Ναυτιλία: Ανατροπές από τις νέες κυρώσεις της ΕΕ σε βάρος της Ρωσίας – Πώς επηρεάζονται οι Έλληνες εφοπλιστές
Ναυτιλία: Ανατροπές από τις νέες κυρώσεις της ΕΕ σε βάρος της Ρωσίας – Πώς επηρεάζονται οι Έλληνες εφοπλιστές
Ρήγμα στον σκιώδη στόλο και αποχώρηση ευρωπαίων πλοιοκτητών - Το 18ο πακέτο κυρώσεων της ΕΕ φέρνει άμεσες επιπτώσεις στη διεθνή ναυτιλιακή αγορά, επανακαθορίζοντας τους όρους μεταφοράς ρωσικού πετρελαίου
Η 18η δέσμη κυρώσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε βάρος της Ρωσίας εστιάζει όσο ποτέ άλλοτε στη ναυτιλία, επιφέροντας ριζικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο διακινούνται τα ρωσικά πετρελαϊκά φορτία και πλήττοντας άμεσα τόσο τον παραδοσιακό εμπορικό στόλο όσο και το δίκτυο σκιώδους ναυτιλίας που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια.
Ο πυρήνας της επίπτωσης για τη ναυτιλία βρίσκεται στην αναθεώρηση του πλαφόν τιμής στο ρωσικό αργό. Το νέο, χαμηλότερο όριο των 47,60 δολαρίων ανά βαρέλι (έναντι των προηγούμενων 60 δολαρίων) επανακαθορίζει το πλαίσιο συμμόρφωσης για τους πλοιοκτήτες που επιθυμούν να μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο εντός της νομιμότητας. Η αλλαγή αυτή καθιστά οικονομικά μη βιώσιμη τη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου από ευρωπαϊκά πλοία ευρωπαϊκών συμφερόντων, κυρίως ελληνικής ιδιοκτησίας, που μέχρι σήμερα εκτελούσαν τέτοια δρομολόγια υπό συμμόρφωση με τους κανόνες του G7.
Σύμφωνα με την Oil Brokerage, περίπου 60 aframaxes και 35 suezmaxes θα αναγκαστούν να αποσυρθούν από τη ρωσική αγορά μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου. Τα πλοία αυτά αναμένεται να επιστρέψουν σε παραδοσιακές διαδρομές, προκαλώντας αναταράξεις στην ισορροπία προσφοράς/ζήτησης και πιέσεις στους ναύλους των βασικών ναυτιλιακών γραμμών.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ο πυρήνας της επίπτωσης για τη ναυτιλία βρίσκεται στην αναθεώρηση του πλαφόν τιμής στο ρωσικό αργό. Το νέο, χαμηλότερο όριο των 47,60 δολαρίων ανά βαρέλι (έναντι των προηγούμενων 60 δολαρίων) επανακαθορίζει το πλαίσιο συμμόρφωσης για τους πλοιοκτήτες που επιθυμούν να μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο εντός της νομιμότητας. Η αλλαγή αυτή καθιστά οικονομικά μη βιώσιμη τη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου από ευρωπαϊκά πλοία ευρωπαϊκών συμφερόντων, κυρίως ελληνικής ιδιοκτησίας, που μέχρι σήμερα εκτελούσαν τέτοια δρομολόγια υπό συμμόρφωση με τους κανόνες του G7.
Σύμφωνα με την Oil Brokerage, περίπου 60 aframaxes και 35 suezmaxes θα αναγκαστούν να αποσυρθούν από τη ρωσική αγορά μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου. Τα πλοία αυτά αναμένεται να επιστρέψουν σε παραδοσιακές διαδρομές, προκαλώντας αναταράξεις στην ισορροπία προσφοράς/ζήτησης και πιέσεις στους ναύλους των βασικών ναυτιλιακών γραμμών.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Τι δείχνουν οι βάσεις: Εκτοξεύτηκαν Αρχιτεκτονικές και Ναυτιλιακά, στα αζήτητα οι Στρατιωτικές Σχολές
Ozzy θα ζεις για πάντα: Σύσσωμη η παγκόσμια μουσική σκηνή αποχαιρέτησε τον «πρίγκιπα του σκότους»
Τούνη για τον χωρισμό από τον Αλεξάνδρου: Το δικό μου φταίξιμο ήταν ότι δεν πήρα την απόφαση να χωρίσω νωρίτερα
Τι δείχνουν οι βάσεις: Εκτοξεύτηκαν Αρχιτεκτονικές και Ναυτιλιακά, στα αζήτητα οι Στρατιωτικές Σχολές
Ozzy θα ζεις για πάντα: Σύσσωμη η παγκόσμια μουσική σκηνή αποχαιρέτησε τον «πρίγκιπα του σκότους»
Τούνη για τον χωρισμό από τον Αλεξάνδρου: Το δικό μου φταίξιμο ήταν ότι δεν πήρα την απόφαση να χωρίσω νωρίτερα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα