Εγνατία: Το ΤΑΙΠΕΔ φουσκώνει στα €6 δισ. το κόστος βαριάς συντήρησης

egnatia-new1

20 χρόνια μετά την κατασκευή του, ο μεγάλος βόρειος οδικός άξονας αντιμετωπίζει σοβαρά λειτουργικά και τεχνικά προβλήματ

Εικόνα κατάρρευσης της Εγνατίας Oδού με κίνδυνο την παραχώρησή της έναντι πινακίου φακής, μεταφέρουν τα στοιχεία που διέρρευσαν χθες από το ΤΑΙΠΕΔ, λίγες ώρες μετά το ραντεβού του υπουργού Υποδομών Χρίστου Σπίρτζη με τους θεσμούς.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Ταμείου που βγήκαν στη δημοσιότητα μέσω επιλεκτικής διανομής non paper, το κόστος της συντήρησης του αυτοκινητόδρομου, το οποίο κατά το υπουργείο βαρύνει την παραχώρηση, για να καλύπτει τα αυστηρά διεθνή στάνταρς οδικής ασφάλειας απαιτεί παρεμβάσεις (σε οδόστρωμα, στηθαία ασφαλείας, γεφύρια, σήραγγες) που υπολογίζονται στα 6 δισεκατομμύρια ευρώ! Πρόκειται για τα ίδια χρήματα που δαπάνησε το ελληνικό κράτος από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 για να κατασκευαστεί ο αυτοκινητόδρομος, μήκους 670 χιλιομέτρων.

Εάν ισχύουν οι προβλέψεις του ΤΑΙΠΕΔ, τότε αφενός θα πρέπει να «χαρίσουμε» το δρόμο στους ιδιώτες για να τον ξαναφτιάξουν και να τον αναβαθμίσουν, αφετέρου ότι 20 χρόνια μετά την κατασκευή του, ο μεγάλος βόρειος οδικός άξονας αντιμετωπίζει σοβαρά λειτουργικά και τεχνικά προβλήματα. Το παράδοξο είναι ότι μόλις πριν 1,5 μήνα στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους, υποτιμούσαν τα στοιχεία του υπουργείου Υποδομών που είχαν υπολογίσει το κόστος της βαριάς συντήρησης της Εγνατίας και της πιστοποίησης 33 σηράγγων σε περίπου 1 δις. ευρώ.

Ο διαγωνισμός, όπως όλα δείχνουν, θα συνεχίσει να κινείται στην κόψη του ξυραφιού μέχρι τις εκλογές καθώς το πλήθος των εκκρεμοτήτων αλλά και η σύγκρουση μεταξύ υπουργείου Υποδομών και ΤΑΙΠΕΔ, αποτελούν ένα σοβαρό εμπόδιο στην προετοιμασία όλων των προαπαιτούμενων για να εκκινήσουν οι διαδικασίες.

Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ (3)

Πάνος

Έτσι γίνονται οι δουλειές, πρώτα υποτιμούμε το έργο. Μετά το παραχωρούμε αντί πινακίου φακής, με το αζημίωτο βέβαια. Το κλεπτοπασόκ είναι και εδώ και ληστεύει και τώρα το λαό. Ο γύφτος οταν πηγαίνει στο χωράφι, όλα τα καρπούζια του φαίνονται στραβά και άγουρα. Οταν όμως πουλάει τα ίδια, πιστεύει ο,τι είναι τα καλύτερα της αγοράς.

αφου γκρεμισαν βουνα για να περασει

αφου περναει μεσα απο βουνα τρυπημα βουνο κοστος θεορατο,ενω θα μπορουσε να περνα απο τον καμπο με κοστος το ενα δεκατο. βλεπε καμπο Δραμας και οχι παγγαιο αλλα τα συμφεροντα τα τοπικα βλεπε καβαλας οδηγησαν το κοστος σε τρελα νουμερα.

Και εδω οπως φαινεται αλλος εβγαλε τον λαγο και αλλος θα τον φαει !

( Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Ταμείου που βγήκαν στη δημοσιότητα μέσω επιλεκτικής διανομής non paper, το κόστος της συντήρησης του αυτοκινητόδρομου, το οποίο κατά το υπουργείο βαρύνει την παραχώρηση, για να καλύπτει τα αυστηρά διεθνή στάνταρς οδικής ασφάλειας απαιτεί παρεμβάσεις (σε οδόστρωμα, στηθαία ασφαλείας, γεφύρια, σήραγγες) που υπολογίζονται στα 6 δισεκατομμύρια ευρώ! Πρόκειται για τα ίδια χρήματα που δαπάνησε το ελληνικό κράτος από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 για να κατασκευαστεί ο αυτοκινητόδρομος, μήκους 670 χιλιομέτρων. ) Μυριζει μεγαλη μασα εδώ !

Γιώργος

Πρέπει να ενισχυθεί η η ιδιωτική πρωτοβουλία δίνοντας ακόμη περισσότερα χρήματα στους ήδη πλούσιους εργολάβους των δρόμων, αυξάνοντας τα χρήματα των διοδίων εθνικών οδών ώστε να αυξηθούν οι περιουσίες των εύπορων επιχειρηματιών που τα εισπράττουν και χαρίζοντας τραπεζικά δάνεια στους έχοντες-κατέχοντες επαγγελματίες της πραγματικής οικονομίας της αγοράς.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

papadimoulis

Ο Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία απευθύνει ερώτημα προς την Κομισιόν, που αφορά τις δεσμεύσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη για τη μείωση της φορολογίας

3
mhtsott_voulii_arthroos1

Έως και πάνω από 300 ευρώ το κέρδος - Δείτε τα παραδείγματα που αφορούν επτά πραγματικές περιπτώσεις ιδιοκτητών που έχουν στην κατοχή τους περισσότερα του ενός ακινήτου  - Μέχρι το τέλος της εβδομάδας οι διατάξεις με τη διαδικασία του κατεπείγοντος προκειμένου να ψηφιστούν πριν το τέλος του Ιουλίου

58