Το κατώφλι του ανακριτή θα περάσει λίγο μετά τις 10 το πρωί της Δευτέρας, ο συμβασιούχος σταθμάρχης, ο οποίος το βράδυ του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών, έφυγε νωρίτερα από τη βάρδια του.
Ο ίδιος, σύμφωνα με το MEGA, αναμένεται να υποστηρίξει στην απολογία του ότι είχε έναν επικουρικό ρόλο στο σταθμαρχείο. Πως έπαιρνε και δεχόταν εντολές από τον εμπειρότερο σταθμάρχη.
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-crgtxvhi4vip)
Θα πει ότι δεν άγγιξε ποτέ τον πίνακα ελέγχου στον σταθμό της Λάρισας και ότι η μόνη φορά που ήταν μόνος του στη βάρδια ήταν στο Βόλο και όχι στο Λάρισα.
Το «θολό» σημείο αφορά την ώρα της αποχώρησή του. Ο ίδιος αναμένεται να υποστηρίξει ότι ο επιθεωρητής συνήθιζε να τον βάζει βάρδια 2 - 11, δηλαδή μια ώρα επιπλέον από το ωράριό του, επειδή ήταν συμβασιούχος και δεν πληρώνεται τις υπερωρίες.
Ο σταθμάρχης όμως αποχωρούσε πάντα νωρίτερα για να προλάβει το τελευταίο δρομολόγιο του τρένου για τον Βόλο, όπου κατοικεί, πάντα σε συνεννόηση με τους υπόλοιπους.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.