Rebranding: Οι πολιτικοί που ήθελαν να αλλάξουν την εικόνα τους μετά από κρίσεις

Rebranding: Οι πολιτικοί που ήθελαν να αλλάξουν την εικόνα τους μετά από κρίσεις

Η εικόνα στην πολιτική, δεν είναι λεπτομέρεια αλλά εργαλείο ισχύος. Από τον Νίξον και τον Κλίντον, μέχρι τον Τρίτση και τον Τσίπρα, η ιστορία είναι γεμάτη παραδείγματα ανθρώπων που αναγκάστηκαν να ανασχεδιάσουν το προφίλ τους για να ανταποκριθούν σε μια νέα εποχή ή να επανέλθουν μετά από μια κρίση

Rebranding: Οι πολιτικοί που ήθελαν να αλλάξουν την εικόνα τους μετά από κρίσεις
Η δημόσια εικόνα ενός πολιτικού, η εμφάνιση, το ύφος, το λεξιλόγιο, ο τρόπος παρουσίας στα ΜΜΕ, αποτελεί κρίσιμο στοιχείο της ισχύος του. Γι’ αυτό και το πολιτικό rebranding, η συνειδητή αναδόμηση της εικόνας, έχει αποτελέσει διαχρονικά εργαλείο στρατηγικής μετά από ήττες ή σε περιόδους που απαιτείται κάποια αλλαγή. Η ιστορία, πάντως, προσφέρει πολλά παραδείγματα πολιτικών ηγετών που άλλαξαν τη δημόσια ταυτότητά τους, με τρόπο που αποδείχθηκε κομβικός.

Ρίτσαρντ Νίξον

Μετά την προβληματική εμφάνισή του στο τηλεοπτικό ντιμπέιτ του 1960 απέναντι στον John F. Kennedy, ο Νίξον προχώρησε σε πλήρη αναδόμηση της επικοινωνιακής στρατηγικής του. Με συμβούλους όπως ο Roger Ailes, ανανέωσε τον τρόπο που στεκόταν, μιλούσε και εμφανιζόταν στην τηλεόραση. Το 1968 επανήλθε με μια προσεκτικά σκηνοθετημένη καμπάνια που αξιοποίησε τα νέα μέσα, μετατρέποντάς τον από πολιτικό «παλαιάς κοπής» σε σύγχρονη, πιο προσιτή μορφή.

Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δείτε Επίσης