Έκλεψαν ουίσκι και πλήρωσαν τα υπόλοιπα με πλαστά!
Το χαρτονόμισμα των 50 ευρώ με το οποίο πλήρωσε στο ταμείο ενός σούπερ μάρκετ στα Γρεβενά ένα ζευγάρι Αλβανών, ήταν εμφανώς πλαστό και οι υπεύθυνοι ειδοποίησαν την Ασφάλεια...
Το χαρτονόμισμα των 50 ευρώ με το οποίο πλήρωσε στο ταμείο ενός σούπερ μάρκετ στα Γρεβενά ένα ζευγάρι Αλβανών, ήταν εμφανώς πλαστό και οι υπεύθυνοι ειδοποίησαν την Ασφάλεια. Όταν συνελήφθησαν, αποκαλύφθηκε ότι δεν ήταν η μόνη τους παρανομία!
Ο 32χρονος άνδρας και η 28χρονη γυναίκα που ήταν μαζί του είχαν κρύψει σε μια τσάντα και μια φιάλη ουίσκι που δεν την έβαλαν στο λογαριασμό! Το μπουκάλι επιστράφηκε στο μαγαζί, όπως και τα υπόλοιπα προϊόντα που είχαν ψωνίσει και οι δράστες παραπέμφθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Γρεβενών για κλοπή και κυκλοφορία παραχαραγμένων νομισμάτων, ενώ οι αστυνομικοί ερευνούν αν έχουν διοχετεύσει και άλλα πλαστά στην αγορά της πόλης.
*** «Χέρι» στην ταμειακή μηχανή ενός καταστήματος ετοίμων ενδυμάτων έβαλε ένα ανήλικο αγόρι σε μια στιγμή που η 61χρονη ιδιοκτήτρια ήταν απασχολημένη. Δεν πρόλαβε, όμως, να ξοδέψει τα 490 ευρώ που άρπαξε γιατί εντοπίστηκε λίγες ώρες αργότερα από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. που τα βρήκαν ακέραια στις τσέπες του. Ο 17χρονος Αλβανός δράστης συνελήφθη και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Τρικάλων, ενώ η 46χρονη μητέρα του 17χρονου αναζητείται για να συλληφθεί για παραμέληση της εποπτείας του ανήλικου.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.