Νέες αλλαγές στο νόμο για τις τηλεοπτικές άδειες ζητά το ΕΣΡ, προκειμένου ο διαγωνισμός να μην καταπέσει και πάλι στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Κατά τη διάρκεια της ακρόασης των μελών του ΕΣΡ από τα μέλη της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας, ο αντιπρόεδρος της Αρχής Ροδόλφος Μορώνης ανέφερε εισαγωγικά πως «δουλεύουμε σιωπηρά για την προετοιμασία της προκήρυξης. Συντάσσεται αυτή την στιγμή η προκήρυξη και γίνεται συζήτηση με το αρμόδιο υπουργείο για ορισμένες ακόμα νομοτεχνικές βελτιώσεις ώστε η προσπάθεια που θα κάνουμε αυτή την φορά να μην έχει την τύχη των προηγούμενων τριών προσπαθειών από το ‘93 έως εως σήμερα και να ολοκληρωθεί αισίως».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΕΣΡ Αθανάσιος Κουτρομάνος είπε πως «το προπατορικό αμάρτημα είναι ότι ραδιόφωνα και τηλεοπτικά κανάλια ξεκίνησαν να εκπέμπουν χωρίς άδεια και αντί να οδηγηθούν σε δίκη ποινική, νομιμοποιήθηκαν. Αυτό δημιουργεί πρακτικά προβλήματα δυσεπίλυτα. Αυτό που βιώνουμε στο ΕΣΡ είναι ένα νομικό ναρκοπέδιο».
Από την πλευρά τους οι βουλευτές ζήτησαν από την ηγεσία της Αρχής περισσότερες λεπτομέρειες για το χρονοδιάγραμμα του διαγωνισμού τηλεοπτικών αδειών
Κλείσιμο
, την μέθοδο που χρησιμοποιήθηκε για τον ορισμό του αριθμού των εκπεμπόμενων καναλιών και το περιεχόμενο των νομοτεχνικών βελτιώσεων.
Οι κ.κ. Κουτρομάνος και Μορώνης επιφυλάχθηκαν να απαντήσουν σε νέα συνεδρίαση που θα γίνει την ερχόμενη Τρίτη στις 10 το πρωί.
Πάντως, σύμφωνα με πηγές του ΕΣΡ ως στόχος παραμένει η ολοκλήρωση του διαγωνισμού εντός του 2017. Ωστόσο, αυτό φαντάζει εξαιρετικά δύσκολο καθώς όπως και οι ίδιες πηγές ομολογούν, πρέπει πρώτα να ψηφιστούν ορισμένες τροποποιήσεις του υφιστάμενου νόμου, στην συνέχεια να ολοκληρωθεί η σύνταξη της προκήρυξης του διαγωνισμού, η προκήρυξη να αναρτηθεί και να παραμείνει «ανοικτή» για τυχόν ενστάσεις τουλάχιστον 40 ημέρες και στην συνέχεια να ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία.
Ανακαλύπτουμε νέες συνταγές για cocktails χωρίς αλκοόλ συνδυάζοντας φρούτα, αρωματικά και φυσικώς ανθρακούχο νερό - Δημιουργούμε μοναδικούς συνδυασμούς για κάθε γιορτινή στιγμή, βήμα βήμα.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος με ένα οργανωμένο δίκτυο συλλέγει τρόφιμα που θα χάνονταν, τα διανέμει σε κοινωνικές δομές σε όλη τη χώρα και προσφέρει καθημερινά τρόφιμα σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη
Η Nova σε συνεργασία με το PADU φέρνουν δεκάδες προσφορές και exclusive Nova Deals σε κορυφαία brands, με παρουσία σε περισσότερα από 1000 σημεία εξαργύρωσης.