Πέθανε ο ιστορικός και φιλόλογος Σαράντος Καργάκος

sarando-karga

Σε ηλικία 82 ετών - Το πλούσιο βιογραφικό του - Την Τετάρτη η κηδεία του

Πέθανε σε ηλικία 82 ετών ο μεγάλος φιλόλογος και συγγραφέας Σαράντος Καργάκος.

Ο Σαράντος Καργάκος είχε γεννηθεί το 1937 στο Γύθειο Λακωνίας.

Σπούδασε κλασική φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και εργάστηκε στα μεγαλύτερα φροντιστήρια των Αθηνών. Δίδαξε επίσης στην Σχολή Πολέμου του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, στην Σχολή Εθνικής Άμυνας και στην Διακλαδική Σχολή Θεσσαλονίκης.
H κηδεία του φιλολόγου, ιστορικού, δοκιμιογράφου και κριτικού Σαράντου Ι. Καργάκου θα γίνει την Τετάρτη, στις 14:00, από τον Ιερό Ναό Αγίου Αντωνίου, έναντι 2ου Νεκροταφείου Αθηνών. 

Το βιογραφικό του όπως έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα sarantoskargakos.gr έχει ως εξής:

kargakos-new-2
Ὁ ἱστορικός, φιλόλογος καί δοκιμιογράφος κ. Σαράντος Ἰ. Καργάκος, γεννήθηκε τό 1937 στό Γύθειο Λακωνίας. Στή διάρκεια τοῦ Ἐμφυλίου ἐγκαταστάθηκε στήν Ἀθήνα. Σπούδασε, ἐργαζόμενος ἀπό μαθητής, Κλασσική Φιλολογία στό Πανεπιστήμιο Ἀθηνῶν, ὅπου εἶχε τρίτος εἰσαχθεῖ χωρίς νά τοῦ δοθεῖ ὑποτροφία. Πρωταγωνίστησε στό φοιτητικό κίνημα τῶν ἐτῶν 1961-1963 καί ὑπῆρξε εἰσηγητής τοῦ 15% γιά τήν παιδεία. Ἐργάστηκε ἐπί 35 ἔτη στά μεγαλύτερα ἰδιωτικά ἐκπαιδευτήρια τῶν Ἀθηνῶν καί στούς μεγαλύτερους φροντιστηριακούς ὀργανισμούς, στούς ὁποίους πάντα ἦταν ἱδρυτικό μέλος («Ἡράκλειτος», «Ἀριστοτέλης»).

Στίς 19 Μαρτίου 1969 παραιτήθηκε ἀπό τήν ἰδιωτική ἐκπαίδευση (Λύκειο Μπαρμπίκα), ἀρνούμενος νά εκφωνήσει τόν «προκατασκευασμένο» λόγο γιά τήν Ἐθνική Ἐπέτειο. Δύο φορές τό στρατιωτικό καθεστώς ἔβαλε λουκέτο στόν φροντιστηριακό ὀργανισμό στόν ὁποῖο ἦταν ἱδρυτικό μέλος («Ἡράκλειτος»). Ἐπανῆλθε γιά μερικά χρόνια στήν ἰδιωτική ἐκπαίδευση (Σχολή «Ζηρίδη»), χωρίς νά ζητήσει «ἀναγνώριση» γιά τά ἔτη τῆς ἀναγκαστικῆς ἀπουσίας του, ἀλλά καί πάλι παραιτήθηκε λόγῳ τῆς κατιούσας πορείας πού ἔλαβε ἡ ἑλληνική παιδεία μετά τή μεταπολίτευση. Πρόλο πού τό στρατιωτικό καθεστώς τοῦ εἶχε ἀρνηθεῖ ἔκδοση διαβατηρίου, ὁ κ. Σ. Ἰ. Καργάκος δέν ἐδίστασε μετά τό 1991 νά διδάξει στή Σχολή Πολέμου τοῦ Ἑλληνικοῦ Ναυτικοῦ, στή Σχολή Ἐθνικής Ἀμύνης (ΣΕΘΑ) καί στή Διακλαδική Σχολή τῆς Θεσσαλονίκης. Δέν βαρύνεται μέ καμμιά ἐπίσημη (κρατική) τιμητική διάκριση.

