Τουρκία: Ενοχλούν οι ελληνικές σημαίες στην Ψέριμο
Υστερία της τουρκικής εφημερίδας Sozcu, που φιλοξενεί δηλώσεις του πρώην γενικού γραμματέα του υπουργείου Άμυνας Ουμίτ Γιαλίμ, που χαρακτηρίζει «τουρκικό έδαφος» το νησί
Οι ελληνικές σημαίες στην Ψέριμο, «εξοργίζουν» τα τουρκικά ΜΜΕ, που συνεχίζουν να συντηρούν κλίμα έντασης απέναντι στην Ελλάδα, επαναφέροντας προκλητικά την θεωρία των «γκρίζων» ζωνών στο Αιγαίο Πέλαγος.
Χαρακτηριστικό είναι το δημοσίευμα της εφημερίδας Sozcu, η οποία αν και δεν θεωρείται φιλοκυβερνητική είναι γνωστή για την εμπρηστική αρθρογραφία και ρητορική της κατά της χώρας μας.
Με τίτλο : «Εξωφρενική πρόκληση από την Ελλάδα απέναντι από την Αλικαρνασσό, άρχισαν να τοποθετούν σημαίες σε κάθε ύφαλο» το δημοσίευμα αναφέρει πως προκαλεί αντιδράσεις στην Τουρκία : «η εκστρατεία της Ελλάδας να φυτέψει σημαίες, κοντά στους βράχους Ίμια, στα ανοικτά των ακτών της Αλικαρνασσού, στα βράχια κοντά στο νησί Ψέριμο».
Η εφημερίδα γράφει προκλητικά πως η Ελλάδα «αποίκισε» την Ψέριμο, χτίζοντας χωριό 300 κατοίκων : «σε ένα νησί που δεν υπήρχε απολύτως κανένας οικισμός και ούτε ένα καρφί δεν μπορεί να μπει σύμφωνα με τη Συνθήκη της Λοζάνης, ενώ στη συνέχεια τοποθέτησε και μια στρατιωτική μονάδα». To δημοσίευμα συνοδεύουν φωτογραφίες από την τοπική ενημερωτική kalymnos.gr, με ελληνικές σημαίες στο ακριτικό νησί.
Στην εφημερίδα μίλησε ο πρώην γενικός γραμματέας του υπουργείου Άμυνας Ουμίτ Γιαλίμ, που έκανε λόγο για «ελληνική πρόκληση» χαρακτηρίζοντας την Ψέριμο «τουρκικό έδαφος». Όπως δήλωσε ο Ουμίτ : «Το νησί Ψέριμος είναι ήδη δικό μας, αυτοί οι βράχοι είναι επίσης δικοί μας, δεν θα πρέπει ποτέ να επιτραπεί στην Ελλάδα να τοποθετήσει σημαίες και παρατηρητήρια εκεί, το τουρκικό ΥΠΕΞ θα πρέπει να εκδώσει αμέσως ένα σημείωμα», εννοώντας προφανώς να προχωρήσει σε κάποια νότα διαμαρτυρίας κατά της Ελλάδας.
Να σημειωθεί πως η Ψέριμος βρέθηκε στο «στόχαστρο» των τουρκικών ΜΜΕ και αρχές Ιουνίου, όταν επισκέφθηκε το νησί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αμφισβητώντας ευθέως το δικαίωμα Ελλήνων αξιωματούχων να βρίσκονται σε νησιά και νησίδες που η γείτονα δεν αναγνωρίζει ελληνική κυριαρχία επι αυτών.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.