Ρόδος: Ζημιές σε χωριά και αγροτικούς δρόμους, από την ισχυρή βροχόπτωση που έπληξε το νησί
Μικρές διακοπές στην ηλεκτροδότηση
«Δοκιμάστηκε» το βράδυ της Δευτέρας το νησί της Ρόδου από την ισχυρή βροχόπτωση που έπληξε όλο το νησί, εξαιτίας της οποίας σημειώθηκαν προβλήματα και ζημιές κυρίως στους αγροτικούς δρόμους των χωριών.
Η βροχή ξεκίνησε από νωρίς χθες το πρωί και συνεχίστηκε όλη την ημέρα με μικρές διακοπές, προκαλώντας ζημιές σε αρκετά χωριά του νησιού καθώς και μικρές διακοπές στην ηλεκτροδότηση που αποκαταστάθηκαν εγκαίρως.
Ειδικότερα, μετά την αποτίμηση των ζημιών από τον δήμο Ρόδου που έγινε με το πρώτο φως της ημέρας τα προβλήματα αυτά εστιάζονται:
* Στην περιοχή του χωριού Καλάθος, όπου υπήρξαν κατολισθήσεις και μεγάλος όγκος νερού ο οποίος προξένησε πολλαπλά προβλήματα
* Στην περιοχή του χωριού Σορωνή, όπου δημιουργήθηκε μεγάλος όγκος λάσπης από την ισχυρή βροχόπτωση που έπεφτε όλο το βράδυ.
Από τις πρώτες αναφορές πλημμύρισε μια αποθήκη, ενώ δημιουργήθηκαν επιμέρους προβλήματα σε αγροτικούς δρόμους.
Κλείσιμο
Στην περιοχή του χωριού Δαματριά υπήρξαν πτώσεις δέντρων ενώ στην περιοχή των Πεταλούδων συνεχίστηκαν για δεύτερη μέρα κατολισθήσεις γεγονός το οποίο υποχρέωσε τις αρχές να κλείσουν τον δρόμο για λόγους ασφαλείας.
Αντίστοιχα προβλήματα δημιουργήθηκαν αργά τη νύχτα στις κοινότητες Μαλώνας, Αρχίπολης, Διμυλιάς - Ελεούσας καθώς επίσης και σε περιοχές της δημοτικής ενότητας Ατταβύρου.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.