Ἀπό τά φοιτητικά χρόνια του ἄρχισε νά ἀρθρογραφεῖ σέ ἐφημερίδες καί περιοδικά. Ὑπήρξε συνεργάτης τῶν περιοδικῶν «Πανσπουδαστική», «Πολιτικά Θέματα», «Οἰκονομικός Ταχυδρόμος», «Πειραϊκή Ἐκκλησία», «Ἐρυθρός Σταυρός», «Κοινωνικές Τομές», «Ἰχνευτής», «Ἑλλοπία», «Ἀρδην», «Ἐθνικές Ἐπάλξεις» καί «4 Τροχοί». Ἐξακολουθεῖ νά συνεργάζεται μέ τά περιοδικά «Εὐθύνη» καί «Νέμεσις» καί τίς ἐφημερίδες «Ἑστία» καί ἡ «Σφήνα». Ἐπί τετραετία ὑπῆρξε ἀρθρογράφος καί λογοτεχνικός κριτικός τῆς ἐφημερίδας «Ἐλεύθερος Τύπος» καί «Τύπος τῆς Κυριακῆς». Ὑπῆρξε ἐπίσης ἀρθρογράφος καί κριτικός τῆς ἐφημερίδας «Ἡ Ἀπόφαση» καί παλαιότερα συνεργάτης τῆς «Καθημερινῆς» καί τῆς «Ἀπογευματινῆς».

kargakos-new-1
Ἔχει δημοσιεύσει 75 βιβλία. Ἀπό αὐτά ξεχωρίζουν οἱ γλωσσικές μελέτες «Ἀλαλία, ἤτοι τό σύγχρονο γλωσσικό μας πανόραμα» (Gutenberg1986) και «Ἀλεξία, γλωσσικό δρᾶμα μέ πολλές πράξεις» (Gutenberg1993) καί οί συλλογές δοκιμίων «Προβληματισμοί, ἕνας διάλογος μέ τούς νέους» (6 τόμοι, ἐκδ. Gutenberg). Μεταξύ τῶν ἐτῶν 1977-2000 κυκλφορήθηκαν τά βιβλία του: «Ἡ πολιτιστική συνεισφορά τοῦ ἀρχαίου καί μεσαιωνικοῦ κόσμου» (2 τόμοι, ἐκδ. Gutenberg), «Ζαχαρίας Μπαρμπιτσιώτης, ὁ δάσκαλος τῆς κλεφτουριᾶς» (ἐκδ. Σιδέρη), «Συντακτικό τῆς Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς» (συνεργασία Χρήστου Λεμπέση, ἐκδόσεις Πατάκη), «Λυκούργου, κατά Λεωκράτους Λόγος» (ἐκδ. Κάκτος), «Κινούμενη Ἄμμος» (κείμενα πολιτικά και κοινωνικά, ἐκδόσεις Ἁρμός), «Ἡ Στρατηγική τοῦ Λόγου» (ἐκδ. Gutenberg), ἡ ἱστορική μελέτη «Ἀλβανοί-‘Αρβανίτες-Ἕλληνες» (ἐκδ. Σιδέρη) καί ἡ ὀγκώδης μονογραφία «Ἀλεξανδρούπολη: μιά νέα πόλη μέ παλιά ἱστορία» (αὐτοέκδοση).

Μεταξύ τῶν ἐτῶν 2000-2002 κυκλοφορήθηκαν: «Ἡ Ἱστορία τοῦ Ἑλληνικοῦ Κόσμου καί τοῦ Μείζονος χώρου» (Ἑλληνική καί Παγκόσμια Ἱστορία σέ δύο τόμους ἀπό τίς ἐκδόσεις Gutenberg), ἡ πολιτική μελέτη «Γιά μιά δημοκρατία ευθύνης» (ἐκδόσεις Καστανιώτη), «Παγκοσμιοποίηση: γιά ἕνα παγκόσμιο σύστημα ἀπολυταρχικῆς ἐξουσίας» (ἐκδόσεις Κάκτος), «Ὀλυμπία καί Ὀλυμπιακοί Ἀγώνες» (ἐκδ. Σιδέρη).

Τό 2003 κυκλοφορήθηκαν δύο ἀκόμη ἔργα του: τά «Μικρά Γλωσσικά» (Ἀστρολάβος/Εὐθύνη) καί «Ἡ πολιτική σκέψη τοῦ Παπαδιαμάντη» (Ἁρμός). Στίς 2 Δεκεμβρίου 2004 κυκλοφορήθηκε ἡ τρίτομη «Ἱστορία τῶν Ἀρχαίων Ἀθηνῶν, ἕνα ὀγκώδες ἔργο 2.000 σελίδων (ἐκδόσεις Gutenberg). Ἕνα ἔργο μοναδικό στήν ἑλληνική καί διεθνῆ βιβλιογραφία, πού ἐντός δεκαμήνου ἔκανε τρεῖς ἐπανεκδόσεις.

