δικαιούται μειωμένης αποζημίωσης κατά 50%, για τις ιατρικές δαπάνες που κατέβαλλε προς αποκατάσταση της υγείας του. Και αυτό, γιατί, η παράλειψή του να φορέσει κράνος τον καθιστά συνυπαίτιο στο τροχαίο, ακόμη και αν ο ίδιος δεν φέρει καμία ευθύνη για το συμβάν.
Η μη τήρηση των κανόνων ασφάλειας στην οδήγηση έχει επιπτώσεις και για τον οδηγό που έπεσε θύμα τροχαίου, χωρίς ο ίδιος να φταίει, σύμφωνα με το Μονομελές Εφετείο Πατρών.
Το δικαστήριο προσδιόρισε το κόστος της θεραπείας του συγκεκριμένου οδηγού στις 2.500 ευρώ (αποκατάσταση θλαστικών τραυμάτων σε κεφάλι και πρόσωπο με χειρουργική επέμβαση, αμοιβές γιατρών, μετεγχειρητική παρακολούθηση, κ.ά.), έκρινε όμως, ότι το ποσό της αποζημίωσης που δικαιούται (ο οδηγός) για τη δαπάνη αυτή πρέπει να μειωθεί κατά ποσοστό 50% και να του επιδικαστεί.
Πηγή: Εφημερίδα Πελοπόννησος
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα