Τραγωδία στο Παλαιό Φάληρο: Δύο νεκροί από πυρκαγιά σε τριώροφο κτίριο
Νεκροί μια γυναίκα, ένοικος του κτιρίου, και ένας πυροσβέστης που προσπάθησε να την σώσει - Η φωτιά ξεκίνησε από κατάστημα υδραυλικών - Άλλοι δύο άνθρωποι μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με αναπνευστικά προβλήματα
Τραγωδία με δύο νεκρούς το βράδυ της Παρασκευής στο Παλαιό Φάληρο.
Ένας πυροσβέστης και μια ένοικος τριώροφου κτίριου στην οδό Ιπποκράτους 4 στο οποίο εκδηλώθηκε πυρκαγιά έχασαν τη ζωή τους.
Όπως μετέδωσε η ΝΕΡΙΤ ο άτυχος πυροσβέστης, ο οποίος ήταν περίπου 30 ετών, έχασε τη ζωή του προσπαθώντας να απεγκλωβίσει την γυναίκα από μπαλκόνι στο δεύτερο όροφο του κτιρίου. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες και οι δύο εισέπνευσαν μεγάλη ποσότητα καπνού.
Η φωτιά ξέσπασε στις 9 το βράδυ σε κατάστημα υδραυλικών που βρίσκεται στο ισόγειο ενώ επεκτάθηκε και στον πρώτο όροφο του κτηρίου.
Κλείσιμο
Η πυροσβεστική λόγω του πυκνού καπνού και των συνεχών εκρήξεων που σημειώνονταν από φιάλες ασετιλίνης στο ισόγειο, δεν μπορούσε να πλησιάσει το κτήριο για πολύ ώρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μια ηλικιωμένη γυναίκα, πιθανώς ένοικος των ορόφων μεταφέρθηκε με αναπνευστικά προβλήματα στο Σωτηρία ενώ στο 251 ΓΝΑ μεταφέρθηκε, επίσης με αναπνευστικά προβλήματα, και δεύτερος πυροσβέστης. Και οι δύο είναι καλά στην υγεία τους, σύμφωνα με το γραφείο τύπου της πυροσβεστικής.
Τη φωτιά κατάφεραν να σβήσουν τελικά οι 40 πυροσβέστες με 13 οχήματα που βρέθηκαν στο σημείο.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.