Τό 2006 κυκλοφορήθηκαν «Ἡ Ἱστορία τῆς Ἀρχαίας Σπάρτης» (ἐκδ. Gutenberg) καί «Ἡ Ἑλληνικότητα τῆς Μακεδονίας» (ἐκδόσεις Γεωργιάδη). Τό 2007 ἀπό τίς ἐκδόσεις Ἰ. Σιδέρη ἐκδόθηκαν τἀ ἀκόλουθα ἔργα τοῦ κ. Σ. Ἰ. Καργάκου: «Τό Βυζαντινό Ναυτικό» , «Ἡ ἱστορία ἀπό τἠ σκοπιά τῶν Τούρκων» καί «Μεσόγειος: ἡ ὑγρή μοῖρα τῆς Ἑλλάδος καί τῆς Εὐρώπης», καί ἀπό τίς ἐκδόσεις Γεωργιάδη τα «Μαθήματα Νεώτερης Ἱστορίας (Τοῦρκοι καί Βυζάντιο – Τό Ὀθωμανικό imperium–Τουρκοκρατία» (τ. Α’). Τά «Μαθήματα» συνεχίσθηκαν μέ τήν ἔκδοση ἄλλων δύο τόμων (Β1 καί Β2) κατά τά ἔτη 2008-2010 ὑπό τόν τίτλο «Μεγάλες μορφές καί μεγάλες στιγμές τοῦ ‘21». Ἐπίσης σέ μικρό σχῆμα ἡ μελέτη «Ἡ παιδεία σήμερα, ἡ παιδεία αὕριο» (ἐκδόσεις Ἀστρολάβος/Εὐθύνη).

Τό 2008 κυκλοφορήθηκαν τά ἀκόλουθα ἔργα του: «Τά Σατιρικά τοῦ Κώστα Καρυωτάκη» (ἐκδ. Ἁρμός), τό ἱστορικό καί ταξιδιωτικό ὁδοιπορικό «Οἱ Πέρσες κι ἐμεῖς» (ἐκδ. Σιδέρη), ἡ συλλογή δοκιμίων «Ἑλληνική Παιδεία. ἕνας νεκρός μέ… μέλλον!» (Ἁρμός). Τό 2009 κυκλοφορήθηκαν δύο ἀκόμη ἔργα του: «Λιβύη: ἀναζητώντας τό χαμένο «σίλφιο» στήν ἑλληνική Κυρήνη» (Ἰ. Σιδέρης) καί «Κ.Π. Καβάφης: ἡ νεώτερη αἰγυπτιακή Σφίγγα» (Ἁρμός). Μεταξύ τῶν ἐτῶν 2009-2010 ὁλοκληρώθηκε ἡ ἐκτύπωση τοῦ δίτομου ἔργου «Ἡ Μικρασιατική Ἐκστρατεία - Ἀπό τό ἔπος στήν τραγωδία» (αὐτοέκδοση) καί παράλληλα ἑτοιμάζεται γιά ἐκτύπωση μιά ὀγκώδης μονογραφία περί Ἀλεξάνδρου μέ τίτλο: «Μέγας Ἀλέξανδρος: ὁ ἀνθρωπος φαινόμενο». Ἔχει ἐπίσης ὁλοκληρώσει καί μιά τρίτομη ἱστορία τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπαναστάσεως τοῦ 1821.

Παρά τίς δελεαστικές προτάσεις πού τοῦ ἔγιναν ἀπό πολιτικούς ἀρχηγούς νά πολιτευθεῖ, ἀρνήθηκε τήν "ἀρένα" τῆς πολιτικῆς καί ἀκολούθησε τήν ὁδό τῆς Μεγάλης Πολιτικῆς, πού γι' αὐτόν εἶναι ἡ Διδασκαλία. 

Ἀποσύρθηκε ἀπό τή φροντιστηριακή δραστηριότητα τό 1983 καί ἔκτοτε ἀφοσιώθηκε στήν ἄσκηση τοῦ συγγραφικοῦ καί δημοσιογραφικοῦ ἔργου, χωρίς νά ζητήσει ποτέ νά γίνει μέλος τῆς ΕΣΗΕΑ. Οὐδεμία σχέση ἔχει μέ φροντιστηριακούς ἤ σχολικούς ὀργανισμούς. Τό λεγόμενο ὅτι εἶναι ἰδιοκτήτης γνωστοῦ ἰδιωτικοῦ σχολείου δέν εὐσταθεῖ.

Ὁ κ. Σαράντος Ἰ. Καργάκος ἔχει νυμφευθεῖ τήν Ἰωάννα Δ. Κώττα, δικηγόρο καί ἐκπαιδευτικό, μέ τήν ὁποία ἀπέκτησαν δύο τέκνα: τόν Γιάννη, ἱστορικό καί φιλόλογο, μέ σπουδές στρατιωτικῆς κοινωνιολογίας στό «Κίνγκς Κόλλετζ» τοῦ Λονδίνου, καί τήν Ρωξάνη, καθηγήτρια γερμανικῆς φιλολογίας, μέ σπουδές βιβλιολογίας στο «London University».

ΣΧΟΛΙΑ (138)

Βασιλης Αντωνίου

Αναρωτιέμαι αν το φυτώριο της σύγχρονης διανόησης στη χώρα είναι σε θέση να παραδώσει στο μέλλον τέτοιες πνευματικές φλόγες σαν του εκλιπόντος. Μυαλά πρέπει να υπάρχουν, το πρόβλημα είναι η απομάκρυνση του εκπ.συστήματος απο τις ιστορικές πηγές, η διαστρέβλωση της πληροφορίας και η εκπτωση αξιών. Πράγματα που καυτηρίαζε ο Σ.Κ δηλαδή. Η σταση του ζωής του απέδειξε το ακεραιο του λόγου του. Τον γνωρισα μέσα απο τα ΜΜΕ και δεν χορταινω τη σκεψη του.

Βασιλης Αντωνίου

Αναρωτιέμαι αν το φυτώριο της σύγχρονης διανόησης στη χώρα είναι σε θέση να παραδώσει στο μέλλον τέτοιες πνευματικές φλόγες σαν του εκλιπόντος. Μυαλά πρέπει να υπάρχουν, το πρόβλημα είναι η απομάκρυνση του εκπ.συστήματος απο τις ιστορικές πηγές, η διαστρέβλωση της πληροφορίας και η εκπτωση αξιών. Πράγματα που καυτηρίαζε ο Σ.Κ δηλαδή. Η σταση του ζωής του απέδειξε το ακεραιο του λόγου του. Τον γνωρισα μέσα απο τα ΜΜΕ και δεν χορταινω τη σκεψη του.

ΜΙΚ

Τουλάχιστον έχουμε την Ρεπούση.

ΤΖΕΝΗ

Η ΕΛΛΑΔΑ ΦΤΩΧΟΤΕΡΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΠΛΟΥΣΙΟ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΦΕΥΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΝΕΩΤΕΡΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.ΣΕ ΕΙΧΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΔΑΣΚΑΛΕ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΔΙΕΡΩΤΗΘΕΙ ΠΩΣ Ο ΚΑΡΓΑΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ.ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΗΣΟΥΝ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ.ΔΑΣΚΑΛΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΟΥ ΩΦΕΙΛΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 34 ΧΡΟΝΙΑ. ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΥΓΓΡΑΜΑ ΑΡΙΣΤΕΥΣΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΚΑΛΟ ΤΑΞΕΙΔΙ ΜΕΓΑΛΕ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΛΟ ΤΑΞΕΙΔΙ ΜΕΓΑΛΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΚΑΛΟ ΤΑΞΕΙΔΙ ΕΝΟΡΑΤΙΚΕ ΑΝΘΡΩΠΕ.ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΖΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΝΕΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΟΥ.ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΧΩΜΑ .ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.

Μηνάς Διαμαντής

Ούτε μια δήλωση, ούτε συλλυπητήρια από την υπουργό-φάντασμα "Πολιτισμού" Μυρσίνη Ζορμπά. Τι να σχολιάσει κανείς ;

Σχολιαστής 1ου θεματος

απο πού να την διαβάσεις ?

Ακομα πιο φτωχοι γιναμε.

Αιωνια του η μνημη.

ΜΠΕΝ ΤΕΝ

Καλό ταξίδι μεγάλε Έλληνα

ΑΝΤΙΟ ΔΑΣΚΑΛΕ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ!

Φεύγεις λίγο απρόσμενα... Ευχαριστούμε για τα Ελληνικά που μας δίδαξες και για την Ιατορία που μας έκανες ν αγαπήσουμε! Στις βιβλιοθήκες όλες οι επόμενες γενιές πρέπει να έχουν όλα τα βιβλία σου. ΖΗΤΩ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ! ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ!

