Σε λειτουργία το 15192, η νέα γραμμή εξυπηρέτησης των κατοίκων Θεσσαλονίκης
Η νέα τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργεί καθημερινά και θα αφορά στην καταγραφή αιτημάτων των δημοτών σχετικά με την καθαριότητα, την απομάκρυνση ογκωδών και τον δημόσιο χώρο
Σε λειτουργία τίθεται από τον δήμο Θεσσαλονίκης το πενταψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 15192, στο πλαίσιο της ευχερέστερης επικοινωνίας των δημοτών με τις υπηρεσίες του δήμου.
Η νέα τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργεί καθημερινά (Δευτέρα - Παρασκευή), από τις 08.00 έως τις 17.00, και θα αφορά στην καταγραφή αιτημάτων των δημοτών σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του δήμου (καθαριότητα, απομάκρυνση ογκωδών, πράσινο, δημόσιος χώρος κτλ). Τα αιτήματα στη συνέχεια θα προωθούνται προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες.
Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών λειτουργεί προσθετικά στην εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου» και, όπως αναφέρει σχετικό δελτίο Τύπου του δήμου Θεσσαλονίκης, αναμένεται να συμβάλει τόσο στην αμεσότερη «χαρτογράφηση» των προβλημάτων όσο και στην ταχύτερη δυνατή επίλυσή τους.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.