Αντωνακις

125 σχόλια και μόνο δύο αρνητικά... Για έναν ΔΑΣΚΑΛΟ που ποτέ δεν αξιοποίησε η χώρα μας για το καλό τών πολιτών της.. Δυστυχώς μόνο τα λαμόγια και οι απατεωνες θα επιπλεουν και θα μας κυβερνούν.. Στα φανερά η στα κρυφά.. Καλό ταξίδι δάσκαλε κι ας μη σε γνώρισα...

itio

Α ρε Αντωνακη ,ποσο δικιο εχεις.Αυτη την αποψη εχω και εγω και οι πλειοψηφια του Ελληνικου λαου! Πως θα γλυτωσουμε ομως απο ΟΛΟΥΣ αυτους.

itio

Υ.Γ. Σημερα η Ελλαδα ειναι κατα πολυ φτωχοτερη μιας και της "εφυγαν" 2 παναξια τεκνα Μητροπολιτης Σιατιστης ΠΑΥΛΟΣ, και ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ Σαραντος Καργακος , και οι δυο ειχαν προσφερει παρα πολλα απο το μετεριζη τους και ειδικοτερα στους νεους. ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΤΟΥΣ

Μιχάλης Κ.

Κάνεις λάθος Αντωνάκι, αξιοποιήθηκε ο εκλιπών. Οχι φυσικά πλήρως, αλλά σε αρκετά μεγάλο βαθμό. Διδαξε και σε κρατικά και σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, αλλά ήταν ταπεινός και δεν κυνηγησε ποτε τα μεγάλα αξιώματα και τις επιτελικές θέσεις. Του άρεσε να γραφει απο μικρός σε πολλά έντυπα και έτσι η σκέψη του έφθασε παντού σε καθε άκρη της χωρας. Και με τα ΜΜΕ, ο λόγος του ακούστηκε ακόμα περισσότερο. Ολοι αυτοί που έγραψαν εδω, αλλά και πολλοί άλλοι, διάβασαν και άκουσαν τον Καργάκο εδω και δεκαετίες, και δια ζώσης αλλά και μεσω του διαδικτύου. Στο YouTube υπάρχουν άπειρες ομιλίες του, διαμάντια πραγματικά, που χιλιάδες συμπολίτες μας ειδαν και έμαθαν πολλά. Υπάρχουν στο ιντερνετ και πολλά άρθρα του και αναλύσεις του (υπαρχει και σάϊτ δικό του, όχι πλήρες). Να ενα καλό της συγχρονης τεχνολογίας, η γνώση γινεται προσιτή σε όλους. Στο ιντερνετ υπάρχουν σκουπίδια, αλλά και διαμάντια σαν του Καργάκου, οπως και πολλών άλλων. Αρκεί να ξερεις να ψάχνεις. Και ο Καργάκος όταν μιλούσε ή έγραφε, μοσχοβολούσε Ελλάδα, οι ιστορικές του περιγραφές και αναλύσεις ήταν μία όαση στον βούρκο που ζούμε. Η σκέψη του Καργάκου (εστω και κουτσουρεμένη) ήταν, ειναι και θα ειναι προσβάσιμη σε όλους. Ξερω πολλούς που έχουν γραψει σχεδόν όλες τις ομιλίες και τις συνεντεύξεις του απο το διαδίκτυο, και τις βλέπουν και τα παιδιά τους. Προτείνω σε όλους αντι να βλέπουν τα τηλεσκουπίδια στο χαζοκούτι, τα βράδυα να ακούνε Καργάκο απο το YouTube. Μηδεν δαπάνη, αν εισαι φτωχός και δεν έχεις ή δεν θελεις να ξοδεψεις για να αγοράσεις τα πολύτιμα βιβλία του. Αιωνία η μνήμη του μεγάλου δασκάλου μας.

Αιρετός

Καλό ταξίδι Μεγιστε Διδασκαλε. !!!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

dolofonos-moasaic-Mian

Σοκάρουν οι αποκαλύψεις, καθώς ξετυλίγεται το «κουβάρι» της δολοφονίας της Suzanne Eaton - Ο 27χρονος Γ.Π., που ομολόγησε το έγκλημα, είχε «πάθος» με τη φύση και γνώριζε σπιθαμή προς σπιθαμή τα σπήλαια του νησιού, τα οποία εξερευνούσε και ανέβαζε τα σχετικά βίντεο στο YouTube - Το ίδιο είχε κάνει και με την σπηλιά όπου έκρυψε την σορό της 60χρονης!

132